AngryAxel Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Det borde finnas en "Detail City" eller något liknande - dessa tomter är alldeles för små! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Du har rätt AA! Där NH! nu har jag fixat så man kan sitta på parkbänken och kolla på den fina "utsikten"! edit* BTW.. kan vi/jag inte göra en liten gång/cykel bana bredvid kanalen på den sidan där.. jag kan fixa det mellan alla hus.. och den behöver inte alls vara bred och jag kan använda mig av "trottoar kanten" som är där.... men jag bara frågar fall jag ska absolut inte ens pröva göra en eller dlla jag ska pröva göra en? Redigerad 11 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Tacka vet jag AdBlock =) Fin skrapa, bortsett från proportionen. Proportionerna är det inget fel på, du syftar på byggnadens höjd. Håller med dig angående Detail City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Lägger ner idéen om tillägg (som jag ändå höll för mig själv) till mitt torg tillsvidare. Tycker det blev lite konstigt med skalan Hann iallafall så här långt: http://img132.imageshack.us/img132/6820/to...llsvidarsf6.png EDIT: Lägger ner motell-idéen också. Orkar inte, och så har jag inte tid w00t? Den såg ju jättefin ut Redigerad 11 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 http://img169.imageshack.us/img169/9963/poolmedskuggaochshysstkajrd7.png Gör vattnet "högre"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Gör vattnet "högre"! Jag har ju sagt att det är en ute-pool och vattnet dunstar.. men aja allt för pixlingen... jag ska se vad jag kan göra.. Före: Efter: vad tycks? Redigerad 12 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag har ju sagt att det är en ute-pool och vattnet dunstar.. men aja allt för pixlingen... jag ska se vad jag kan göra.. Före: Efter: vad tycks? Bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Bättre. Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Indeed mm det var bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Bättre. Håller med. Fast jag hade allt sett det lite högra ändå. Men som sagt, det är mycket bättre nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Håller med. Fast jag hade allt sett det lite högra ändå. Men som sagt, det är mycket bättre nu! Men vattnet avdunstar ju! Somsagt, det är otroligt mycket bättre. Sorry att jag inte gjort nåt, ska försöka hinna imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Bättre. Tack! Indeed Tack! mm det var bättre Tackar! Håller med. Fast jag hade allt sett det lite högra ändå. Men som sagt, det är mycket bättre nu! Okej, Ska jag göra änu högre? Men vattnet avdunstar ju! Somsagt, det är otroligt mycket bättre. Sorry att jag inte gjort nåt, ska försöka hinna imorgon. Tack och bra NH! Nu är det imorgon! Redigerad 13 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Min data e sönder för tillfället.. men jag harr ju min bärbara och på den ahr jag arbetat på ett skol-projekt.. som ska bli en sida om japan. Och till den gjorde jag en liten rolig karta som jag tänkte posta här.. EDIT: det ser kanske lite dumt ut utan kartan bakom.. Redigerad 14 oktober, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Min data e sönder för tillfället.. men jag harr ju min bärbara och på den ahr jag arbetat på ett skol-projekt.. som ska bli en sida om japan. Och till den gjorde jag en liten rolig karta som jag tänkte posta här.. EDIT: det ser kanske lite dumt ut utan kartan bakom.. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Snyggt! Jag tänkte göra något på en temperate.. men temperaten är "nere" så om någon kunde ladda upp en tom sådan.. EDIT: oj.. jag har tydligen redan laddat ner den på någon tråkig lektion i skolan.. Sådär ja: (den hamnar la i skale off city.. Redigerad 15 oktober, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Snälla, snälla, snälla... Det finns inget som heter temperate, det heter template, och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Snälla, snälla, snälla... Det finns inget som heter temperate, det heter template, och inget annat. Jag stavar fel varge gång EDIT: Nu stoppade jag in Kyoto Templet på en temprate med: Redigerad 15 oktober, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag stavar fel varge gång varje gång mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Kan ingen göra ett brinnande hus??? skulle se bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag stavar fel varge gång EDIT: Nu stoppade jag in Kyoto Templet på en temprate med: Vackert =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts