Kebab Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ohh ohh tråden håller på att dö... "Skapa ett nytt hus, Jensa!" ..Visst kändes det där som ett citat från någon 90-tals-ungdoms-serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 "Skapa ett nytt hus, Jensa!" ..Visst kändes det där som ett citat från någon 90-tals-ungdoms-serie? har inte tid just nu.. har spanska läxa.. jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Tråden dör inte ut, har bara ingen tid att göra städerna på vardagen, de får bli helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ohh ohh tråden håller på att dö... Mmm... Jag tror folk tycker att det har blivit för mycket krångel med skalor, stadsdelar och kvalitetskrav och för lite utrymme för konstnärlig frihet. Då går det som det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Mmm... Jag tror folk tycker att det har blivit för mycket krångel med skalor, stadsdelar och kvalitetskrav och för lite utrymme för konstnärlig frihet. Då går det som det går. Jag tror att noobsen whinar för mycket om skalor och skit för att de inte kan göra rätt och snyggt på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Tråden dör inte ut, har bara ingen tid att göra städerna på vardagen, de får bli helgen. Okej! Vad bra Kebab@ edit* Jag gör om Poolen eller ja inte poolen men det runt om... ska göra i PS CS2 nu Så nu ska här pixlas.. moahaha Redigerad 5 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Kebab@ edit* Jag gör om Poolen eller ja inte poolen men det runt om... ska göra i PS CS2 nu Så nu ska här pixlas.. moahaha Har du inte gjort det i PS??? Shit mannen! PS e' ju del lätt "lättaste" verktyget om man håller på med Pixelart p.g.a lager! Redigerad 5 oktober, 2006 av SGT.SNOOPY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har du inte gjort det i PS??? Shit mannen! PS e' ju del lätt "lättaste" verktyget om man håller på med Pixelart p.g.a lager! jo jag märkte det.. men du vet jag har gjort empire state building i paint så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Alla mina skapelser är 100% MS Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Mina är 100% fotocop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Paint är händigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Alla mina skapelser är 100% MS Paint. Det är alla mina också fast inte den jag håller på med nu då.. Redigerad 6 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Gjorde också mina 2 hus i paint. Enklast tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag gör också i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag gör också i paint Samma här. --- OT nu guys. När kommer Seaside City och de andra upp igen då? måste see!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 OT nu guys. Ja förlåt, att diskutera vilket bildredigeringsprogram man använder när man pixlar är ju helt off-topic i en tråd som handlar om pixling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Samma här. --- OT nu guys. När kommer Seaside City och de andra upp igen då? måste see!!! Tråden dör inte ut, har bara ingen tid att göra städerna på vardagen, de får bli helgen. Läser ingen mina poster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nu har jag fixat lite tärd på den. Nått mer som behövs? Fösterfegen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Nu har jag fixat lite tärd på den. Nått mer som behövs? Fösterfegen? Du kanske ska ha nått längst fram där i hörnet liksom eller jag vet inte Redigerad 7 oktober, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Fint hus men det längst fram ser ut att vara snett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts