Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej jag väntar hällre till jag kan få in dom i den "största" staden :rolleyes:

Edit, nu är det klart:D "King Trade"

Men vad fan är det för jävla larv, tror du verkligen att någon vill sitta och scrolla förbi den där stora skyskrapan vars enda syfte är att irritera och blockera 120 tomter bakom dig ?

Skärpning, och börja rita normala hus/skyskrapor, för du har verkligen potential för det här med pixling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fan är det för jävla larv, tror du verkligen att någon vill sitta och scrolla förbi den där stora skyskrapan vars enda syfte är att irritera och blockera 120 tomter bakom dig ?

Skärpning, och börja rita normala hus/skyskrapor, för du har verkligen potential för det här med pixling.

Håller med till fullo. Däremot tycker jag gott att du kan förkorta den till vettig storlek och lägga in den i Downtown. Tycker det är kul att det börjar se fullt ut där. :rolleyes:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägger ner idéen om tillägg (som jag ändå höll för mig själv) till mitt torg tillsvidare. Tycker det blev lite konstigt med skalan :wacko:

Hann iallafall så här långt:

EDIT: Lägger ner motell-idéen också. Orkar inte, och så har jag inte tid :rolleyes:

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor