Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmmm.. Det här verkar ju intressant.. Testade att göra något.. Dock så fatta jag inte hur jag skulle få till taket sådär som det ska vara på en villa så det fick helt enkelt bli ett överdimensionerat skjul ;)..

kan ju va nåt kanske

post-650-1161648315_thumb.jpg

KOm gärna med tips så jag kan lära mig hur man gör.. För det här var ju rätt kul ändå..

Edit: Mina skills är oövervinnerliga när det kommer till att ladda upp rätt bild :shifty:

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm.. Det här verkar ju intressant.. Testade att göra något.. Dock så fatta jag inte hur jag skulle få till taket sådär som det ska vara på en villa så det fick helt enkelt bli ett överdimensionerat skjul :o..

kan ju va nåt kanske

KOm gärna med tips så jag kan lära mig hur man gör.. För det här var ju rätt kul ändå..

Edit: Mina skills är oövervinnerliga när det kommer till att ladda upp rätt bild -_-

Sött! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm.. Det här verkar ju intressant.. Testade att göra något.. Dock så fatta jag inte hur jag skulle få till taket sådär som det ska vara på en villa så det fick helt enkelt bli ett överdimensionerat skjul -_-..

kan ju va nåt kanske

post-650-1161648315_thumb.jpg

Edit: Mina skills är oövervinnerliga när det kommer till att ladda upp rätt bild -_-

Tycker att den är ful, huste är lite för litet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor