j3ns Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Ja, imorgon gör jag det. JÄVLA FUCKING HACKERS!!! Lade ut 3 av 4 mina accounts!!! THANK YOU VERY MUCH! http://www.flashback.info/showthread.php?t=380202 Här skriver snubben som hacka SW... Han lägger ut hela databasen också... edit: Sida 52! Redigerad 29 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 http://www.flashback.info/showthread.php?t=380202 Här skriver snubben som hacka SW... Han lägger ut hela databasen också... edit: Sida 52! Redan? ---- finna hus ni bygger, men jag vill se städerna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 http://www.flashback.info/showthread.php?t=380202 Här skriver snubben som hacka SW... Han lägger ut hela databasen också... Jag tycker inte det är så mycket att skratta åt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nä inte direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vadårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Det var ju inte så snällt mot dom som hade ett account där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Det var ju inte så snällt mot dom som hade ett account där! Det är det ju aldrig... men jag menar vad är det farligaste som har hänt då? ingen har ju dött precis... Redigerad 29 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Det är det ju aldrig... men jag menar vad är det farligaste som har hänt då? ingen har ju dött precis... Nej, men eftersom många använder samma lösenord där som på alla andra ställen med, så... Jaja, hur går det med pixlandet, boys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Det är det ju aldrig... men jag menar vad är det farligaste som har hänt då? ingen har ju dött precis... Ehm, att en fick sparken för att någon gick in på hans msn och kaxade sig mot chefen? Och att ens pokerkonto blev länsat på fyra lök? Inte så farligt kanske, nädå. Sen är dom sådana jävla idioter när dom skyller på att "meh, om man har en dåligt säkrad hemsida får man väl skylla sig själv". Jaha, är det användarnas fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Har inte fått några nya idéer.... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ehm, att en fick sparken för att någon gick in på hans msn och kaxade sig mot chefen? Och att ens pokerkonto blev länsat på fyra lök? Inte så farligt kanske, nädå. Sen är dom sådana jävla idioter när dom skyller på att "meh, om man har en dåligt säkrad hemsida får man väl skylla sig själv". Jaha, är det användarnas fel? Chef- historien tror jag i för sig måttligt mycket på. Låter som en väldigt oseriös chef som ger någon sparken p g a att denne kaxxar sig på MSN. Hur ska han vara säker på att det är han som sitter vid tangentbordet, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Hallå skulle vi kunna släppa denna dåliga stämning eller? Ska nog göra klart mitt hus snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Ehm, att en fick sparken för att någon gick in på hans msn och kaxade sig mot chefen? Och att ens pokerkonto blev länsat på fyra lök? Inte så farligt kanske, nädå. Sen är dom sådana jävla idioter när dom skyller på att "meh, om man har en dåligt säkrad hemsida får man väl skylla sig själv". Jaha, är det användarnas fel? Jag bara frågade, Sen förstog ju jag själv att ingen hadde dött. Men till alla er som har samma lösenord på SW som på allt annat byt lösenord på allt annat.. fort! Redigerad 30 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Jag bara frågade, Sen förstog ju jag själv att ingen hadde dött. Men till alla er som har samma lösenord på SW som på allt annat byt lösenord på allt annat.. fort! Jag hade samma lösenord på SilentWhisper som överallt, och det var inte roligt att byta allt. En fråga bara, hur fan kan min avatar och signatur fungera? Det är upplagt på SilentWhisper! Vill ni snacka mer om hackningen på SilentWhisper, posta HÄR! Ontopic: Vi får se hur det blir, ska fixa ett ImageShack-konto nu. Redigerad 30 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) En fråga bara, hur fan kan min avatar och signatur fungera? Det är upplagt på SilentWhisper! Det gör de inte? Redigerad 30 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Det gör de inte? Skumt, funkar för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Skumt, funkar för mig! För att dom ligger i cachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Skumt, funkar för mig! Testa att rensa upp bland alla filer din webbläsare kanske har den sparad i ett hörn för den syns inte ("arrtva" var lite snabbare) Redigerad 30 september, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) För att dom ligger i cachen. Testa att rensa upp bland alla filer din webbläsare kanske har den sparad i ett hörn för den syns inte ("arrtva" var lite snabbare) Jävla skitsnack! Skoja! Men varför fungerar inte städerna för mig då? Eller, varför funkar det ej när jag tar bort filerna från SilentWhisper? BTW: R2, 1337-minute! Redigerad 30 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jävla skitsnack! Skoja! Men varför fungerar inte städerna för mig då? BTW: R2, 1337-minute! För att de INTE ligger sparade där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts