-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) För att de INTE ligger sparade där? Men varför är avatarn och signaturen sparade om inte städerna? Edit: Eller, varför funkar det ej när jag tar bort filerna (avatar och signatur) från SilentWhisper? Redigerad 30 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Timeline: Sidan 2, första byggnaden platsar i Canal City. Sidan 12, fusk. Sidan 17, fuskaren blir rentvådd. Sidan 18, VickeX äger sönder folk med sitt valsnack. Sidan 21, en flygplats föds fram. Sidan 26, ett läckert projekt läggs ner. Sidan 27, städerna uppdateras för första gången på ett dussintals sidor. Sidan 28, Lajnux anklagar AngryAxel för fusk. Sidan 29, DimpZ' homopost kommer på en ny sida längst upp. Sidan 30, Basic City byter namn till Original City. Sidan 32, första huset som får en hörnplats i Canal City. Sidan 34, Post 666. Sidan 35, ledaren quotar ihjäl sig. Sidan 39, timelinen föds. Sidan 41, trådens poster går om den gamla trådens. Sidan 42, första användbara giffen! Sidan 50, post 1000. Sidan 50 och framåt, ingen har postat något som har med pixling att göra på 50+ poster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) I sånna här lägen kan man se att Siana och NH använde SW alla fall om man tänker på Avtaren.. Redigerad 30 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Sidan 50 och framåt, ingen har postat något som har med pixling att göra på 50+ poster. Skolan är en subba just nu, och den fria tid jag får över ägnar jag åt Flash. WTB tid :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 I sånna här lägen kan man se att Siana och NH använde SW alla fall om man tänker på Avtaren.. Yah. Orkar inte fixa den på en annan host heller. Tee-hee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Yah. Orkar inte fixa den på en annan host heller. Tee-hee. Men jag kan se den, huh?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Men jag kan se den, huh?! MENMENMEN! Dom ligger kvar i cachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Men herregud. Släpp detta jävla Silentwhisper snack och börja pixla! Slientwhisper snack kan ni ta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 MENMENMEN! Dom ligger kvar i cachen. Men vafan, kan du svara på mina andra frågor först då? Men herregud. Släpp detta jävla Silentwhisper snack och börja pixla! Slientwhisper snack kan ni ta här. Det här med SilentWhisper har faktist lite med pixlingen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Men vafan, kan du svara på mina andra frågor först då? Beror på när du tittade på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Det här med SilentWhisper har faktist lite med pixlingen att göra. Det ska väl inte behöva ta upp en sida för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Det ska väl inte behöva ta upp en sida för det? Naej, du har fan rätt. Har börjat på Industry City kan jag meddela! Redigerad 30 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Naej, du har fan rätt. Har börjat på Industry City kan jag meddela! Wiie! Nu blir Siana glad. 3000 starka posts!! Redigerad 30 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Vem var det som gjorde det där templatet till Industry City? Kan någon länka sida, kan ej hitta det! Har nämligen tänkt att använda färgerna! Grattis! Hittade det, Sidan 45, VickeX, det är upplagt på SilentWhisper... EDIT: MEN SKIT I OCH REPLYA I DENNA TRÅD DÅ!!! Hehe, skoja! Men det verkar som att folk har tröttnat på min inaktivitet här på PixelCity. BTW: Nu slutade min avatar och signatur fungera! Redigerad 30 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Vem var det som gjorde det där templatet till Industry City? Kan någon länka sida, kan ej hitta det! Har nämligen tänkt att använda färgerna! Grattis! Hittade det, Sidan 45, VickeX, det är upplagt på SilentWhisper... EDIT: MEN SKIT I OCH REPLYA I DENNA TRÅD DÅ!!! Hehe, skoja! Men det verkar som att folk har tröttnat på min inaktivitet här på PixelCity. BTW: Nu slutade min avatar och signatur fungera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Hmm, är inte så jäkla nöjd med nuvarande Industry City. Jag behöver era kommentarer! Säg vad som är bra, dåligt, rätt, fel, vad som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Nice, men e det en lava sjö i bak runden om alla tempel blir "industri" och förbättrad kulle t:ex skulle vara coolare med en kant i typ betong Redigerad 30 september, 2006 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Nice, men e det en lava sjö i bak runden om alla tempel blir "industri" och förbättrad kulle t:ex skulle vara coolare med en kant i typ betong Lavasjö? Det är mer tänkt som smutssjö och sånt. Va? Ta om det! Edit: Jag tror jag fattar, men det är ej klart, så änsålänge finns det inte. Men tack för ideerna! Redigerad 30 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Om det e en smuts sjö måste det ju flyta tunnor å skit i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Du använde ju inte mina färger :'( Nåja. Den nedre delen i backen du gjort måste ju vara närmare oss. Om du förstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts