Confuse Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 PixelCitys pixlare anropar NH: Where are you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Nu är jag med mitt hus/hotell/högus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Snygg! Har kommit såhär låntg på min hittills: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Snygg! Har kommit såhär låntg på min hittills: Har den inte väldigt högt tak??... jaja, jag ska inte lägga mig i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Haha, gjorde taket lite högre, det ska synas Jag ska nog fixa fönster i taket med små balkonger utåt ! Om jag kommer på hur jag ska göra det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Hej på er! Uppdatering inom kort! Gjorde snabbt en ritning av Turning Torsos uppbyggnad för att jag var tvungen! Redigerad 5 januari, 2007 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hej på er! Uppdatering inom kort! Gjorde snabbt en ritning av Turning Torsos uppbyggnad för att jag var tvungen! Din signatur är för hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Din signatur är för hög. Men nej för helvette... Det finns ingen regel för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Men nej för helvette... Det finns ingen regel för det! Jo, på höjden finns det. Den är 221pixlar, 21 för hög. Redigerad 5 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jo, på höjden finns det. Den är 221pixlar, 21 för hög. Visa mig, snälla visa mig var det står så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Jo, på höjden finns det. Den är 221pixlar, 21 för hög. Helt riktigt. Ta bort MELLANRUM Hmpf... >.< MELLANRUM Så blir det en finfin signatur sen ska du se. Redigerad 5 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Helt riktigt. Ta bort MELLANRUM Hmpf... >.< MELLANRUM Så blir det en finfin signatur sen ska du se. Men var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Men var står det? Stellan berättade det någon dag, jag undrade hur det var med text på bredden och det var okej eftersom quotes blir så breda. Men på höjden kan man fortfarande kontrollera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Men var står det? Bläh, vet inte hur många gånger jag har fått klistra in det här.. §3.5 - För stora Signaturer och Avatarer Vilken person som hellst som är på ett forum är läskunnig och ska därför ha läst forumets regler. Då vet personen hur stor en signatur/avatar får vara och ska därför följa reglerna, eller hur? Är det så? NEJ! Det krävs stora resurser för oss i moderator kåren att hålla på att fixa till folks signaturer och avatarer hela tiden. Utöver §2.2 och §2.3 så kommer här ett par extra regler utöver dom; 1. Är din bild 500x200 så är det allt. Inte ett enda litet ord får finnas med i signaturen. 500x200 är för HELA signaturen och inget annat. ..Men eftersom quotes och text smetar ut sig på bredden, så kan man bara räkna på höjden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Bläh, vet inte hur många gånger jag har fått säga det här.. Jag har fortfarande inte brytit mot någon regel... Läs noggrant! Är din bild 500x200 så är det allt. Han skrev inte pixlar, han kunde menat megapixlar, centimeter eller whatever... Men saken är: Är din bild 500x200 så är det allt. Jag har ingen bild? Eller jo, två smileys, men de är inte större än 500x200 pixlar! Redigerad 5 januari, 2007 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Bläh, vet inte hur många gånger jag har fått säga det här.. Jag har fortfarande inte brytit mot någon regel... Läs noggrant! Är din bild 500x200 så är det allt. Han skrev inte pixlar, han kunde menat megapixlar, centimeter eller whatever... Men saken är: Är din bild 500x200 så är det allt. ..Men eftersom quotes och text smetar ut sig på bredden, så kan man bara räkna på höjden.. Han skrev inte pixlar, han kunde menat megapixlar, centimeter eller whatever... Nu beter du dig som en barnunge, man mäter inte saker och ting på internet i centimeter eller megapixlar. Man mäter i pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Bläh, vet inte hur många gånger jag har fått säga det här.. Jag har fortfarande inte brytit mot någon regel... Läs noggrant! Är din bild 500x200 så är det allt. Han skrev inte pixlar, han kunde menat megapixlar, centimeter eller whatever... Men saken är: Är din bild 500x200 så är det allt. Jag har ingen bild? Eller jo, två smileys, men de är inte större än 500x200 pixlar! Du är ju riktigt slö i huvudet i dag.. ..och självklart var _x_eXxotic_x_simpish_x först.. Läs det jag markerade med stor text. Redigerad 5 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Nu beter du dig som en barnunge, man mäter inte saker och ting på internet i centimeter eller megapixlar. Man mäter i pixlar. Jag har fortfarande ingen bild... Eller jo, två smileys som inte ens är 100x100 tillsammans. Du är ju riktigt slö i huvudet i dag.. ..och självklart var _x_eXxotic_x_simpish_x först.. Läs det jag markerade med stor text. Ja? Jag läste? Jag har inte brytit mot nåt av det... Och nu får ni ta det här via PM eller MSN, för jag vill fan inte ha min tråd låst, trots att den är inaktiv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Bläh, vet inte hur många gånger jag har fått säga det här.. Jag har fortfarande inte brytit mot någon regel... Läs noggrant! Är din bild 500x200 så är det allt. Han skrev inte pixlar, han kunde menat megapixlar, centimeter eller whatever... Men saken är: Är din bild 500x200 så är det allt. Jag har ingen bild? Eller jo, två smileys, men de är inte större än 500x200 pixlar! Han skriver också hela signaturen . och med "Är din bild 500x200 så är det allt." så menar han ju, om din bild är 500x200 så är det hela signaturen. Du får inte ha nått mer i den . och att det är pixlar trodde jag till och med att du kunde räkna ut Edit:Oj va seg jag va idag Redigerad 5 januari, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag har fortfarande ingen bild... Eller jo, två smileys som inte ens är 100x100 tillsammans. Okej, jag tar det här en sista gång för dig. Jag ska försöka vara tydlig för din skull. 500x200 pixlar(Annars kanske du inte förstår) gäller för hela jävla signaturen både text och bild. Så du kan inte komma undan med att säga att dina bilder inte är 500x200. Även fast du har en bild som bara är 150 pixlar på höjden så kan du inte lägga till 51 pixlar text på höjden. För då bryter du mot reglerna. Kan du försöka förstå det? Jag strök under och gjorde vissa ord feta. Det är de viktiga delarna, bara så att du förstår det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts