Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej :lol: Det hoppas jag..

edit: snälla någon! Ge mig tips på något jag kan pixla ihop som inte är jättesvårt :rolleyes:

Använd fantasin! Det är bara pröva sig fram tills man kommer på något och gör ett bra hus/struktur! :)

Edit: Ditt första hus var otroligt snyggt för att vara ett första. :D

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använd fantasin! Det är bara pröva sig fram tills man kommer på något och gör ett bra hus/struktur! :)

Tacktack :D

Okej :lol:

Jag får väl försöka med nåt.. Men jag har ju som sagt bara gjort ett enda hus.. Men om jag har lagt in det här, kommer det med nånstans då? :rolleyes:

Redigerad av guacamole
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tacktack:)

Okej :lol:

Jag får väl försöka med nåt.. Men jag har ju som sagt bara gjort ett enda hus.. Men om jag har lagt in det här, kommer det med nånstans då? :rolleyes:

Ja självklart! Passa på att lägga in dina byggnader här nu när det är helg, då jag har tid. :)

Edit: Vi borde ta det via PM, vi har gjort 6 inlägg på rad nu. :D

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm borde inte Ej Inlagt uppdateras.

Och motorvägen blev snygg.

Jodå, det ska uppdateras, men inte nu, jag lägger ner min tid på att göra städerna istället.

Tackar! :) Fast den är inte färdig än, ska vara räcke, och på- och avfarter på andra sidan!

Ja, uppdateringen vart bra :) Men mitt hus då.. :)

Håller på med ett nytt...

Fast jag vet inte vad det är...

post-12285-1165782512_thumb.jpg

Joja, det kommer! Ska se om jag hinner imorgon, vilket jag faktist inte tvivlar på. :P

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, det ska uppdateras, men inte nu, jag lägger ner min tid på att göra städerna istället.

Tackar! :) Fast den är inte färdig än, ska vara räcke, och på- och avfarter på andra sidan!

Joja, det kommer! Ska se om jag hinner imorgon, vilket jag faktist inte tvivlar på. :P

Hihi. va bra då :) men du måste inte. Det är inte så noga :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Såg att det gick lite trögt, efter att ha läst alla inlägg i hela tråden, vill först påpeka: GRYMMT SNYGGA HUS :D! Blev så sugen imorse, helt plötsligt, oc hahde inte pixlat på ett år eller nått, så medans jag pluggade så pixlade jag lite .. Som sagt, grymma hus, och vill inte att tråden ska dö :D Btw, hittade hit när ajg letade efter en pixelguide som visade hur man gör snygga bokstäver i paint xD Aja, nu har jag lekt lite, den som står nere till höger tänkte jag kanske kunde passa i Downtown? SOm ett bankhus eller nått .. Gräset som ni ser är inte jättefint(inhägnat område för att de som jobbar ska kunna gå ut, det ska vara grus runtom men har nite fixat det snyggt). Men hoppas det är något iaf :D Den blåa saken ska vara något .. Hus eller så, och det ska se ut så, ska vara som en triangel :P Saken därnere var abra något, containers kanske om någon vill, ni får GÄRNA ta mina "containar" och göra till ett hus eller något. Jag ska fixa fönster imorgon på övre delen av "banken" som jag kalalr byggnaden, hoppas ni ser att dörrarna är otroligt höga :D Ville göra så att det ser jättehögt ut, eftersom alla andra höghus är höga xD Ska alltså fixa små fönster över delen där man kan vara ute ..

37gglp0k7d.png

*Med reservation för stavfel

Redigerad av Confuse
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Såg att det gick lite trögt, efter att ha läst alla inlägg i hela tråden, vill först påpeka: GRYMMT SNYGGA HUS :D! Blev så sugen imorse, helt plötsligt, oc hahde inte pixlat på ett år eller nått, så medans jag pluggade så pixlade jag lite .. Som sagt, grymma hus, och vill inte att tråden ska dö :D Btw, hittade hit när ajg letade efter en pixelguide som visade hur man gör snygga bokstäver i paint xD Aja, nu har jag lekt lite, den som står nere till höger tänkte jag kanske kunde passa i Downtown? SOm ett bankhus eller nått .. Gräset som ni ser är inte jättefint(inhägnat område för att de som jobbar ska kunna gå ut, det ska vara grus runtom men har nite fixat det snyggt). Men hoppas det är något iaf :D Den blåa saken ska vara något .. Hus eller så, och det ska se ut så, ska vara som en triangel :P Saken därnere var abra något, containers kanske om någon vill, ni får GÄRNA ta mina "containar" och göra till ett hus eller något. Jag ska fixa fönster imorgon på övre delen av "banken" som jag kalalr byggnaden, hoppas ni ser att dörrarna är otroligt höga :D Ville göra så att det ser jättehögt ut, eftersom alla andra höghus är höga xD Ska alltså fixa små fönster över delen där man kan vara ute ..

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/37gglp0k7d.png

Välkommen till forumet! Snyggt hus där. Min wubbling Nighthawk lägger nog in det någon stans snart. :P

Edit: Här på forumet quotar vi inte stora bilder!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/37gglp0k7d.png

Välkommen till forumet. :P

Fint hus, gör snygga fönster på överdelen så blir det finfint. Gör dem typ som fönstrena på mitt vita hus i Industry City. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor