eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nej fan, ge mig skiten, så kan jag klippa och klistra, sedan ger jag länkarna till NH så får han uppdatera i första posten. Eller, just jag kanske inte behöver göra det jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Nej fan, ge mig skiten, så kan jag klippa och klistra, sedan ger jag länkarna till NH så får han uppdatera i första posten. Eller, just jag kanske inte behöver göra det jobbet Vad ska jag ge? Datorn är ju helt knas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Vad ska jag ge? Datorn är ju helt knas... Men hur kan du då vara inne på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Men hur kan du då vara inne på internet? Jag har två datorer? Nej, tre faktist... Redigerad 5 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Hur går det med allt det hära egentligen? Kommer ni nån vart? Hey yo, 700 posts. Redigerad 6 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nu vet jag inte hur levande projektet är längre, men jag tänkte ändå att jag skulle bidra med något... Detta är då min första pixel skapelse i hela mitt liv. Skapad i paint, så skratta inte för mycket åt mig nu... Det föreställer hur som helst mitt skivbolag Blackguard Records... Dock så består mitt skivbolag inte av något gigantiskt huvudkontor i verkligheten, utan av brännskivor, min egen musik och en skrivare samt internet... Men man kan ju alltid drömma... Här är hur som helst; Blackguard Records huvudkontor! pixl.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 För att vara ditt första hus någonsin - Riktigt bra! Byggnaden är symmetrisk, och väldigt kreativ. Det som skulle kunna förbättras är ljussättning; den vänstra sidan bör vara ljusare än den högra. Sedan var det också en/ett par 'felaktiga' pixlar (som i övre högra hörnet på den högra väggen), men som sagt - Vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) För att vara ditt första hus någonsin - Riktigt bra! Byggnaden är symmetrisk, och väldigt kreativ. Det som skulle kunna förbättras är ljussättning; den vänstra sidan bör vara ljusare än den högra. Sedan var det också en/ett par 'felaktiga' pixlar (som i övre högra hörnet på den högra väggen), men som sagt - Vackert Tack tack! Nu blir jag glad! Ska genast försöka fixa det som du påpekade! Men vad tror ni om stadsdel då? Vilken stadsdel tror ni att det kommer passa i? EDIT: Fixade pixlarna i hörnet samt ljussättningen, så nu borde det vara lite bättre... pixl.bmp[ Redigerad 6 november, 2006 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tack tack! Nu blir jag glad! Ska genast försöka fixa det som du påpekade! Men vad tror ni om stadsdel då? Vilken stadsdel tror ni att det kommer passa i? EDIT: Fixade pixlarna i hörnet samt ljussättningen, så nu borde det vara lite bättre... pixl.bmp[ Skitsnyggt för ett första arbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Skitsnyggt för ett första arbete Tack tack alla två ( ) för den possitiva kritiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Står projektet stilla? Hur går det med datorkrånglet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Står projektet stilla? Hur går det med datorkrånglet? Hej! Välkommen till forumet! Du kan använda dig av Edit-knappen I hörnet av ditt inlägg om du vill ändra ditt inlägg! Så slipper vi dubbelposts Fin byggnad btw! passar nog i seaside eller canal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Står projektet stilla? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Står projektet stilla? Hur går det med datorkrånglet? Jopp, det står stilla som en sten. Din byggnad var väl fin. Kan se om jag imorgon kan få in den och alla andra hus till städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Hej! Välkommen till forumet! Du kan använda dig av Edit-knappen I hörnet av ditt inlägg om du vill ändra ditt inlägg! Så slipper vi dubbelposts Fin byggnad btw! passar nog i seaside eller canal Tack för den goda kritiken om byggnden! Anledningen till att jag postade dubbelpost är att jag helt enkelt var för trött för att komma ihåg edit funktionen... Har trots allt varit här sedan slutet av år 2002... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Let it die, let it die... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Ingen har fortfarande märkt min uppdatering... Nåja, alla har väl tappat intresse för att jag inte uppdaterat tidigare... Imorgon ska jag uppdatera resten och så får jag hoppas på lite fler hus, vilket jag inte tror att det kommer. Men man får väl leva vidare. Edit: Hur länge ska AngryAxel skriva? Jag väntar! Hepp... Han blev offline... Redigerad 12 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Såja, nu märkte folket. Uppdatering upptäckt efter 55 h 40 min. Eller sade ni "nice" till uppdateringen grabbar??? Ska uppdatera lite till nu. Edit: Lofon, var skulle du helst vilja ha din byggnad??? Edit Again: Såja, mer hinner jag inte idag. Hoppas att ni förlåter mig för att jag inte kunnat uppdatera tidigare. Redigerad 13 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts