-NightHawk- Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) OK, -nighthawk- kan du lägga in den här i sea side nu då? Du kommer närmare och närmare Seaside för varje gång du uppdaterar! Fortfarande för liten parkering. Men du, snart kommer du nog in! Och mitt hus då? Hallo! Ta de lungt nu aa? Det kommer! Bank of San Andreas, Downtown. Äntligen skyskrapa! Sjukt att inga gör sånna längre. Gamla staden hade jättemånga! Redigerad 3 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Asså vad är det för grön färg på gräset egentligen? :S ritade nämligen fel på ett ställe sen lite senare upptäckte jag det och då var det försent för att trycka på ångra, och nu hittar jag inte den gröna färgen för att täcka över felet och göra om . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Asså vad är det för grön färg på gräset egentligen? :S ritade nämligen fel på ett ställe sen lite senare upptäckte jag det och då var det försent för att trycka på ångra, och nu hittar jag inte den gröna färgen för att täcka över felet och göra om . Om du använder Paint, så välj "Hämta Färg", och tryck bara på gräset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Om du använder Paint, så välj "Hämta Färg", och tryck bara på gräset. Pustar ut, (är värdelös i paint) tack så hemskt mycket EDIT: vart är "hämta färg" grejjen? :S Redigerad 3 september, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Pustar ut, (är värdelös i paint) tack så hemskt mycket EDIT: vart är "hämta färg" grejjen? :S Ser ut som en pipett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ser ut som en pipett. Haha jag var uppe i Arkiv osv. och letade . Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Nighthawk, hur blev det med parasolen och filtarna ? Om du inte vill så kan jag göra dem åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Nighthawk, hur blev det med parasolen och filtarna ? Om du inte vill så kan jag göra dem åt dig. Det blev just klart, satt och pillade lite nyss. Redigerad 3 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Det blev just klart, satt och pillade lite nyss. Haha ok, du gör då alltid saker medans jag skriver att du ska göra dem Edit: Kan kanske fixa lite strandbarer också, om jag får tid och lust. Tänker då på att göra något liknande sunny beach om ni varit där. Redigerad 3 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Haha ok, du gör då alltid saker medans jag skriver att du ska göra dem Edit: Kan kanske fixa lite strandbarer också, om jag får tid och lust. Tänker då på att göra något liknande sunny beach om ni varit där. Haha, jo det stämmer. Ja det låter bra. Gör så. Edit: Vad tycks med det nya? xstreem: Grattis, ditt hus har kommit in i Canal City! Redigerad 3 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Haha, jo det stämmer. Ja det låter bra. Gör så. Edit: Vad tycks med det nya? Uppdaten menar du eller ? Bra i sånna fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Har ordnat lite mer nu, men jag behöver tips om vad jag kan ha på "tomten" . Vad tycks för övrigt? bättre nu va? http://img430.imageshack.us/img430/8668/untitled4jy9.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Har ordnat lite mer nu, men jag behöver tips om vad jag kan ha på "tomten" . Vad tycks för övrigt? bättre nu va? http://img430.imageshack.us/img430/8668/untitled4jy9.png Gör buskar, träd, kanske staket, vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Har ordnat lite mer nu, men jag behöver tips om vad jag kan ha på "tomten" . Vad tycks för övrigt? bättre nu va? http://img430.imageshack.us/img430/8668/untitled4jy9.png Mycket bättre! Men personligen tycker jag att rutorna har fel färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Mycket bättre! Men personligen tycker jag att rutorna har fel färg! Ok, ska jag ha ljusare blå kanske? behöver all hjälp jag kan få, är första gången jag "pixlar" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Ok, ska jag ha ljusare blå kanske? behöver all hjälp jag kan få, är första gången jag "pixlar" haha Japp, fönstrena ska vara hyffsat ljusa. Jag menar, dina är lite för grön-aktiga. Redigerad 3 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vart kanske för mörkt nu med eller? http://img171.imageshack.us/img171/7442/untitled4cm9.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vart kanske för mörkt nu med eller? http://img171.imageshack.us/img171/7442/untitled4cm9.png Ja lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ja lite... Hoppas detta blir sista "fönster-posten" http://img420.imageshack.us/img420/2627/untitled4um0.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hoppas detta blir sista "fönster-posten" http://img420.imageshack.us/img420/2627/untitled4um0.png Nice, men bort med banderollen Får se om jag orkar göra ett hus sen/imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts