Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klockrent varningsmaterial!

Grattis!

Hänger du ofta i min tråd??? Ser ju många posts av dig. :( Inte visste jag att StällHäll var pixelintresserad.

Somsagt, har du någon idé vad jag kan göra med din byggnad?

Jo, det var ganska planerat. :D

Typ, sen sidan 50? <_<

Edit: Har det redan gått en timma? Hur snabbt går tiden egentligen?

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hänger du ofta i min tråd??? Ser ju många posts av dig. :( Inte visste jag att StällHäll var pixelintresserad.

Somsagt, har du någon idé vad jag kan göra med din byggnad?

Typ, sen sidan 50? <_<

Edit: Har det redan gått en timma? Hur snabbt går tiden egentligen?

All your topics are belong to US!

Och ja, jag är pixelintresserad om man nu ska kalla det för det. Det såg du väl senast på förra sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

All your topics are belong to US!

Och ja, jag är pixelintresserad om man nu ska kalla det för det. Det såg du väl senast på förra sidan?

När han hjälpte mig! :(

edit* btw.. jag kan inte förstå att en ojämn och ogeometrisk byggnad kan vara i canal city... <_< kolla lite noggare på tha "Club".

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, sätt den 'där det får plats'.

Jag menade StällHäll. :)

När han hjälpte mig! ^_^

edit* btw.. jag kan inte förstå att en ojämn och ogeometrisk byggnad kan vara i canal city... :lol: kolla lite noggare på tha "Club".

Ojämt!? Vad snackar du om? Det är som det ska vara. :)

Klubben ser bra ut, imo - Endast två pixlar som inte går efter isometrins lagar.

Var har du fått den bilden ifrån??? Sne är den inte... Ta en till titt... :)

Antingen är det geometrisk rätt uppbyggd eller inte... och jag menar i Canal city borde det väll vara extra strikt..

Byggnaden är fortfarande bra uppbyggd! Vad snackar ni om? :lol:

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta om jag låter tjatig, men några sidor tillbaka i tiden så fick jag frågan om vart jag ville ha min byggnad... Jag svarade att jag helst vill ha den i Seaside eller Canal (men att den förmodligen inte dög till någondera B) ), men den har inte blivit utplacerad någonstans. Det kan jag acceptera, men jag kan väl åtminstone få veta vart den ska placeras ut? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta om jag låter tjatig, men några sidor tillbaka i tiden så fick jag frågan om vart jag ville ha min byggnad... Jag svarade att jag helst vill ha den i Seaside eller Canal (men att den förmodligen inte dög till någondera :angry: ), men den har inte blivit utplacerad någonstans. Det kan jag acceptera, men jag kan väl åtminstone få veta vart den ska placeras ut? :angry:

Den här lilla -NightHawk- har kanske inte haft tid?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, sorry att jag glömde berätta att jag skulle resa bort... Innan och efter resan har jag haft grejer och göra, den lilla tiden över använde jag till spel, jag blir tokig om jag inte får minst en halvtimma per dag! Men uppdatering imorgon. =)

Lofon: Jag vet inte... Din byggnad är ju fin, men har svårt o bestämma mig var den ska vara. :unsure:

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor