StellHell Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Ja det är ju jätte mycket och skratta åt, Jävlar vilket intressant liv du har. Oja! Paddorna är bara en liten del. Har börjat tugga på giftiga växter, grymma hallisar man får av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Gjort en ny nu jo, snyggt fast det där med black and red tycker jag gör bilden förvirrande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 jo, snyggt fast det där med black and red tycker jag gör bilden förvirrande Äsch, man måste ju våga testa något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Gjort en ny nu Ful byggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ful byggnad How 'bout lite konstruktiv kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Ful byggnad Tackar. Men jag är ju inte som du och sitter 3timmar med en byggnad... Redigerad 21 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Asså komigen min pool har inte kommit in på tre veckor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vad sägs om att vi petar NH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) NH är sjuk, så han har inte haft orken att sitta och fixa med pixelcity då han koncentrerar sig på att bli kry istället. Ha tålamod gott folk. Redigerad 21 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Asså komigen min pool har inte kommit in på tre veckor! 1 vecka. Vad sägs om att vi petar NH? Petar som i peta med pinne eller peta som i kasta ut? Har varit som x_simpa_x sa sjuk, det är förmodligen över imorgon, är nästan helt frisk känner jag. Tålamod FTW!!! Redigerad 21 oktober, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Petar som i peta med pinne eller peta som i kasta ut? Peta som i kasta ut. Jag skojade, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 How 'bout lite konstruktiv kritik? Ja, den var ful, inte så mycket mer att säga. Svårt att ge konstruktiv kritik om ett pixelhus. Ful design, helt enkelt. Tackar. Men jag är ju inte som du och sitter 3timmar med en byggnad... Det märks, lille gosse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Ja, den var ful, inte så mycket mer att säga. Svårt att ge konstruktiv kritik om ett pixelhus. Ful design, helt enkelt. Så ful var den inte. Ser ut som ett kitschigt CD-recording-bolag* av något slag. *Vad fasen kallas det? Redigerad 22 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Så ful var den inte. Ser ut som ett kitschigt CD-recording-bolag* av något slag. *Vad fasen kallas det? Skivbolag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Skivbolag? Ehum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Skivbolag? Post 1234 Nåja. Nighthawk har nog mycket att göra :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Post 1234 Nåja. Nighthawk har nog mycket att göra :'( Sjuk som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Sjuk som sagt. Perfekt, då kan han ju koppla av framför datorn hela dagarna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Perfekt, då kan han ju koppla av framför datorn hela dagarna då. Han var nog lite mer sjuk än sitta-vid-datorn-sjuk. Han var nog, jag-orkar-inte-kliva-upp-ur-sängen-sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Synd att tråden inte handlat om pixling på de sista femtiosju sidorna, men annars är ju allt finemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts