Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är det ju aldrig... men jag menar vad är det farligaste som har hänt då? ingen har ju dött precis...

Ehm, att en fick sparken för att någon gick in på hans msn och kaxade sig mot chefen? Och att ens pokerkonto blev länsat på fyra lök? Inte så farligt kanske, nädå.

Sen är dom sådana jävla idioter när dom skyller på att "meh, om man har en dåligt säkrad hemsida får man väl skylla sig själv". Jaha, är det användarnas fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm, att en fick sparken för att någon gick in på hans msn och kaxade sig mot chefen? Och att ens pokerkonto blev länsat på fyra lök? Inte så farligt kanske, nädå.

Sen är dom sådana jävla idioter när dom skyller på att "meh, om man har en dåligt säkrad hemsida får man väl skylla sig själv". Jaha, är det användarnas fel?

Chef- historien tror jag i för sig måttligt mycket på. Låter som en väldigt oseriös chef som ger någon sparken p g a att denne kaxxar sig på MSN. Hur ska han vara säker på att det är han som sitter vid tangentbordet, liksom. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara frågade, Sen förstog ju jag själv att ingen hadde dött. Men till alla er som har samma lösenord på SW som på allt annat byt lösenord på allt annat.. fort! :huh:

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara frågade, Sen förstog ju jag själv att ingen hadde dött. Men till alla er som har samma lösenord på SW som på allt annat byt lösenord på allt annat.. fort! :huh:

Jag hade samma lösenord på SilentWhisper som överallt, och det var inte roligt att byta allt.

En fråga bara, hur fan kan min avatar och signatur fungera? Det är upplagt på SilentWhisper!

Vill ni snacka mer om hackningen på SilentWhisper, posta HÄR!

Ontopic: Vi får se hur det blir, ska fixa ett ImageShack-konto nu.

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att dom ligger i cachen.

Testa att rensa upp bland alla filer din webbläsare kanske har den sparad i ett hörn för den syns inte :huh:

("arrtva" var lite snabbare)

Jävla skitsnack!

Skoja! :mellow:

Men varför fungerar inte städerna för mig då? Eller, varför funkar det ej när jag tar bort filerna från SilentWhisper?

BTW: R2, 1337-minute! :(

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor