AngryAxel Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Snarare A än B - i B skulle de två vertikala sidorna man ser av huset vara lika skuggade, men i verkligheten är sidan till höger mer skuggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Snarare A än B - i B skulle de två vertikala sidorna man ser av huset vara lika skuggade, men i verkligheten är sidan till höger mer skuggad. Det har du rätt i. Tack Axel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Skulle jättegärna se min husvagn i Desert City. Och som någon sade, motivationen sjunker snabbt om ens hus bara försvinner i de 57 sidorna vi är uppe i. 1. Jag gav en fråga i tråden har jag för mig, jag fick aldrig svar på det. 2. Desert City är ej klar, vet ej hur du vill ha det. 3. Du pixlar soett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hehe. Nu kommer min Pool i två fromer.. Men ni/NH får välja vilken utav dom NR.1: http://img513.imageshack.us/img513/7624/canalcitygp0kopiaij9.png NR.2: http://img513.imageshack.us/img513/2582/canalcitygpmedskuggawg1.png Jag gillar mest nr två men jag gör så här ifall den inte får sticka ut över canalen (lite). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hehe. Nu kommer min Pool i två fromer.. Men ni/NH får välja vilken utav dom NR.1: http://img513.imageshack.us/img513/7624/canalcitygp0kopiaij9.png NR.2: http://img513.imageshack.us/img513/2582/canalcitygpmedskuggawg1.png Jag gillar mest nr två men jag gör så här ifall den inte får sticka ut över canalen (lite). Om man jäöför skalorna så är nog poolen lite för stor, men det gör inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Om man jäöför skalorna så är nog poolen lite för stor, men det gör inget. hur kan poolen vara förstor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hmm, nu vet jag inte hur jag ska göra. Just den där tomten är gjord för lyxhus. Damn jag är dum hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hmm, nu vet jag inte hur jag ska göra. Just den där tomten är gjord för lyxhus. Damn jag är dum hest. Du kan väl lägga till den där tills vidare? Annars kanske det aldrig kommer något hus dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hmm, nu vet jag inte hur jag ska göra. Just den där tomten är gjord för lyxhus. Damn jag är dum hest. Amen... Man kan väll bygga Lyxhus på vilken Plats som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Du kan väl lägga till den där tills vidare? Annars kanske det aldrig kommer något hus dit. Jag kan väl vara en snel hest och göra det! Amen... Man kan väll bygga Lyxhus på vilken Plats som helst? Jovisst, men vill man ha en stor tomt måste man göra ett fint hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag kan väl vara en snel hest och göra det! Jovisst, men vill man ha en stor tomt måste man göra ett fint hus. Vad bra men du kan ju göra stora tomter vart som hälst ju.. bara slå ihop två brevid varandra... eller ta bort en väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Vad bra men du kan ju göra stora tomter vart som hälst ju.. bara slå ihop två brevid varandra... eller ta bort en väg. Ja men den där tomten har en fin utsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Ja men den där tomten har en fin utsikt! Varför skulle den har bättre utsikt än någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Varför skulle den har bättre utsikt än någon annan? För att i den utsikten syns inte ditt hus Ehm. Skoja. Dina hus är snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 För att i den utsikten syns inte ditt hus Ehm. Skoja. Dina hus är snygga Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag kan väl vara en snel hest och göra det! Lägger du upp den så länge då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Lägger du upp den så länge då eller? Dubbelposta inte --- Faen, tänkte göra ett fint litet hus, men så kan man inte få hem templaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Dubbelposta inte --- Faen, tänkte göra ett fint litet hus, men så kan man inte få hem templaten NH_template.bmp Redigerad 8 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tackar! Förvänta er ett hus inom kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Dubbelposta inte --- Faen, tänkte göra ett fint litet hus, men så kan man inte få hem templaten Sorry --- http://img512.imageshack.us/img512/9189/nhtemplatech0.png Vassugjod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts