AngryAxel Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Tack för den här tiden, PixelCity. En efterträdare kommer säkerligen att uppstå, minst lika stor och vacker som du är, men nu behövs en rejäl sorgestund. Min sista pixel, för den här gången. http://img289.imageshack.us/img289/3060/rdpixeldv5.jpg Redigerad 3 november, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ser inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Haha! (det är en röd pixel) Redigerad 4 november, 2006 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Hmm, aah... Läser ingen mina inlägg eller? PixelCity är inte dött. Redigerad 4 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hmm, aah... Läser ingen mina inlägg eller? PixelCity är inte dött. Jo, vi läser dem. Men det händer aldrig något, trots dina löften. Jag tror ínte att du kommer orka genomföra det, men det vore en angenäm överraskning om du faktiskt gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hmm, aah... Läser ingen mina inlägg eller? PixelCity är inte dött. Säg mig, hur kan PixelCity leva närDu uppdaterade staden senaste gången för en månad sen?Knappt någon gör nya hus till staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Säg mig, hur kan PixelCity leva närDu uppdaterade staden senaste gången för en månad sen?Knappt någon gör nya hus till staden? ..där punkt 2 är en följd av utelämnandet av punkt 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Gaah, då läser ni inte mina inlägg! Jag skrev varför jag inte uppdaterade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Gaah, då läser ni inte mina inlägg! Jag skrev varför jag inte uppdaterade... Det spelar absolut ingen roll varför du inte uppdaterar, det som spelar roll är att du inte uppdaterar. Om ingenting uppdateras får man inte se sitt fina hus i staden och då tröttnar man. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det spelar absolut ingen roll varför du inte uppdaterar, det som spelar roll är att du inte uppdaterar. Om ingenting uppdateras får man inte se sitt fina hus i staden och då tröttnar man. Punkt. Men det är svårt när det inte går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Men det är svårt när det inte går. Vad är det som inte går då ? Om jag inte minns fel så klagade du på silentwhisper, men vi har ju en ny och fin uppladdningssida i Beffo där du kan ladda upp skiten. Och om du inte kan få tag i de gamla städerna (med hus på) så får du väl börja om, be alla posta sina hus och så får du klippa och klistra igen, om ingen av någon anledning sparade staden på sin dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vad är det som inte går då ? Om jag inte minns fel så klagade du på silentwhisper, men vi har ju en ny och fin uppladdningssida i Beffo där du kan ladda upp skiten. Och om du inte kan få tag i de gamla städerna (med hus på) så får du väl börja om, be alla posta sina hus och så får du klippa och klistra igen, om ingen av någon anledning sparade staden på sin dator. Nej alltså, jag har städerna och filerna, men datorn kan man inte arbeta med, måste omformatera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nej alltså, jag har städerna och filerna, men datorn kan man inte arbeta med, måste omformatera den. Lägg in alla filer på ett externt utrymme (hdd, usb-minne etc) och formatera då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Lägg in alla filer på ett externt utrymme (hdd, usb-minne etc) och formatera då? Jaja, det vet jag. Men jag har ingen möjlighet att omformatera än, det är det. Redigerad 4 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jaja, det vet jag. Men jag har ingen möjlighet att omformatera än, det är det. Aha, då var det värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Dock så tror jag att en möjlighet för det ploppar upp i veckan, men jag ska inte lova er det, för att jag inte kan "hålla löften"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Låt någon annan ta över så det händer något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Då blir ju inte städerna i förstaposten, ganska jobbigt att behöva hitta rätt sida varje gång man vill kolla på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Skapa en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 ELLER så tvingar man Nighthawk att lägga in dem i första posten. Det är ju minsann inte för mycket begärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts