The_go Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag skulle nog säga medeltiden. Älskar filmer och spel som har en medeltida miljö. Därav anledningen till varför jag just röstar på det alternatviet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden. Förstå vad jag skulle kunna göra. Ta reda på alla resultat i alla matcher, och åka tillbaka och bli triljonär(var har du sett det förut...). Kunna ta hem alla nya spel som inte släppts ännu, alla datordelar och konsoler är billiga så in i helvete... finns inget slut på möjligheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Skulle vilja åka tillbaka typ 20 år och fixa lite grejer. Vote. Nullvote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Varför just 20 år? Om man får fråga. *ber till Gud att intet ont ska hända efter att jag postat detta inlägg* Redigerad 3 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Varför just 20 år? Om man får fråga. Privata saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Privata saker. Usch, vad tråkig du är. Måste vara ngt extremt, om du ska vara sådär hemlig. 1986 kommer då vara en gåta till århundrade, för oss som undrar angående vad det var du ville uträtta från den tiden... BTW, var du ens FÖDD då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Usch, vad tråkig du är. Måste vara ngt extremt, om du ska vara sådär hemlig. 1986 kommer då vara en gåta till århundrade, för oss som undrar angående vad det var du ville uträtta från den tiden... BTW, var du ens FÖDD då? Var inte född då, och nej alla som tror att jag skulle mördat mina föräldrar bara för att itne bli född har fel. Hade dock velat mörda en annan person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Var inte född då, och nej alla som tror att jag skulle mördat mina föräldrar bara för att itne bli född har fel. Hade dock velat mörda en annan person. Låter som att..... du är psykiskt sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Forna Egypten, det hadde nog vart häftigt BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Antingen den mörka medeltiden ca:1100-1400 eller till tidigt 1900 tal ca:1900-1940 men jag röstade på Medeltiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Egypten skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Tidigt 90-tal. Skulle vara spännande att se hur folk klarade sig utab TV och datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Romarriket. Skulle va roligt å se hur överlägsna alla andra civilizationer dom va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Romartiden FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Rome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vote: Stenåldern.! Typ enbart för att kunna se hur allting var då, vad dom visste osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden. Den vet vi inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Oj, såg inte att alternativet framtiden fanns. Sklle helt klart valt det. ...Fast skulkle säkert komma hem ganska bitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts