RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Jag kan inte se se Seaside. Inte jag heller, och inte Desert City heller. Och inte Original city. Redigerad 9 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Det är samma här, fast jag kan inte se original city heller... Redigerad 9 december, 2006 av guacamole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Beffo är nere. Just de tre städerna är uppladdade på beffo. Det kommer nog att funka snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Beffo är nere. Just de tre städerna är uppladdade på beffo. Det kommer nog att funka snart. Okej Det hoppas jag.. edit: snälla någon! Ge mig tips på något jag kan pixla ihop som inte är jättesvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Okej Det hoppas jag.. edit: snälla någon! Ge mig tips på något jag kan pixla ihop som inte är jättesvårt Använd fantasin! Det är bara pröva sig fram tills man kommer på något och gör ett bra hus/struktur! Edit: Ditt första hus var otroligt snyggt för att vara ett första. Redigerad 9 december, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Använd fantasin! Det är bara pröva sig fram tills man kommer på något och gör ett bra hus/struktur! Tacktack Okej Jag får väl försöka med nåt.. Men jag har ju som sagt bara gjort ett enda hus.. Men om jag har lagt in det här, kommer det med nånstans då? Redigerad 9 december, 2006 av guacamole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Tacktack:) Okej Jag får väl försöka med nåt.. Men jag har ju som sagt bara gjort ett enda hus.. Men om jag har lagt in det här, kommer det med nånstans då? Ja självklart! Passa på att lägga in dina byggnader här nu när det är helg, då jag har tid. Edit: Vi borde ta det via PM, vi har gjort 6 inlägg på rad nu. Redigerad 9 december, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Hmm borde inte Ej Inlagt uppdateras. Och motorvägen blev snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ja, uppdateringen vart bra Men mitt hus då.. Håller på med ett nytt... Fast jag vet inte vad det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ja, uppdateringen vart bra Men mitt hus då.. Håller på med ett nytt... Fast jag vet inte vad det är... Som jag sa så skulle jag bara uppdatera in alla gamla hus som har legat ett tag, de nya husen skulle inte komma in. Det får NH sköta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Hmm borde inte Ej Inlagt uppdateras. Och motorvägen blev snygg. Jodå, det ska uppdateras, men inte nu, jag lägger ner min tid på att göra städerna istället. Tackar! Fast den är inte färdig än, ska vara räcke, och på- och avfarter på andra sidan! Ja, uppdateringen vart bra Men mitt hus då.. Håller på med ett nytt... Fast jag vet inte vad det är... Joja, det kommer! Ska se om jag hinner imorgon, vilket jag faktist inte tvivlar på. Redigerad 10 december, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jodå, det ska uppdateras, men inte nu, jag lägger ner min tid på att göra städerna istället. Tackar! Fast den är inte färdig än, ska vara räcke, och på- och avfarter på andra sidan! Joja, det kommer! Ska se om jag hinner imorgon, vilket jag faktist inte tvivlar på. Hihi. va bra då men du måste inte. Det är inte så noga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Här händer det gräjjer Kanske man ska ta och fifla fram något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Här händer det gräjjer Kanske man ska ta och fifla fram något... Bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Här händer det gräjjer Kanske man ska ta och fifla fram något... Ja gör det för den här håller på o dö igen, men nu har jag jobbat lite på mitt hus. Bra/dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ja gör det för den här håller på o dö igen, men nu har jag jobbat lite på mitt hus. Bra/dåligt? Jag tycker det ser bra ut Men jag är ju ingen expert .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ja gör det för den här håller på o dö igen, men nu har jag jobbat lite på mitt hus. Bra/dåligt? Den där har du väl redan lagt upp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Confuse Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Hej! Såg att det gick lite trögt, efter att ha läst alla inlägg i hela tråden, vill först påpeka: GRYMMT SNYGGA HUS ! Blev så sugen imorse, helt plötsligt, oc hahde inte pixlat på ett år eller nått, så medans jag pluggade så pixlade jag lite .. Som sagt, grymma hus, och vill inte att tråden ska dö Btw, hittade hit när ajg letade efter en pixelguide som visade hur man gör snygga bokstäver i paint xD Aja, nu har jag lekt lite, den som står nere till höger tänkte jag kanske kunde passa i Downtown? SOm ett bankhus eller nått .. Gräset som ni ser är inte jättefint(inhägnat område för att de som jobbar ska kunna gå ut, det ska vara grus runtom men har nite fixat det snyggt). Men hoppas det är något iaf Den blåa saken ska vara något .. Hus eller så, och det ska se ut så, ska vara som en triangel Saken därnere var abra något, containers kanske om någon vill, ni får GÄRNA ta mina "containar" och göra till ett hus eller något. Jag ska fixa fönster imorgon på övre delen av "banken" som jag kalalr byggnaden, hoppas ni ser att dörrarna är otroligt höga Ville göra så att det ser jättehögt ut, eftersom alla andra höghus är höga xD Ska alltså fixa små fönster över delen där man kan vara ute .. *Med reservation för stavfel Redigerad 17 december, 2006 av Confuse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Hej! Såg att det gick lite trögt, efter att ha läst alla inlägg i hela tråden, vill först påpeka: GRYMMT SNYGGA HUS ! Blev så sugen imorse, helt plötsligt, oc hahde inte pixlat på ett år eller nått, så medans jag pluggade så pixlade jag lite .. Som sagt, grymma hus, och vill inte att tråden ska dö Btw, hittade hit när ajg letade efter en pixelguide som visade hur man gör snygga bokstäver i paint xD Aja, nu har jag lekt lite, den som står nere till höger tänkte jag kanske kunde passa i Downtown? SOm ett bankhus eller nått .. Gräset som ni ser är inte jättefint(inhägnat område för att de som jobbar ska kunna gå ut, det ska vara grus runtom men har nite fixat det snyggt). Men hoppas det är något iaf Den blåa saken ska vara något .. Hus eller så, och det ska se ut så, ska vara som en triangel Saken därnere var abra något, containers kanske om någon vill, ni får GÄRNA ta mina "containar" och göra till ett hus eller något. Jag ska fixa fönster imorgon på övre delen av "banken" som jag kalalr byggnaden, hoppas ni ser att dörrarna är otroligt höga Ville göra så att det ser jättehögt ut, eftersom alla andra höghus är höga xD Ska alltså fixa små fönster över delen där man kan vara ute .. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/37gglp0k7d.png *Med reservation för stavfel Välkommen till forumet! Snyggt hus där. Min wubbling Nighthawk lägger nog in det någon stans snart. Edit: Här på forumet quotar vi inte stora bilder! Redigerad 17 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Hej! Såg att det gick lite trögt, efter att ha läst alla inlägg i hela tråden, vill först påpeka: GRYMMT SNYGGA HUS ! Blev så sugen imorse, helt plötsligt, oc hahde inte pixlat på ett år eller nått, så medans jag pluggade så pixlade jag lite .. Som sagt, grymma hus, och vill inte att tråden ska dö Btw, hittade hit när ajg letade efter en pixelguide som visade hur man gör snygga bokstäver i paint xD Aja, nu har jag lekt lite, den som står nere till höger tänkte jag kanske kunde passa i Downtown? SOm ett bankhus eller nått .. Gräset som ni ser är inte jättefint(inhägnat område för att de som jobbar ska kunna gå ut, det ska vara grus runtom men har nite fixat det snyggt). Men hoppas det är något iaf Den blåa saken ska vara något .. Hus eller så, och det ska se ut så, ska vara som en triangel Saken därnere var abra något, containers kanske om någon vill, ni får GÄRNA ta mina "containar" och göra till ett hus eller något. Jag ska fixa fönster imorgon på övre delen av "banken" som jag kalalr byggnaden, hoppas ni ser att dörrarna är otroligt höga Ville göra så att det ser jättehögt ut, eftersom alla andra höghus är höga xD Ska alltså fixa små fönster över delen där man kan vara ute .. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/37gglp0k7d.png *Med reservation för stavfel Välkommen till forumet. Fint hus, gör snygga fönster på överdelen så blir det finfint. Gör dem typ som fönstrena på mitt vita hus i Industry City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts