Kebab Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Alla här är så gryymt bra! Ni får bli mina lärare! Lär mig allt ni kan! Du har uppenbarligen inte kollat in mitt "Kebab corp." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Du har uppenbarligen inte kollat in mitt "Kebab corp." THAT ONE IS AWESOME DEWD!!11!11ONETT1!1!! Seriöst, den är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 THAT ONE IS AWESOME DEWD!!11!11ONETT1!1!! Seriöst, den är cool. Lägg av nu, jag vet att du inte menar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Lägg av nu, jag vet att du inte menar det. Oh, i'm so sorry Mr. Kebab, I really mean it. I do, I do. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Känner också igen den, och den har han verkligen inte gjort. Saken är den att Dusse är (troligtvis) den bästa pixlaren på forumet... Det var han som startade de första trådarna om PixelCity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Du har uppenbarligen inte kollat in mitt "Kebab corp." hehe, joodah Den är ju bra, jämfört med mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Vem är det som uppdaterar städerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Vem är det som uppdaterar städerna? NightHawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ok .. vet du om han uppdaterar snart? vill veta om mitt hus kommer in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ok .. vet du om han uppdaterar snart? vill veta om mitt hus kommer in Han svarar inte på MSN i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Halloj allisammans var ett tag sedan jag besökte gtasajten nu. kul att se att det har hänt så mkt med städerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Halloj allisammans var ett tag sedan jag besökte gtasajten nu. kul att se att det har hänt så mkt med städerna Ooooo, jaa men just nu står det mest stilla igen verkar det som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ooooo, jaa men just nu står det mest stilla igen verkar det som... Det har det gjort de senaste 2 månaderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Det har det gjort de senaste 2 månaderna.. Ehm, min uppdatering då ? Gills inte den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Ehm, min uppdatering då ? Gills inte den ? Klart den gör Men NH är ju typ okontaktbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Klart den gör Men NH är ju typ okontaktbar... Om du vågar så kan du ju alltid ringa Han svarar säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Om du vågar så kan du ju alltid ringa Han svarar säkert Naaa.. jag vet inte... Jag känner han ju inte.. xD Men du kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Kan man inte klistra ihop städerna till en jättestor stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Glömde logga in igår och i förrgår, men GOD JUL ALLA ! Fyllde också 16 i förrgår !(den 24:ea lltså) ! Ska snart fixa en liten "bondgård" lr nått som ajg börjat på ! Kanske blir ett vanligt hus .. vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Kan man inte klistra ihop städerna till en jättestor stad? Kan apor klättra i träd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts