Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

... Jaha? Jag bara förklarade för dig och honom vad som var fel, varför brusa upp sig? :D

Jag brusade inte upp >_< , inte framför datorn i alla fall.

Då denna topic står i stort sätt stilla tycker jag att någon som vill ta på sig jobbet han ta bilderna och göra en ny topic.

Jag fick precis alla hus och städer av NH, ska uppdatera, sedan kommer en uppdatering imorgon om allt går som det ska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att det äntligen händer något. Får väl ta tummen ur röven och prova mig på pixling igen i helgen.

Mjo, men om ni skickar in en massa hus nu så räkna inte med att de kommer med till uppdateringen imorgon, för jag kommer nog bara lägga upp alla hus som lagts upp hittills som NH har sparat i sin mapp han skickade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, men Ja, men jag skrev att jag inte kollat noga eller hur ? lät väldigt tyket, vet inte om det var menat eller ej.

Fint att du tar tag i arbetet.

Det var inte meningen att det skulle låta som jag var arg eller något, utan mer förklaranda att jag inte spanade in bilden på nära håll, om du förstår mig.

Tack så mycket.

Fantastiska nyheter! Tack Simpa för att du tar dig an detta, och NH: Motivationsbrist suger, men är tyvärr vanligt vid sådana här 'långkörare'. Tack för att du stod ut med staden så här långt!

Tack så mycket, om jag gör ett bra jobb, så kanske det kan bli ett sammarbete mellan mig och NH, då kan den här tråden blomstra igen, ifall NH vill så att säga.

Edit: Nu är jag klar med klippandet och klistrandet, några hus uteblev på grund av brist på plats och brist på tankegångar om vart de ska ligga. Bara upp till bevis mot NH nu sedan kommer en uppdatering imorgon förmodligen >_<

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor