j3ns Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Mjorå, jag är snel och fixar det nu med detsamma. Nåja, lade in din soeta pool j3ns, mannen som kom in med ett fuskverk från början, och lyckades bli rentvådd. Applåder. Yeeei!!! edit* För mycket fritid.. Redigerad 18 november, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Jag deklarerar härmed denna stad att vara 1337. http://img329.imageshack.us/img329/3626/1337signwx9.png Haha, nice. Vilken fullträff! Just den posten var post nummer 1337 i den här tråden Redigerad 18 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Haha, nice. Vilken fullträff! Just den posten var post nummer 1337 i den här tråden Jag tror att han gjorde det medvetet. Va i hel.....!? Är klockan 00.33? Redigerad 18 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag tror att han gjorde det medvetet. Va i hel.....!? Är klockan 00.33? Kom att tänka på det jag också. Japp, klockan är 00.33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nej, 00:35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Nej, 00:35 Klockrent varningsmaterial! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Haha, nice. Vilken fullträff! Just den posten var post nummer 1337 i den här tråden Jo, det var ganska planerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Klockrent varningsmaterial! Grattis! Hänger du ofta i min tråd??? Ser ju många posts av dig. Inte visste jag att StällHäll var pixelintresserad. Somsagt, har du någon idé vad jag kan göra med din byggnad? Jo, det var ganska planerat. Typ, sen sidan 50? Edit: Har det redan gått en timma? Hur snabbt går tiden egentligen? Redigerad 19 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Hänger du ofta i min tråd??? Ser ju många posts av dig. Inte visste jag att StällHäll var pixelintresserad. Somsagt, har du någon idé vad jag kan göra med din byggnad? Typ, sen sidan 50? Edit: Har det redan gått en timma? Hur snabbt går tiden egentligen? All your topics are belong to US! Och ja, jag är pixelintresserad om man nu ska kalla det för det. Det såg du väl senast på förra sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Somsagt, har du någon idé vad jag kan göra med din byggnad? Äsch, sätt den 'där det får plats'. Typ, sen sidan 50? Såg att den senaste var #1336, så jag 'bokade' #1337, gjorde ett hus, och redigerade min post. Därav 'ganska' i 'Det var ganska planerat' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) All your topics are belong to US! Och ja, jag är pixelintresserad om man nu ska kalla det för det. Det såg du väl senast på förra sidan? När han hjälpte mig! edit* btw.. jag kan inte förstå att en ojämn och ogeometrisk byggnad kan vara i canal city... kolla lite noggare på tha "Club". Redigerad 19 november, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Klubben ser bra ut, imo - Endast två pixlar som inte går efter isometrins lagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Klubben ser bra ut, imo - Endast två pixlar som inte går efter isometrins lagar. Antingen är det geometrisk rätt uppbyggd eller inte... och jag menar i Canal city borde det väll vara extra strikt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Äsch, sätt den 'där det får plats'. Jag menade StällHäll. När han hjälpte mig! edit* btw.. jag kan inte förstå att en ojämn och ogeometrisk byggnad kan vara i canal city... kolla lite noggare på tha "Club". Ojämt!? Vad snackar du om? Det är som det ska vara. Klubben ser bra ut, imo - Endast två pixlar som inte går efter isometrins lagar. Var har du fått den bilden ifrån??? Sne är den inte... Ta en till titt... Antingen är det geometrisk rätt uppbyggd eller inte... och jag menar i Canal city borde det väll vara extra strikt.. Byggnaden är fortfarande bra uppbyggd! Vad snackar ni om? Redigerad 19 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag menade StällHäll. Bränn det, alternativt sätt det bakom ett stort hus så jag slipper se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ursäkta om jag låter tjatig, men några sidor tillbaka i tiden så fick jag frågan om vart jag ville ha min byggnad... Jag svarade att jag helst vill ha den i Seaside eller Canal (men att den förmodligen inte dög till någondera ), men den har inte blivit utplacerad någonstans. Det kan jag acceptera, men jag kan väl åtminstone få veta vart den ska placeras ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ursäkta om jag låter tjatig, men några sidor tillbaka i tiden så fick jag frågan om vart jag ville ha min byggnad... Jag svarade att jag helst vill ha den i Seaside eller Canal (men att den förmodligen inte dög till någondera ), men den har inte blivit utplacerad någonstans. Det kan jag acceptera, men jag kan väl åtminstone få veta vart den ska placeras ut? Den här lilla -NightHawk- har kanske inte haft tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Inte mycket som händer här längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Men låt den dö ffs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Sorry, sorry att jag glömde berätta att jag skulle resa bort... Innan och efter resan har jag haft grejer och göra, den lilla tiden över använde jag till spel, jag blir tokig om jag inte får minst en halvtimma per dag! Men uppdatering imorgon. =) Lofon: Jag vet inte... Din byggnad är ju fin, men har svårt o bestämma mig var den ska vara. Redigerad 2 december, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts