Lofon Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Lofon, var skulle du helst vilja ha din byggnad??? Jag skulle helst vilja ha i Bayside eller Canal (men antar att den inte är tillräckligt fin för sistnämnda...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Tack! älskar konstruktiv kritik! edit* exakt samma minut Här är sista exemplaret eller är det nått mer fel? Inga fel alls, men jag är perfektionist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Inga fel alls, men jag är perfektionist.. vad är det för skillnad på den bilden med två på? Redigerad 15 november, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 vad är det för skillnad på den bilden med två på? Ett par pixlar som störde mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Fixa till busshållsplatatsen om det går, taket är snett. Det är så rakt det kan bli.. tar jag åt andra håller ser det mer snätt ut! Ett par pixlar som störde mig. okej hehe, det känns bra att det är nästan bara du som kan hitta fel på den, för då känner man säj lite mer nöjd. Så här nu sista exemplaret hoppas jag: är det nått mer fel på den? Redigerad 15 november, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 15 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Det är så rakt det kan bli.. tar jag åt andra håller ser det mer snätt ut! Hmm, nu ser det rakt ut... Har jag hallucinerat eller? Såg otroligt snett förut. Eller har du ändrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Fixade ett par pixlartill.. ska inte va någrafel på den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Här har ni min nya byggnad. det ska till lite mer rasade bitar ich diverse skrot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Fixade ett par pixlartill.. ska inte va någrafel på den nu. alså nu hittar jag fulständigt inte nån skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 alså nu hittar jag fulständigt inte nån skillnad? Tränat öga. Ett par lyktstolpar, fortfarande ett par pixlar i skuggan och fixade utgången med bänken på vid vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Tränat öga. Ett par lyktstolpar, fortfarande ett par pixlar i skuggan och fixade utgången med bänken på vid vattnet. Då säger vi så: edit* Tack SteelHell Redigerad 16 november, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Vafan in i helskotta! Är det redan torsdag!?!? WTF!? Skulle ju fixat imorgon, dvs måndagen den 13:e. Men vissa Docs och Martys ska visst leka med tiden... Nej men seriöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Vafan in i helskotta! Är det redan torsdag!?!? WTF!? Skulle ju fixat imorgon, dvs måndagen den 13:e. Men vissa Docs och Martys ska visst leka med tiden... Nej men seriöst... fast idag är det Fredag kanske den Fredagen min pool kommer upp? Redigerad 17 november, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) *Fel - Borta* Redigerad 17 november, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Repostar husvagnen. Mjorå, går det bra om jag splitar sakerna och lägger ut dem vid en väg istället? Jag tror att det skulle passa mer. Här har ni min nya byggnad. det ska till lite mer rasade bitar ich diverse skrot. Mjorå, den är fin. Var skulle den passa någonstans, tror du? fast idag är det Fredag kanske den Fredagen min pool kommer upp? Mjorå, jag är snel och fixar det nu med detsamma. Edit: Jag skulle helst vilja ha i Bayside eller Canal (men antar att den inte är tillräckligt fin för sistnämnda...) Ojsan, sorry, glömde lägga in din. Hoppas du orkar vänta till imorgon. Nåja, lade in din soeta pool j3ns, mannen som kom in med ett fuskverk från början, och lyckades bli rentvådd. Applåder. Redigerad 17 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Tänka sig tråden började leva igen. Jag får se om jag orkar göra mera på min byggnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Jag deklarerar härmed denna stad att vara 1337. http://img329.imageshack.us/img329/3626/1337signwx9.png Redigerad 17 november, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Tänka sig tråden började leva igen. Jag får se om jag orkar göra mera på min byggnad. Mjorå, visst är det nice? Inte dör alla på sjukhus vid kritiska tillstånd, eller? Jag deklarerar härmed denna stad att vara 1337. http://img329.imageshack.us/img329/3626/1337signwx9.png Mjorå, de va nice. Men hur är det med husvagnen? Ta en titt på frågan jag ställde här uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag deklarerar härmed denna stad att vara 1337. http://img329.imageshack.us/img329/3626/1337signwx9.png Är det VaXXor till vänster, han med håret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Mjorå, de va nice. Men hur är det med husvagnen? Ta en titt på frågan jag ställde här uppe. ...Jo visst, så länge det ser bra ut =) Är det VaXXor till vänster, han med håret? Gjorde gubben till vänster lite 'emo', men hade ingen speciell i åtanke då den gjordes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts