Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu vet jag inte hur levande projektet är längre, men jag tänkte ändå att jag skulle bidra med något... Detta är då min första pixel skapelse i hela mitt liv. Skapad i paint, så skratta inte för mycket åt mig nu...:lol: Det föreställer hur som helst mitt skivbolag Blackguard Records... Dock så består mitt skivbolag inte av något gigantiskt huvudkontor i verkligheten, utan av brännskivor, min egen musik och en skrivare samt internet... Men man kan ju alltid drömma... ;) Här är hur som helst; Blackguard Records huvudkontor! :)

pixl.bmp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att vara ditt första hus någonsin - Riktigt bra! Byggnaden är symmetrisk, och väldigt kreativ. Det som skulle kunna förbättras är ljussättning; den vänstra sidan bör vara ljusare än den högra. Sedan var det också en/ett par 'felaktiga' pixlar (som i övre högra hörnet på den högra väggen), men som sagt - Vackert :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att vara ditt första hus någonsin - Riktigt bra! Byggnaden är symmetrisk, och väldigt kreativ. Det som skulle kunna förbättras är ljussättning; den vänstra sidan bör vara ljusare än den högra. Sedan var det också en/ett par 'felaktiga' pixlar (som i övre högra hörnet på den högra väggen), men som sagt - Vackert :lol:

Tack tack! :) Nu blir jag glad! Ska genast försöka fixa det som du påpekade! Men vad tror ni om stadsdel då? Vilken stadsdel tror ni att det kommer passa i? ;)

EDIT: Fixade pixlarna i hörnet samt ljussättningen, så nu borde det vara lite bättre... :)

pixl.bmp[

Redigerad av Lofon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Välkommen till forumet!

Du kan använda dig av Edit-knappen I hörnet av ditt inlägg om du vill ändra ditt inlägg!

Så slipper vi dubbelposts :P

Fin byggnad btw!

passar nog i seaside eller canal ;)

Tack för den goda kritiken om byggnden! Anledningen till att jag postade dubbelpost är att jag helt enkelt var för trött för att komma ihåg edit funktionen...:huh: Har trots allt varit här sedan slutet av år 2002... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen har fortfarande märkt min uppdatering... Nåja, alla har väl tappat intresse för att jag inte uppdaterat tidigare... Imorgon ska jag uppdatera resten och så får jag hoppas på lite fler hus, vilket jag inte tror att det kommer. Men man får väl leva vidare. :huh:

Edit: Hur länge ska AngryAxel skriva? Jag väntar! :P Hepp... Han blev offline...

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såja, nu märkte folket. :P

Uppdatering upptäckt efter 55 h 40 min.

Eller sade ni "nice" till uppdateringen grabbar??? :huh:

Ska uppdatera lite till nu. ;)

Edit: Lofon, var skulle du helst vilja ha din byggnad??? ;)

Edit Again: Såja, mer hinner jag inte idag. ^_^ Hoppas att ni förlåter mig för att jag inte kunnat uppdatera tidigare.

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor