StellHell Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Urk, typ klar med äckelhuset nu. Grymt missnöjd, så blir nog inga uppdateringar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 @ huset ovan - Väldigt fint =) ...Om det inte är för mycket begärt, skulle det gå att lägga in min gröna husvagn i Desert City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Huh min uppdatering på mitt hus finns ingen starns, men det e nog jobbigt att hålla reda på allt så ja lägger upp den igen. Editit: jag kanske gör någon byggnad sen, men ni får ge mig tips. Redigerad 13 november, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag är jätte glad att min triumf båge och pimp hus äntligen kom upp på framsidan men min pool har inte kommit in på så långt jag inte kan räkna till! och jag kan räkna till mer än 50 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Detta står på framsidan: "Finns inte din byggnad i städerna eller här (Ej inlagt), så har jag glömt den. Posta om den så kommer den med." Jag skrev det av en anledning, det var svårt att hålla reda på allt när projektet stod stilla. AngryAxel: Posta om den så är jag nästan säker på att den kommer in. kobbe: Kul att du är positiv. Jag uppdaterar den för att du är snel. j3ns: Posta den igen. StellHell: Läckert! Hur kan du inte vara nöjd??? Och du får ge förslag var jag ska sätta in den, har absolut ingen idé... Redigerad 13 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Repostar husvagnen. Redigerad 13 november, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Urk, typ klar med äckelhuset nu. Grymt missnöjd, så blir nog inga uppdateringar på det. Huset ser ut att sväva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Huset ser ut att sväva. Det står juh på PELARE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ska nog börja på den nya byggnaden efter skolan idag och då förväntar jag mig att det finnns flera tipps vad jag ska göra. Annars gör jag nått slags monument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ska nog börja på den nya byggnaden efter skolan idag och då förväntar jag mig att det finnns flera tipps vad jag ska göra. Annars gör jag nått slags monument. Så du menar att vi ska sitta och säga vad du ska göra ? Har du ingen fantasi människa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Detta står på framsidan: "Finns inte din byggnad i städerna eller här (Ej inlagt), så har jag glömt den. Posta om den så kommer den med." Jag skrev det av en anledning, det var svårt att hålla reda på allt när projektet stod stilla. j3ns: Posta den igen. Jaha förlåt NH, jag missa det.. http://img297.imageshack.us/img297/6576/poolmedskuggaochshysstkajsm6.png Redigerad 15 november, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jaha förlåt NH, jag missa det.. http://img297.imageshack.us/img297/6576/poolmedskuggaochshysstkajsm6.png Skuggorna förstör dina streck. Du har alla färgerna rätt nu, men jag skulle råda dig att fixa till dom i paint, då PS har en tendens att göra pixlar runt om lite tonade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Det står juh på PELARE!! Grunden inte pelarna. Och så står inte huset på pelare utan TAKET står på pelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Så du menar att vi ska sitta och säga vad du ska göra ? Har du ingen fantasi människa ? Ja sa faktiskt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Fy f*n vad ni är duktiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ja sa faktiskt tips Men du sa :förväntar jag mig att det finnns flera tipps vad jag ska göra. Vilket ju inte kan tolkas på något annat sätt än att om vi inte skickat några tips har vi misslyckats och gjort fel. OT: Gör ett zoo. Eller en verkstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 OT: Gör ett zoo. Eller en verkstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 OT: Gör ett zoo. Eller en verkstad. Det var bar saker ska komma ihåg dom för jag har redan börjat med ett hus eller så mycket hus är det inte. ni får en bild imårgon. Men... Jag vill ju se en bild imorgon :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Skuggorna förstör dina streck. Du har alla färgerna rätt nu, men jag skulle råda dig att fixa till dom i paint, då PS har en tendens att göra pixlar runt om lite tonade. Tack! älskar konstruktiv kritik! edit* exakt samma minut Här är sista exemplaret eller är det nått mer fel? Redigerad 15 november, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 15 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Hej på er igen! Tack! älskar konstruktiv kritik! edit* exakt samma minut Här är sista exemplaret eller är det nått mer fel? Riktigt fint, det godkänns för Canal... Fixa till busshållsplatatsen om det går, taket är snett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts