j3ns Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Fint hus men det längst fram ser ut att vara snett Jag tycker det ser rakt och rätt genometriskt uppbyggt.. men bara för att det är fyra byggnader behöver dom ju inte stå exakt bredvid varrandra... Edit* Yeei sida 57 sen så kommer premieren *tuturuturu* min pool http://img58.imageshack.us/img58/8474/desertcitypoolnl0.png Redigerad 7 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vad menar ni e snett? Den som ska va sne eller för det finns inget snett. Det ser nästan snett ut men det e inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Tråden dör inte ut, har bara ingen tid att göra städerna på vardagen, de får bli helgen. Nu är det Helg. fast du fixar fäll imorgon hoppas jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Fint hus men det längst fram ser ut att vara snett Snett? Jag ser inget snett. Hur menar du? Jag tycker det ser rakt och rätt genometriskt uppbyggt.. men bara för att det är fyra byggnader behöver dom ju inte stå exakt bredvid varrandra... Edit* Yeei sida 57 sen så kommer premieren *tuturuturu* min pool http://img58.imageshack.us/img58/8474/desertcitypoolnl0.png Väldigt fin pool, bra gjord med detaljer, men den kommer inte in i Desert City. Desert City ska ha detaljrika lyxhus. Dessutom är det där en lyxtomt. Tyvärr. Du får meddela var du vill ha den annars. Snart ska jag fixa lite saker. Redigerad 7 oktober, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Väldigt fin pool, bra gjord med detaljer, men den kommer inte in i Desert City. Desert City ska ha detaljrika lyxhus. Dessutom är det där en lyxtomt. Tyvärr. Du får meddela var du vill ha den annars. Snart ska jag fixa lite saker. Ok men det är lungt.. Jag får väll dumpa den då.. Säj nån rolig requst som jag kan göra.. har lite slut på ideer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 I den här takten kommer det här vara dött innan vi ens kommit halvvägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 I den här takten kommer det här vara dött innan vi ens kommit halvvägs. Syftar du på pixelgörarna, eller på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Come on, fixa upp städerna så dom syns i första posten, tror inte att det är så många som ids göra hus när dom ändå inte syns. För mig känns det som om hela projektet står stilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Syftar du på pixelgörarna, eller på mig? Tyvärr syftar jag på dig. Du är den som har hand om alla städerna och på förstasidan skymtas mer röd text än faktiska städer. Instämmer till fullo med föregående talare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Come on, fixa upp städerna så dom syns i första posten, tror inte att det är så många som ids göra hus när dom ändå inte syns. För mig känns det som om hela projektet står stilla. Nu finns dom där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tyvärr syftar jag på dig. Du är den som har hand om alla städerna och på förstasidan skymtas mer röd text än faktiska städer. Instämmer till fullo med föregående talare. Du behöver inte säga tyvärr, jag är bara glad att du kritiserar mitt arbete. Nu är städerna uppe igen, jag fixade det när du skrev din post, och jag håller på med Industry så, ja, projektet är väl igång igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Du behöver inte säga tyvärr, jag är bara glad att du kritiserar mitt arbete. Nu är städerna uppe igen, jag fixade det när du skrev din post, och jag håller på med Industry så, ja, projektet är väl igång igen! Såfort jag får PS så lovar jag att pixla ett, nej två, hus bara för dig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Skitfint, städerna allså Redigerad 8 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Skitfint, städerna allså Det förstod jag. Kul att tråden lever igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Det förstod jag. Kul att tråden lever igen! Yeah! Sen undrar jag fall min Pool platsar in i Canal City? för jag fick den att få plats på ett ställe Redigerad 8 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Yay nu är du uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Yeah! Sen undrar jag fall min Pool platsar in i Canal City? för jag fick den att få plats på ett ställe Var hade du tänkt att ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Var hade du tänkt att ha den? Jag har spegel vänt den och den platsar bredvid huset med den finska flaggan.. edit* just nu håller jag på att flytta skuggan Redigerad 8 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Skulle jättegärna se min husvagn i Desert City. Och som någon sade, motivationen sjunker snabbt om ens hus bara försvinner i de 57 sidorna vi är uppe i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Nu när jag skuggar och så så undrar jag vilket håller kommer ljuset/solstrålarna ifrån? A eller B? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts