DimpZ Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Backe? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Nu har jag börjat bygga lite tåg.. Och tåg är stora!! bild kommer snart EDIT: bild Redigerad 1 oktober, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Rälsen är för stor. Annars riktigt fint. Tänk dig i verkligheten, rälsen är knappast större än ett körfält, dvs här halva vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nu har jag börjat bygga lite tåg.. Och tåg är stora!! bild kommer snart EDIT: bild Fina tåg Men Marquis kanske ha rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nu har jag börjat bygga lite tåg.. Och tåg är stora!! bild kommer snart EDIT: bild Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Rälsen är för stor. Annars riktigt fint. Tänk dig i verkligheten, rälsen är knappast större än ett körfält, dvs här halva vägen. Men det blir så in i helvete svårt att göra ett snyggt tåg om de ska ligga på 2x5 pixlar. Snyggt jobbat oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Men det blir så in i helvete svårt att göra ett snyggt tåg om de ska ligga på 2x5 pixlar. Snyggt jobbat oscarw_89 Det ska vara svårt att pixla snygga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det ska vara svårt att pixla snygga saker. Det jag menade var att det inte blir snyggt om det ska vara så litet, då blir det bara en enda klump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Har börjat på en park till downtown. ge förslag till vad som ska vara i de 2 tomma rutorna, jag har fått ide torka NH_template.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Har börjat på en park till downtown. ge förslag till vad som ska vara i de 2 tomma rutorna, jag har fått ide torka En skate-ramp och en sandlåda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Vilken bra ide börjar på skate parken nu, fast en sandlåda kanske inte passar så bra just Redigerad 1 oktober, 2006 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Gör en stor parkbänk då? Eller spara den rutan tom och gör en snögubbe närmare vintern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Men det blir så in i helvete svårt att göra ett snyggt tåg om de ska ligga på 2x5 pixlar. Snyggt jobbat oscarw_89 Nu undrar jag om folk äns har åkt tåg? Sen när, snälla "idioter" är en bil lika bred som ett tåg. I en bil har vi 3 säten ([ ][ ][ ]) I ett tåg har vi 5 säten + en gång ([ ][ ][ ] [ ][ ]) Och ni menar nu att ett tåg ska få plats på ett körfält. My ass heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nu undrar jag om folk äns har åkt tåg? Sen när, snälla "idioter" är en bil lika bred som ett tåg. I en bil har vi 3 säten ([ ][ ][ ]) I ett tåg har vi 5 säten + en gång ([ ][ ][ ] [ ][ ]) Och ni menar nu att ett tåg ska få plats på ett körfält. My ass heller. Funderade också på det. Men det måste inte vara fem. 4 eller 5... ([ ][ ] [ ][ ]) Men iaf.. Ett tåg är bredare än personbilar. Och högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Gjorde en ramp då, man kan dock diskutera kvaliten på den NH_template.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Men sedan har vi det faktum att bilvägar faktiskt brukar vara tvåfiliga, det blir 6 säten. EDIT: Punkt Redigerad 1 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Gjorde en ramp då, man kan dock diskutera kvaliten på den Jag tycker rampen blev ganska bra.. dock får du ändra det svarta / mörka till mer brunt. ^^Vinnande argument: Tåg är bredare än körfält och det går ej att göra mini tåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Nu undrar jag om folk äns har åkt tåg? Sen när, snälla "idioter" är en bil lika bred som ett tåg. I en bil har vi 3 säten ([ ][ ][ ]) I ett tåg har vi 5 säten + en gång ([ ][ ][ ] [ ][ ]) Och ni menar nu att ett tåg ska få plats på ett körfält. My ass heller. Tror att diskussionen gäller spåren.. EDIT: För ett tåg är ju oftast bredare än vad spåren är. Men sedan har vi det faktum att bilvägar faktiskt brukar vara tvåfiliga, det blir 6 säten. EDIT: Punkt Japp en väg är tvåfilig.. Men det snackas inte om en hel väg utan om ett endaste körfält. Och sen mina egna synpunkter: Tycker det ser bra ut förutom att spåren ligger högt som bara den i luften. Tryck ner dom säringa pinnarna i backen så ska det se bra ut. Dock inte helt! kan inte själv så ni får väl se det här som ett inlägg ifrån en som ser fram emot o se det här färdigt och vill att det ska vara riktigt snyggt! Redigerad 1 oktober, 2006 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Gjorde en ramp då, man kan dock diskutera kvaliten på den Gör "stången" (vad fan kallas det?) mer markant. Man tänker inte på vad det är förrens man zoomar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Tog bort de svarta linjerna, typiskt av mig att glömma nån liten detalj NH_template.bmp Redigerad 1 oktober, 2006 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts