R2D2 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Men uppdatering imorgon. =) Mja. Ska vi tro på det den här gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Mja. Ska vi tro på det den här gången? Tveksamt. Finns det ingen annan som vill/kan ta över? Men aja, -NightHawk- får väl ett sista försök då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Sorry, sorry att jag glömde berätta att jag skulle resa bort... Innan och efter resan har jag haft grejer och göra, den lilla tiden över använde jag till spel, jag blir tokig om jag inte får minst en halvtimma per dag! Men uppdatering imorgon. =) Lofon: Jag vet inte... Din byggnad är ju fin, men har svårt o bestämma mig var den ska vara. Sätt den vart du vill... Så länge jag slipper Industry eller Desert. Som sagt - helst Canal eller Seaside, men vet inte om den är tillräckligt fin. Är den tillräckligt fin - sätt den i Seaside helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Mja. Ska vi tro på det den här gången? Nej gör inte det. Igår hann jag inte och nu hinner jag inte. Får väl se imorgon, men lovar inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Tar upp ett redan nämnt förslag: Någon, med tid och kunskap, som känner sig manad till att ta över det här projektet? Nighthawk verkar ha fullt upp. Edit: La till vissa saker. Redigerad 5 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hej Riktigt hur funkar detta...? lite osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hej Riktigt hur funkar detta...? lite osäker Man gör ett hus, sedan lägger man upp det här. Sedan så lägger /den väldigt inaktiva/ trådskaparen in dem i någon av städerna (bilderna) som finns i första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det var jobbigt. 1. Måla ett hus 2. Lägg upp det här. Efter det finns det 2 håll att gå efter det 1. Huset är ok 2. Vänta på att -NH- lägger in det i en stad eller 1. Huset är fult 2. Du blir utskrattad och får aldrig posta här igen. Det var väl allt i snabba drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tar upp ett redan nämnt förslag: Någon, med tid och kunskap, som känner sig manad till att ta över det här projektet? Nighthawk verkar ha fullt upp. Edit: La till vissa saker. Amen. Man gör ett hus, sedan lägger man upp det här. Sedan så lägger /den väldigt inaktiva/ trådskaparen in dem i någon av städerna (bilderna) som finns i första posten. Japp. Och med lite tur tar det BARA ca 2-3 månader från att man gjort huset till att man får det placerat i staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Japp. Och med lite tur tar det BARA ca 2-3 månader från att man gjort huset till att man får det placerat i staden! Jag erbjöd mig att hjälpa honom, jag kunde klistra in husen och uppdatera städerna så han kunde skriva in de i första posten så ni inte skulle tröttna. Först sa han "Jag vill inte skicka idag, skickar imorgon" sedan när jag kontaktar honom nästa dag vägrar han svara, får försöka igen imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Man gör ett hus, sedan lägger man upp det här. Sedan så lägger /den väldigt inaktiva/ trådskaparen in dem i någon av städerna (bilderna) som finns i första posten. Okej... Låter ju bra.. hehe Det var jobbigt. 1. Måla ett hus 2. Lägg upp det här. Efter det finns det 2 håll att gå efter det 1. Huset är ok 2. Vänta på att -NH- lägger in det i en stad eller 1. Huset är fult 2. Du blir utskrattad och får aldrig posta här igen. Det var väl allt i snabba drag. hmmm.. om jag blir utskrattad vågar inte jag lägga ut nåt... Jag har bara gjort ett hus i hela mitt liv... men jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Följ bara guilden på första sidan, och håll dig till proportionerna så ska det gå bra. Undvik snea linjer, skrikiga färger och Paint's .JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag tror att grejen är att NightHawk egentligen inte vill låta någon annan göra det, eftersom han är lite av ett kontrollfreak som vill ha det precis så som han tänkt det. Hyffsat egotrippat att inte överlåta det till någon annan då, eftersom han uppenbarligen inte tar sig tid till att fixa det. Och att skylla på att inte ha tid är bara lamt. Tror nog att det har funnits en del tid över under de 2 månader vi har väntat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag tror att grejen är att NightHawk egentligen inte vill låta någon annan göra det, eftersom han är lite av ett kontrollfreak som vill ha det precis så som han tänkt det. Hyffsat egotrippat att inte överlåta det till någon annan då, eftersom han uppenbarligen inte tar sig tid till att fixa det. Och att skylla på att inte ha tid är bara lamt. Tror nog att det har funnits en del tid över under de 2 månader vi har väntat.. När uppdatera han sist då? Han verkar ju liite långsaaaam.. Har läst igenom typ hela denna tråden.. tog några timmar... Följ bara guilden på första sidan, och håll dig till proportionerna så ska det gå bra. Undvik snea linjer, skrikiga färger och Paint's .JPG okej.. ska försöka.. Har ju ett hus, emn det är någ inte rätt proportioner... men jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 okej.. ska försöka.. Har ju ett hus, emn det är någ inte rätt proportioner... men jaja Lägg upp det här så får vi se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guacamole Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Lägg upp det här så får vi se! hmmm.. okej... hmmm.. okej... Det är det enda jag har gjort någonsin... menmen.. Måste gå nu. Men jag kommer tillbaka... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Jag tror att grejen är att NightHawk egentligen inte vill låta någon annan göra det, eftersom han är lite av ett kontrollfreak som vill ha det precis så som han tänkt det. Hyffsat egotrippat att inte överlåta det till någon annan då, eftersom han uppenbarligen inte tar sig tid till att fixa det. Och att skylla på att inte ha tid är bara lamt. Tror nog att det har funnits en del tid över under de 2 månader vi har väntat.. EXAKT! Man kan inte både ha kakan och äta den. Men alla hus finns ju i den här tråden så det är bara att nån tar dem och bygger en ny stad i en ny tråd om NH är så förbannat envis. guacamole: Ser riktigt bra ut! Redigerad 6 december, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag tror att grejen är att NightHawk egentligen inte vill låta någon annan göra det, eftersom han är lite av ett kontrollfreak som vill ha det precis så som han tänkt det. Hyffsat egotrippat att inte överlåta det till någon annan då, eftersom han uppenbarligen inte tar sig tid till att fixa det. Och att skylla på att inte ha tid är bara lamt. Tror nog att det har funnits en del tid över under de 2 månader vi har väntat.. Jo, jag sa till och med att han skulle få bestämma exakt hur jag skulle klippa och klistra, och säga till om han inte gillade något så skulle jag ändra det. Men tydligen inte. hmmm.. okej... Det är det enda jag har gjort någonsin... menmen.. Måste gå nu. Men jag kommer tillbaka... hehe Det luktar fake, ens första hus någonsin brukar väl aldrig bli så bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 hmmm.. okej... Det är det enda jag har gjort någonsin... menmen.. Måste gå nu. Men jag kommer tillbaka... hehe Dude, väldigt vackert! Stilistiskt, proportionsenligt, och 'rätt', färgmässigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det luktar fake, ens första hus någonsin brukar väl aldrig bli så bra ? Nä, det där är knappast fake. Ett par fel pixlar, fullt möjligt första hus. Bra jobbat guacamole! Ett tips till nästa gång är att även ha olika nyanser på husväggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts