StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ehum. Kanske borde förklara mig lite igen då. En signatur får vara 500x200 om det har med bilder att göra. En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px. @NH: Din signatur är 221px hög, så ta bort något eller få en varning, så står det i reglerna och så ligger det till, eller du kanske vill att alla ska få ha signaturer alá; H e j a l l a f o r u m i t e r ! Detta är OTROLIGT mycket för högt, men fortfarande inte mer än 20-30 bokstäver.. Gör om, gör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ehum. Kanske borde förklara mig lite igen då. En signatur får vara 500x200 om det har med bilder att göra. En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px. @NH: Din signatur är 221px hög, så ta bort något eller få en varning, så står det i reglerna och så ligger det till, eller du kanske vill att alla ska få ha signaturer alá; Detta är OTROLIGT mycket för högt, men fortfarande inte mer än 20-30 bokstäver.. Gör om, gör rätt. Jag ger mig verkligen inte! Jag bröt fortfarande ingen regel. Om du skriver detta i din regeltråd v2: "En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px.", så bryter jag mot regeln. Men jag byter ändå, för att jag vill inte åka på en fejkad varning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Jag ger mig verkligen inte! Jag bröt fortfarande ingen regel. Om du skriver detta i din regeltråd v2: "En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px.", så bryter jag mot regeln. Men jag byter ändå, för att jag vill inte åka på en fejkad varning... Du borde få en varning för att du är så jävla dum. Edit: (En massa ironiska smileysar) Redigerad 5 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag ger mig verkligen inte! Jag bröt fortfarande ingen regel. Om du skriver detta i din regeltråd v2: "En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px.", så bryter jag mot regeln. Men jag byter ändå, för att jag vill inte åka på en fejkad varning... Fejkad varning. Mitt ord är din lag, så käfta inte igen. Säger jag att det är så, så är det så, capish.. Håller nästan med chebabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ok, ok, jag ger mig... Ni vann... Jag hade fel... Hoppas att ni är nöjda nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Var lite snäll mot Night nu, han kommer bara tillbaka för att uppdatera det alla vill han ska uppdatera, sen kommer en person och påpekar att hans signatur är för hög. Och alla börjar bråka. Han lär ju inte vilja uppdatera staden i första taget nu. Vist kanske han var den som började när han "käftade emot", men för fan. Ni kan som sagt ta det via PM. *Dissapear into the ear.. Nej, nu vart något fel. Air** Leave it like this and lets gå på topicen. Pixelstad, pixelstaaad - Pixelstaaaaad! Redigerad 5 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Var lite snäll mot Night nu, han kommer bara tillbaka för att uppdatera det alla vill han ska uppdatera, sen kommer en person och påpekar att hans signatur är för hög. Och alla börjar bråka. Han lär ju inte vilja uppdatera staden i första taget nu. Vist kanske han var den som började när han "käftade emot", men för fan. Ni kan som sagt ta det via PM. Något får mig att tro att NH sagt till dig att skriva det där. Men jag ska väl inte ifrågasätta. However, Nighthawk vill du att jag ska uppdatera igen eller ska du göra det själv? För jag kan ställa upp. Redigerad 6 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Något får mig att tro att NH sagt till dig att skriva det där. Men jag ska väl inte ifrågasätta. However, Nighthawk vill du att jag ska uppdatera igen eller ska du göra det själv? För jag kan ställa upp. Nej, han gjorde det på egen vilja. Om jag inte uppdaterar imorgon så får du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Var lite snäll mot Night nu, han kommer bara tillbaka för att uppdatera det alla vill han ska uppdatera, sen kommer en person och påpekar att hans signatur är för hög. Och alla börjar bråka. Han lär ju inte vilja uppdatera staden i första taget nu. Vist kanske han var den som började när han "käftade emot", men för fan. Ni kan som sagt ta det via PM. *Dissapear into the ear.. Nej, nu vart något fel. Air** Leave it like this and lets gå på topicen. Pixelstad, pixelstaaad - Pixelstaaaaad! Håll erat homosexuella förhållande utanför GTAsajtens väggar tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) 1. Håll dig till ämnet Mr.JagkanalltochkanbannadittfetaarsleomjagvillMouahuahuauhau. 2. Som du själv brukar säga Mr.JagkanalltochkanbannadittfetaarsleomjagvillMouahuahuauhau: PM! Redigerad 6 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Håll erat homosexuella förhållande utanför GTAsajtens väggar tack. Men sluta byta ämne! har ingenting med homosexualitet att göra! Det är ett förhållande man inte kan förklara. Men om du nu tycker att det är så illa, använd aldrig igen. Redigerad 6 januari, 2007 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 1. Håll dig till ämnet Mr.JagkanalltochkanbannadittfetaarsleomjagvillMouahuahuauhau. 2. Som du själv brukar säga Mr.JagkanalltochkanbannadittfetaarsleomjagvillMouahuahuauhau: PM! Käften. @NH: Jag använder aldrig när jag pratar om en kille. Jag vill f.ö. inte veta vad ni har för förhållande, ni får packa bajs så mycket ni vill men håll det borta från GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Käften. Varför ska jag hålla käften egentligen om inte du gör det. Du om någon ska ju föregå med gott exempel. Inte bryta mot forumets regler som du själv skrivit en del av. Kan vi nu bara låta den här topicen vara ifred. Sen tar vi det här med hjälp av personliga medelanden okej? - Nighthawk. Kan du lägga in någon av mina onödiga byggnader i nästa uppdate, tack? Redigerad 6 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Käften. @NH: Jag använder aldrig när jag pratar om en kille. Jag vill f.ö. inte veta vad ni har för förhållande, ni får packa bajs så mycket ni vill men håll det borta från GTAsajten. Ok, bra, gör inte så... Men då får du också hålla dina -förhållanden härifrån tycker jag. Edit: Ja, som VickeX skrev här precis, PM blir det nästa gång. Redigerad 7 januari, 2007 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Men ni är ju för fan otroliga. Sepevicke, jag sa till dig att hålla käft för att du skulle just hålla käft. Diskussionen var avklarad, så inte ett enda meddelande till, inga PM, inget. Det är slut fatta det då för helvete. SepeNH, ...idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Men ni är ju för fan otroliga. Sepevicke, jag sa till dig att hålla käft för att du skulle just hålla käft. Diskussionen var avklarad, så inte ett enda meddelande till, inga PM, inget. Det är slut fatta det då för helvete. SepeNH, ...idiot. Sluta gå offtopic! Du började ju detta! Visst, du är admin, men man kan inte överdriva så! Enough! Edit: Jag editerar in att jag inte kommer svara på nästa sak du skriver för att jag inte orkar. Redigerad 7 januari, 2007 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag är riktigt jävla förbannad... ------ Nåja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Nåja... Gullig, du kanske borde detaljera mera? x_simpotic: Du får fixa uppdateringen, jag gjorde inte det igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Gullig, du kanske borde detaljera mera? x_simpotic: Du får fixa uppdateringen, jag gjorde inte det igår. Hmm, vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Jag är riktigt jävla förbannad... ------ Nåja... Shit, akta er! Han är förbannad! ( ) Förövrigt så tycker jag du borde lägga till lite grafiti på väggen Redigerad 7 januari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts