StellHell Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Sluta gå offtopic! Du började ju detta! Visst, du är admin, men man kan inte överdriva så! Enough! Edit: Jag editerar in att jag inte kommer svara på nästa sak du skriver för att jag inte orkar. Du är onekligen funktat i hela jävla skallen. Vi ber dig ändra din signatur, du vägrar. Vi säger till dig att du måste, du gör det och ifrågasätter mig. VickeX lägger sig i något som absolut inte rör honom Jag säger till honom att hålla käften, dvs. Lägg dig inte i! Ni börjar kaxa och svamla om saker som inte hör hit. Inte ett ord till från någon av er två nu, och jag menar det. Skiter i om ni inte sitter på 4 varningar någon utav er, om ni fortsätter att hålla på blir det permban på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Blir det någon uppdate sbart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Shit, akta er! Han är förbannad! ( ) Förövrigt så tycker jag du borde lägga till lite grafiti på väggen Jak er laglig hest. Jag målaj inte gjafiti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Hej på er! Uppdatering inom kort! Gjorde snabbt en ritning av Turning Torsos uppbyggnad för att jag var tvungen! Okey! shysst, då vet jag hur det funkar! Redigerad 9 januari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Blir det någon uppdate sbart eller? Läs inläggen vi skriver det står där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Är det någon mer än jag som håller på och ritar? ... Ska bara fixa lite tegel på min byggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Är det någon mer än jag som håller på och ritar? ... Ska bara fixa lite tegel på min byggnad Värkar inte som det, men jag gjorde en nyss så jag ids inte göra en till. Alla som inte gör saker borde skämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Värkar inte som det, men jag gjorde en nyss så jag ids inte göra en till. Alla som inte gör saker borde skämmas. Varför borde alla som inte gör saker skämmas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Varför borde alla som inte gör saker skämmas? Ja behöver vi inte byggnader för att hålla detta igång? Ja men det var inte så jätte jätte jätte seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag vill fixa en veranda, senn e jag klar med byggnaden jag glr nu Jag editerar detta inlägg idag(söndag) med bilden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Ett litet hus jag byggde. Lägg wherever you like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Väldigt fint hus .. Bara ett problem: Den är inte vinkelrät och du har gjort helt fel på linjerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Ett litet hus jag byggde. Lägg wherever you like. Ser ut som arbetarna knåpat ihop ett litet fuskbygge. Läs om isometrik innan du börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Modern art maybe? --- Kan man förvänta sig en mysig uppdatering innan helgen är slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Funkade inte att göra en veranda .. Och teglet är väll sådär En uppdatering vore verkligen trevligt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Den här tråden värkar ju dödare än här! T.ex. Nafud. Komigen nu NH lite updates kanske? Redigerad 27 januari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Den här tråden värkar ju dödare än [url=http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%96ken]här![/url T.ex. Nafud. Komigen nu NH lite updates kanske? Jag vet inte när jag la in mitt första hus som inte är inlaggt. Men det var iaf inte igår. Skulle gärna se en uppdatering, om du kommer ihåg topicen. (?) Redigerad 27 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag vet inte när jag la in mitt första hus som inte är inlaggt. Men det var iaf inte igår. Skulle gärna se en uppdatering, om du kommer ihåg topicen. (?) Han kanske har glömt bort den Nu fan vill vi ha en update!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quinn Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vill lära mig hur man gör detta Fixa länken till tutorialen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vill lära mig hur man gör detta Fixa länken till tutorialen ! Står i första posten. http://rhysd.syntesis.org/tutorial/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts