kobbe Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Synd att tråden inte handlat om pixling på de sista femtiosju sidorna, men annars är ju allt finemang. Aa men jag ska göra en ny byggnad när min ko9mmer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 1 vecka. Tålamod FTW!!! Det är snart 4 veckor sne du sa okej att den kunde sitta där så länge... Okej man kan väll ha lite Tålamod men om man måste vänta tills man blir gråhårig så känns pixlingen lite värdelöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det är snart 4 veckor sne du sa okej att den kunde sitta där så länge... Okej man kan väll ha lite Tålamod men om man måste vänta tills man blir gråhårig så känns pixlingen lite värdelöst... Är du gråhårig än då ? Nej, då så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Hmmm.. Det här verkar ju intressant.. Testade att göra något.. Dock så fatta jag inte hur jag skulle få till taket sådär som det ska vara på en villa så det fick helt enkelt bli ett överdimensionerat skjul .. kan ju va nåt kanske KOm gärna med tips så jag kan lära mig hur man gör.. För det här var ju rätt kul ändå.. Edit: Mina skills är oövervinnerliga när det kommer till att ladda upp rätt bild Redigerad 24 oktober, 2006 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Hmmm.. Det här verkar ju intressant.. Testade att göra något.. Dock så fatta jag inte hur jag skulle få till taket sådär som det ska vara på en villa så det fick helt enkelt bli ett överdimensionerat skjul .. kan ju va nåt kanske KOm gärna med tips så jag kan lära mig hur man gör.. För det här var ju rätt kul ändå.. Edit: Mina skills är oövervinnerliga när det kommer till att ladda upp rätt bild Sött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Hmmm.. Det här verkar ju intressant.. Testade att göra något.. Dock så fatta jag inte hur jag skulle få till taket sådär som det ska vara på en villa så det fick helt enkelt bli ett överdimensionerat skjul .. kan ju va nåt kanske KOm gärna med tips så jag kan lära mig hur man gör.. För det här var ju rätt kul ändå.. Edit: Mina skills är oövervinnerliga när det kommer till att ladda upp rätt bild Tycker att den är ful, huste är lite för litet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Tycker att den är ful, huste är lite för litet. Man kan ialla fall vara lite trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Man kan ialla fall vara lite trevlig All kritik är bra kritik. Han hade iaf en bra anledning, det är bättre än alla jävla "Fan va fult!" som folk gillar att slänga ut sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Man kan ialla fall vara lite trevlig Jag var ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Ni är roliga ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Det händer verkligen inte mycket i den här tråden längre, något jag tycker är synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Får man se några nya, fräscha kreationer nu under lovet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Får man se några nya, fräscha kreationer nu under lovet? Inte från mig för jag ska till Tanzania... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ska fhersoeka göra en fabrik till industrial tänkte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Skitbra att tråden lever. Nåja, nu när jag äntligen har tid så kan jag fixa allt. Men först måste jag omformatera min andra dator, den är jävligt jobbig att arbeta med. Redigerad 30 oktober, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tummeupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Shit tråden håller på o DÖÖÖÖ. Vi vill se en uppdate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ärligt talat, jag tror den här tråden är på sitt sista andetag. Det blir ingen mer update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Och Natthöken är så perfektionistisk (?) så jag tror inte han låter någon annan ta över heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vi låter denna tråd saka men långsammt dö. Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts