StellHell Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 La till en till linje runt fönstren men det syns fortfarande inte så värst bra Snälla, spara i PNG om du ska ladda upp. Otroligt jobbigt att behöva ladda ner skiten om och om igen. Sen en liten sak, kan du göra linjerna runt själva byggnaden svarta, och linjerna du har på taket i den andra färgen du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Provat göra linjerna runt fönstrena mörkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 "Som någon annan sa" Sen när blev jag "någon annan". Shame on you lil kid Förlåt men jag läste bara igenom... liksom... Sorry Lajnux.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Men nigthhawk kan du sätta in byggnaden? skulle vilja se den in "picture" om man säger så *host*ingame spoof*host* Redigerad 28 september, 2006 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Här är min uppdate . Inte så stor men ändå. Ja och vilka träd och buskar ska ja ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Här är min uppdate . Inte så stor men ändå. Ja och vilka träd och buskar ska ja ha? Träd No6 Buske No1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Men nigthhawk kan du sätta in byggnaden? skulle vilja se den in "picture" om man säger så *host*ingame spoof*host* Han är inte inne på msn just nu så jag tror inte han uppdaterar än, det kan ta tid innan han uppdaterar han har tydligen inte så mycket tid att sitta här nu för tiden. Här är min uppdate . Inte så stor men ändå. Ja och vilka träd och buskar ska ja ha? Du ska göra en blandning av olika träd och buskar, ta en titt där ute hur många träd och buskar ser exakt likadana ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ska detta blie nåt spel eller film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ska detta blie nåt spel eller film Was? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ska detta blie nåt spel eller film Nope, "bara" ett par städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jävligt fina städer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Snälla, spara i PNG om du ska ladda upp. Otroligt jobbigt att behöva ladda ner skiten om och om igen. Sen en liten sak, kan du göra linjerna runt själva byggnaden svarta, och linjerna du har på taket i den andra färgen du har. Jo, det stämmer. Nej, det ser inge bra ut på en ljus byggnad om man har svarta linjer, det skär i ögonen. BTW: Hur gåre med ditt "tempel" eller vad man ska kalla det? Men nigthhawk kan du sätta in byggnaden? skulle vilja se den in "picture" om man säger så *host*ingame spoof*host* Jo, men du uppdaterar ofta, så jag blir lite distraherad. Men du, det passar mer när rutorna har ljusa linjer runt om sig! Han är inte inne på msn just nu så jag tror inte han uppdaterar än, det kan ta tid innan han uppdaterar han har tydligen inte så mycket tid att sitta här nu för tiden. Du ska göra en blandning av olika träd och buskar, ta en titt där ute hur många träd och buskar ser exakt likadana ut ? Damn du är smart! Jao, det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Bara jag som får upp Downtown Citybilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jo, det stämmer. Nej, det ser inge bra ut på en ljus byggnad om man har svarta linjer, det skär i ögonen. BTW: Hur gåre med ditt "tempel" eller vad man ska kalla det? Jo, men du uppdaterar ofta, så jag blir lite distraherad. Men du, det passar mer när rutorna har ljusa linjer runt om sig! Damn du är smart! Jao, det stämmer. mjo, men nu tycker jag att den e KLAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Bara jag som får upp Downtown Citybilden? Du menar att du bara får upp den? Mjo, så är det för mig med. Tycker förövrigt att hela forumet har varit segt idag, men det är kanske bara inbillning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Du menar att du bara får upp den? Mjo, så är det för mig med. Tycker förövrigt att hela forumet har varit segt idag, men det är kanske bara inbillning.. Japp, tycker annars att forumet rullar på som förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Bara jag som får upp Downtown Citybilden? Ser "bara" Downtown City också... Redigerad 28 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag kan bara se Downtown... silentwisper brukade bugga i bland när jag körde den... Imageshack visar bara IPB-Image ibland med... ... mycket skumt... nu fick jag post 999 delar man det på 3 blir det 333 = Halfway to hell och x 2 så blir det 666 = Hell!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 NH kanske håller på uppdatar de lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts