FoxtroT Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Sorry --- http://img512.imageshack.us/img512/9189/nhtemplatech0.png Vassugjod.. Försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Försent Haha märkte inte det förens nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 hur kan poolen vara förstor? Om du kollar på kanterna är inte dom lite väl höga som en människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Om du kollar på kanterna är inte dom lite väl höga som en människa? Det är en utepool... Vattnet dunstar bort då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Det är en utepool... Vattnet dunstar bort då... Jaha då förstår jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Hmm, nu vet jag inte hur jag ska göra. Just den där tomten är gjord för lyxhus. Damn jag är dum hest. Jag tycker det ska vara någonting lågt. Någon park eller någonting. Någon park. Ett glasstånd. Annars ser man inte slutet av bryggan och det skulle se sjukt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vem har gjort "Simpsons" huset i canal city?! Riktigt coolt gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vem har gjort "Simpsons" huset i canal city?! Riktigt coolt gjort! Damn.. det var snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 AngryAxel har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Damn.. det var snyggt Me likes it too. Yarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag tycker det ska vara någonting lågt. Någon park eller någonting. Någon park. Ett glasstånd. Annars ser man inte slutet av bryggan och det skulle se sjukt ut eller min pool med buss hållplats och park bänkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Duger denna !? http://img66.imageshack.us/img66/3185/husyy1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Duger denna !? http://img66.imageshack.us/img66/3185/husyy1.png Passar nog in i Scale off City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Scale Off City, Ej tillgängligt. Trode den kunde finnas med i downtown city. Är det samma template till scale off city ajja får vell spara mitt andra som är 10ggr höre en det jag gjorde nyss tills det är tillgängligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 ...Eller så gör du en aningens lägre version, som får komma in i Downtown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Sådär händer när du gör så. Hoppas inte du har den sparad. Redigerad 10 oktober, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Tacka vet jag AdBlock =) Fin skrapa, bortsett från proportionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nej jag väntar hällre till jag kan få in dom i den "största" staden Edit, nu är det klart:D "King Trade" Men vad fan är det för jävla larv, tror du verkligen att någon vill sitta och scrolla förbi den där stora skyskrapan vars enda syfte är att irritera och blockera 120 tomter bakom dig ? Skärpning, och börja rita normala hus/skyskrapor, för du har verkligen potential för det här med pixling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Men vad fan är det för jävla larv, tror du verkligen att någon vill sitta och scrolla förbi den där stora skyskrapan vars enda syfte är att irritera och blockera 120 tomter bakom dig ? Skärpning, och börja rita normala hus/skyskrapor, för du har verkligen potential för det här med pixling. Håller med till fullo. Däremot tycker jag gott att du kan förkorta den till vettig storlek och lägga in den i Downtown. Tycker det är kul att det börjar se fullt ut där. Redigerad 10 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Lägger ner idéen om tillägg (som jag ändå höll för mig själv) till mitt torg tillsvidare. Tycker det blev lite konstigt med skalan Hann iallafall så här långt: http://img132.imageshack.us/img132/6820/torgstreck16addingskyskrapa17projektnedlagttillsvidarsf6.png EDIT: Lägger ner motell-idéen också. Orkar inte, och så har jag inte tid Redigerad 10 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts