Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grattis.

Kalan, dig tror vi ju på. Fint förövrigt.

Och, om jag inte ser mina byggnader på förstasidan någon gång under söndagen kommer jag ta NightHawk i örat med rörtång och knacka in pannan på honom med hans eget lårben för att slutligen strypa honom med hans eget tarmpaket. Och avgå från tråden.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gif animationer skulle inte fungera!

Om alla vill ha gif animationer så blir det för mycket jobb för -NightHawk-.

Då är det esta alternativet en webbsida med orginal bilden och husen i divlayer uppe på. .. ska jag fixa ihop en sådan imorgon?

Så kan -NightHawk- vara admin..

Jo visst, det är nog bäst så.

En affär som kanske skulle kunna stå nånstans? Säg gärna till om ni har några idéer på hur jag kan förbättra byggnaden osv.

Plockade bort några lager i PS på ena bilden så att ni ser att det är jag som gjort byggnaden.

Oh, jävlar vad nice!

Naj! Inte JPG! :lol:

Grattis.

Kalan, dig tror vi ju på. Fint förövrigt.

Och, om jag inte ser mina byggnader på förstasidan någon gång under söndagen kommer jag ta NightHawk i örat med rörtång och knacka in pannan på honom med hans eget lårben för att slutligen strypa honom med hans eget tarmpaket. Och avgå från tråden.

Sant? :'(

Urken.

Klarade ut Duke Nukem 3D. Det fick mig på pixelhumör.

Har bara grunden kvar på huset nu. Enjoy.

Fan vad nice Stell! :wub:

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan du inte bygga dig en själv??

För jag är fullständigt värdelös inom allt som har med konst och göra. Tro mig... hade jag kunnat göra en själv hade jag gjort det.

De som har spelat det där "ritspelet på internet" men mig kan bekräfta hur dålig jag är.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar, tråden är ju fan som en chatt, om man är borta i några timmar så är det ju nästan 4 sidor att läsa igenom B)

En affär som kanske skulle kunna stå nånstans? Säg gärna till om ni har några idéer på hur jag kan förbättra byggnaden osv.

Plockade bort några lager i PS på ena bilden så att ni ser att det är jag som gjort byggnaden.

Snyggt, men ska vi ha "fallande" skuggor, har för mig att ett av mina hus blev redigerat av nån pga "falande" skuggor :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor