AngryAxel Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Bara för att lösa tåg vs. bil-debatten, en gång för alla: Tåg är bredare och högre än bilar, men två-filig bilväg är bredare än en tågräls. Oscar gjorde ett fantastiskt vackert tåg+räls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tog bort de svarta linjerna, typiskt av mig att glömma nån liten detalj Får jag slå dig? Riktigt, riktigt hårt? Sluta ladda upp BMP ditt jävla kött. PNG FTW! GOT IT?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Tog bort de svarta linjerna, typiskt av mig att glömma nån liten detalj Vem har tuggat på ena trädet? Och NH, har du inte haft tid att lägga upp städerna än? Redigerad 1 oktober, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Tog bort skate parken och rättade till trädet, hur fan hände det!? men....har ni någon ide till parken, inga mer skate board förslag och sånt, det ska passa in lite fy oscar du kan ju inte gå och tugga på mina träd Redigerad 2 oktober, 2006 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Mer skog och kanske några kullar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hey, nu börjar det ju likna nått NH_template.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Känns lite.... platt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Hey, nu börjar det ju likna nått Men vad är ditt probleeem? PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG PNG ! Redigerad 2 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varför är det så viktigt att han sparar i .png-format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varför är det så viktigt att han sparar i .png-format? Jobbigt att ladda hem bilden när man ska kolla på den. Eller alltså, inte ladda hem, men trycka på öppna och sen vänta på att den ska ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Men såklart den ska vara lite platt, hur ofta e en park hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jobbigt att ladda hem bilden när man ska kolla på den. Eller alltså, inte ladda hem, men trycka på öppna och sen vänta på att den ska ladda. Går lika snabbt för mig att öppna en .png-fil som en .bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Beror kanske på bredband, Dateor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Går lika snabbt för mig att öppna en .png-fil som en .bmp Jovars, det går precis lika fort, bara det att man slipper få popup som frågar om man vill öppna bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jovars, det går precis lika fort, bara det att man slipper få popup som frågar om man vill öppna bilden. Jag får ingen pop up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Inte jag heller! OnT: Det finns bulliga parker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Nej, men man får se bilden direkt? Det är ju en fördel för honom med, om han vill att så många som möjligt ska se hans skapelser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Nej, men man får se bilden direkt? Det är ju en fördel för honom med, om han vill att så många som möjligt ska se hans skapelser... ja ja, så du menar att man får se en minatyr när det är en .png-fil? okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 ja ja, så du menar att man får se en minatyr när det är en .png-fil? okej Precis, och png tar mindre plats, då han laddar upp skiten om och om igen här på gtasajten i bmp så suger han server utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ohh ohh tråden håller på att dö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts