eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nä, det där är knappast fake. Ett par fel pixlar, fullt möjligt första hus. Bra jobbat guacamole! Ett tips till nästa gång är att även ha olika nyanser på husväggarna. Jag ser inga fel pixlar, men jag kollade ju inte jättenoga heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag ser inga fel pixlar, men jag kollade ju inte jättenoga heller. Han har byggt upp alla vänsterhörn fel. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/3zn1b42c5s.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Tack tack Men tydligen inte. Det luktar fake, ens första hus någonsin brukar väl aldrig bli så bra ? Redigerad 7 december, 2006 av guacamole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Han har byggt upp alla vänsterhörn fel. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/3zn1b42c5s.PNG Ja, men jag skrev att jag inte kollat noga eller hur ? Alltså inte kollat på pixlarna så noga, bara bilden i helhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ja, men jag skrev att jag inte kollat noga eller hur ? Alltså inte kollat på pixlarna så noga, bara bilden i helhet. va? nää, men asså.. okej.. Det är lugnt.. jag mena inte så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ja, men jag skrev att jag inte kollat noga eller hur ? Alltså inte kollat på pixlarna så noga, bara bilden i helhet. ... Jaha? Jag bara förklarade för dig och honom vad som var fel, varför brusa upp sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Vem sa att jag var en "han"...? När det bara finns typ 10 tjejer på 8000 pers så blir det ganska standard att tro att personen är en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Då denna topic står i stort sätt stilla tycker jag att någon som vill ta på sig jobbet han ta bilderna och göra en ny topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 ... Jaha? Jag bara förklarade för dig och honom vad som var fel, varför brusa upp sig? Jag brusade inte upp , inte framför datorn i alla fall. Då denna topic står i stort sätt stilla tycker jag att någon som vill ta på sig jobbet han ta bilderna och göra en ny topic. Jag fick precis alla hus och städer av NH, ska uppdatera, sedan kommer en uppdatering imorgon om allt går som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag fick precis alla hus och städer av NH, ska uppdatera, sedan kommer en uppdatering imorgon om allt går som det ska. Bra att det äntligen händer något. Får väl ta tummen ur röven och prova mig på pixling igen i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Bra att det äntligen händer något. Får väl ta tummen ur röven och prova mig på pixling igen i helgen. Mjo, men om ni skickar in en massa hus nu så räkna inte med att de kommer med till uppdateringen imorgon, för jag kommer nog bara lägga upp alla hus som lagts upp hittills som NH har sparat i sin mapp han skickade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Fyfan vilka javla tankar ni har om mig. Nåja, man får väl ta sån skit om man inte kan sköta jobbet som man skulle gjort... Edit: Applåder för simpa som gör en schnell sak! Redigerad 7 december, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Wohoo! We're making some progress! Ta det lugnt Nighthawk vi (jag? ) hatar inte dig. Dra igång en ny SA-fototävling vettja! Redigerad 7 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag brusade inte upp , inte framför datorn i alla fall. Nä, men Ja, men jag skrev att jag inte kollat noga eller hur ? lät väldigt tyket, vet inte om det var menat eller ej. Fint att du tar tag i arbetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Fantastiska nyheter! Tack Simpa för att du tar dig an detta, och NH: Motivationsbrist suger, men är tyvärr vanligt vid sådana här 'långkörare'. Tack för att du stod ut med staden så här långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Nä, men Ja, men jag skrev att jag inte kollat noga eller hur ? lät väldigt tyket, vet inte om det var menat eller ej. Fint att du tar tag i arbetet. Det var inte meningen att det skulle låta som jag var arg eller något, utan mer förklaranda att jag inte spanade in bilden på nära håll, om du förstår mig. Tack så mycket. Fantastiska nyheter! Tack Simpa för att du tar dig an detta, och NH: Motivationsbrist suger, men är tyvärr vanligt vid sådana här 'långkörare'. Tack för att du stod ut med staden så här långt! Tack så mycket, om jag gör ett bra jobb, så kanske det kan bli ett sammarbete mellan mig och NH, då kan den här tråden blomstra igen, ifall NH vill så att säga. Edit: Nu är jag klar med klippandet och klistrandet, några hus uteblev på grund av brist på plats och brist på tankegångar om vart de ska ligga. Bara upp till bevis mot NH nu sedan kommer en uppdatering imorgon förmodligen Redigerad 7 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 När det bara finns typ 10 tjejer på 8000 pers så blir det ganska standard att tro att personen är en kille. Hihi, jaja.. det kunde ju inte du veta.. Men kommer allt komma igång nu igen, eller vad? precis när jag kommit hit... Tacktack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hihi, jaja.. det kunde ju inte du veta.. Men kommer allt komma igång nu igen, eller vad? precis när jag kommit hit... Tacktack Jo, det verkar faktiskt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag tycker att NH har gjort ett riktigt bra jobb. Undra om jag orkar fortsätta med mitt hus nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jo, det verkar faktiskt så. Åhh, vad bra! Det måste vara för jag posta mitt hus.. naaa.. Jag tycker alla har gjort ett bra jobb, så det här kommer igång igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts