Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:unsure:

Tanken är god! Jobba vidare så blir den nog skitbra ska du se. :)

Jo tackar :D

Är verkligen inget fan av gradients, färgövergångar, i pixelhus (och detta är inget undantag), men f.ö. var det fint :D

Jo Jag hadde bara tänkt på 2 sidor när jag borde ha tänkt på 4...

2004040403_822283_0.jpg

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara hjälpa dig, Turning Torso är rund!

Inte fyrkantig, den är cirkelformad helt runt om. även taket!

Men annars jävligt snyggt.

Ehm, nej?

Nu får du ta och tänka om en aning.

Om Turning Torso vore exakt cirkelformad skulle man inte se att den vred sig, den måste ha kanter som vrider sig för att det ska se ut som att den vrider sig.

Inte på en enda bild här ser jag att Turning Torso är precis rund.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm, nej?

Om Turning Torso vore exakt cirkelformad skulle man inte se att den vred sig, den måste ha kanter som vrider sig för att det ska se ut som att den vrider sig.

Den kanske inte är 100% cirkelformad, men den är mer cirkelformad än kvadratisk, och jag vet hur den ser ut, jag bor i Malmö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En bokaffär, för gamla tiders skull.

post-8685-1167313606_thumb.pngpost-8685-1167313614_thumb.jpgpost-8685-1167313619_thumb.jpgpost-11-1084067370_thumb.jpgpost-8685-1167313682_thumb.jpg

Grymt snyggt! :unsure:

Vill bara hjälpa dig, Turning Torso är rund!

Inte fyrkantig, den är cirkelformad helt runt om. även taket!

Men annars jävligt snyggt.

Ehm, nej?

Den kanske inte är 100% cirkelformad, men den är mer cirkelformad än kvadratisk, och jag vet hur den ser ut, jag bor i Malmö.

Jo, jag har aldrig sagt att den är kvadratisk, jag bara sa att den inte är helt cirkulär vilket jag uppfattade att du försökte säga till en början.

Alså okej... det behöver inte vara Turning Torso.. det finns fler twistade byggnader... Jag tror Turning torso igentligen är 5 sidig.. men är inte säker.. sök Twisted tower på google så finns det kvadratiska.. :D

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana: vad snackar du om, inget fel på dem?

Angryaxel: GRYMMT SNYGGT!

J3ns: snyggt :rolleyes: men känns lite som om den är fel ..

Förövrigt om turning torso: själva byggnaden, vad ajg kommer ihåg, är fyrkantig, iallafall vid botten(säger du emot mig så har jag varit där, om ingen har mixtrat med mina minnen) och den som säger att den är rund tar helt fel. Den är lite cirkelformad, det är sant, för annars skulle den inte kunna vridas sådär heller(lr nått ..) .. Men fortsätt j3ns :lol:!

Kobbe: nice ^_^!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana: vad snackar du om, inget fel på dem?

Angryaxel: GRYMMT SNYGGT!

J3ns: snyggt :rolleyes: men känns lite som om den är fel ..

Förövrigt om turning torso: själva byggnaden, vad ajg kommer ihåg, är fyrkantig, iallafall vid botten(säger du emot mig så har jag varit där, om ingen har mixtrat med mina minnen) och den som säger att den är rund tar helt fel. Den är lite cirkelformad, det är sant, för annars skulle den inte kunna vridas sådär heller(lr nått ..) .. Men fortsätt j3ns :lol:!

Kobbe: nice ^_^!

Jag kan gå ditt när jag vill!!!

Jag bor i Malmö, och den är mer cirkelformad än kvadratisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor