Jump to content

Tidsresor

The_go
 Share

Grottmänniska eller robot?  

65 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Cool poll.

Go The Go The Go The Go!!!!!11

Vote: Medeltiden/stormaktstiden, skulle vart kul att vara med och skjuta mot Napoleons soldater :lol: Eller varför inte med hans soldater ^_^

Och efteråt 1900-talet, då skulle jag mörda han som orsakade skotten i sarajevo, den där ludne lille bosnaren :teehee:

Och sen framtiden och då skulle jag åka tillbaks till början på 2000-talet och visa upp allt de kom på i framtiden,

så skulle jag bli rik ;)

@Aikjonas: Tror dock dom hade dator och tv på tidigt 90-tal, är det tidigt 1900-tal du tänker på? ^_^

Dom hade iaf tv då också men inte så att den finns i 99% av alla hus, snarare 1-10% :P

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Framtiden skulle vara skoj, men det är nog inga störra skillnader om vi inte snackar tusentals år framåt. Och sen och komma hem och veta att någon i familjen eller så var död skulle ju inte göra att man längtade dit. :teehee:

Null vote, skulle vilja åka till Romantiken om man nu kan se det som en epok. Eller det var det ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Medeltiden.

Har alltid gillat Medeltiden... :wub: Vet inte riktigt varför, men allt verkade mycket ädlare då. Och ingen risk för kärnvapen krig m.m direkt... :lol:

Utan ädla strider, man mot man med t.e.x svärd, den starkaste vinner. Nu för tiden kan det sitta nån i något land med kärnvapen som med ett enkelt knapp-tryck kan förstöra halva jordklotet om han så vill. :ermm: Ingen kamp direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade varit kul att åka till medeltiden med automatvapen! Folk skulle säkert tro att man var en gud om man hade alla prylar som vi har! :ermm:

Och sen hade man ju i princip kunna utrota en hel arme själv med en minugun! :lol:

Hur fan hade du trott att du skulle få tag i en minigun här hemma, innan du åkte tillbaka till medeltiden ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Framtiden såklart.

Vill spela den kompletta Shenmue-sagan (den kommer förr eller senare) samt uppleva ett Zelda-spel med voice-acting. Dessutom vill jag uppleva kommunismens slutgiltiga nederlag, då Kina löper linan ut och blir kapitalistiskt, då bägge Castro-bröder dör och då den Nordkoreanska ekonomin når sitt oundvikliga ekonomiska sönderfall. Sen blir det bara Vietnam kvar!

Och såklart vill jag se hur mitt framtida företag kommer utvecklas. Och sist men inte minst vill jag resa till ett beboeligt mars!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor