I lol Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Cool poll. Go The Go The Go The Go!!!!!11 Vote: Medeltiden/stormaktstiden, skulle vart kul att vara med och skjuta mot Napoleons soldater Eller varför inte med hans soldater Och efteråt 1900-talet, då skulle jag mörda han som orsakade skotten i sarajevo, den där ludne lille bosnaren Och sen framtiden och då skulle jag åka tillbaks till början på 2000-talet och visa upp allt de kom på i framtiden, så skulle jag bli rik @Aikjonas: Tror dock dom hade dator och tv på tidigt 90-tal, är det tidigt 1900-tal du tänker på? Dom hade iaf tv då också men inte så att den finns i 99% av alla hus, snarare 1-10% Redigerad 3 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag skulle åka tillbaka till tidiga 1900 talet och se den vackra Titanic. Och möjligtvis stoppa jungfru resan... iallafall varna dom om isberget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden skulle vara skoj, men det är nog inga störra skillnader om vi inte snackar tusentals år framåt. Och sen och komma hem och veta att någon i familjen eller så var död skulle ju inte göra att man längtade dit. Null vote, skulle vilja åka till Romantiken om man nu kan se det som en epok. Eller det var det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag skulle åka tillbaka till tidiga 1900 talet och se den vackra Titanic. Och möjligtvis stoppa jungfru resan... iallafall varna dom om isberget Hur? - Hi, i am fråm the fjutur. Taitanic going to cräsh to an iceberg änd sink! -You are nuts. - But its tru! -Guards! Take this guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vote: Medeltiden. Har alltid gillat Medeltiden... Vet inte riktigt varför, men allt verkade mycket ädlare då. Och ingen risk för kärnvapen krig m.m direkt... Utan ädla strider, man mot man med t.e.x svärd, den starkaste vinner. Nu för tiden kan det sitta nån i något land med kärnvapen som med ett enkelt knapp-tryck kan förstöra halva jordklotet om han så vill. Ingen kamp direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Utan tvekan tidigt 1900tal. Det var en häftig tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 VOTE: Stenåldern Skulle ta med en tändare och säga att jag var eldguden Oskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hade varit kul att åka till medeltiden med automatvapen! Folk skulle säkert tro att man var en gud om man hade alla prylar som vi har! Och sen hade man ju i princip kunna utrota en hel arme själv med en minugun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hade varit kul att åka till medeltiden med automatvapen! Folk skulle säkert tro att man var en gud om man hade alla prylar som vi har! Och sen hade man ju i princip kunna utrota en hel arme själv med en minugun! Ja.. För vi vill väl alla förändra historien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hade varit kul att åka till medeltiden med automatvapen! Folk skulle säkert tro att man var en gud om man hade alla prylar som vi har! Och sen hade man ju i princip kunna utrota en hel arme själv med en minugun! Hur fan hade du trott att du skulle få tag i en minigun här hemma, innan du åkte tillbaka till medeltiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hm. Antingen 1950 eller 2050. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vikingatiden. WHAARGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 @Aikjonas: Tror dock dom hade dator och tv på tidigt 90-tal, är det tidigt 1900-tal du tänker på? Dom hade iaf tv då också men inte så att den finns i 99% av alla hus, snarare 1-10% Haha, oj. Men år 1900 fans det väl inga TV aparater? Eller?! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Haha, oj. Men år 1900 fans det väl inga TV aparater? Eller?! :S Näpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Inga tv, men projektorer och biografer? Har för mig att sånt har funnits sen 1890 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Åka tillbaka till vintern 2004, och hindra Blink 182:s splittring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden såklart. Vill spela den kompletta Shenmue-sagan (den kommer förr eller senare) samt uppleva ett Zelda-spel med voice-acting. Dessutom vill jag uppleva kommunismens slutgiltiga nederlag, då Kina löper linan ut och blir kapitalistiskt, då bägge Castro-bröder dör och då den Nordkoreanska ekonomin når sitt oundvikliga ekonomiska sönderfall. Sen blir det bara Vietnam kvar! Och såklart vill jag se hur mitt framtida företag kommer utvecklas. Och sist men inte minst vill jag resa till ett beboeligt mars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Mja mja, skriver ett lite mer seriöst inlägg nu. Jag skulle vilja åka tillbaka så jag var runt 25 i början av 70-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts