oscarw_89 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Gif animationer skulle inte fungera! Om alla vill ha gif animationer så blir det för mycket jobb för -NightHawk-. Då är det esta alternativet en webbsida med orginal bilden och husen i divlayer uppe på. .. ska jag fixa ihop en sådan imorgon? Så kan -NightHawk- vara admin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) En affär som kanske skulle kunna stå nånstans? Säg gärna till om ni har några idéer på hur jag kan förbättra byggnaden osv. Plockade bort några lager i PS på ena bilden så att ni ser att det är jag som gjort byggnaden. Redigerad 23 september, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) En affär som kanske skulle kunna stå nånstans? Säg gärna till om ni har några idéer på hur jag kan förbättra byggnaden osv. den passar ju i Desert City ffs! edit* btw : Min Födelsedag idag! Redigerad 24 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Grattis. Kalan, dig tror vi ju på. Fint förövrigt. Och, om jag inte ser mina byggnader på förstasidan någon gång under söndagen kommer jag ta NightHawk i örat med rörtång och knacka in pannan på honom med hans eget lårben för att slutligen strypa honom med hans eget tarmpaket. Och avgå från tråden. Redigerad 24 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Urken. Klarade ut Duke Nukem 3D. Det fick mig på pixelhumör. Har bara grunden kvar på huset nu. Enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Tänkte bara annonsera att den här tråden har kommit mycket längre än den gamla GTA-pixel-city tråden. En hel sida mer. Och tråden är lååångt ifrån att dö ut! Faktum är att den också har blivit större än de andra pixel-trådarna också, dom från runt 2003/2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Gif animationer skulle inte fungera! Om alla vill ha gif animationer så blir det för mycket jobb för -NightHawk-. Då är det esta alternativet en webbsida med orginal bilden och husen i divlayer uppe på. .. ska jag fixa ihop en sådan imorgon? Så kan -NightHawk- vara admin.. Jo visst, det är nog bäst så. En affär som kanske skulle kunna stå nånstans? Säg gärna till om ni har några idéer på hur jag kan förbättra byggnaden osv. Plockade bort några lager i PS på ena bilden så att ni ser att det är jag som gjort byggnaden. Oh, jävlar vad nice! Naj! Inte JPG! Grattis. Kalan, dig tror vi ju på. Fint förövrigt. Och, om jag inte ser mina byggnader på förstasidan någon gång under söndagen kommer jag ta NightHawk i örat med rörtång och knacka in pannan på honom med hans eget lårben för att slutligen strypa honom med hans eget tarmpaket. Och avgå från tråden. Sant? :'( Urken. Klarade ut Duke Nukem 3D. Det fick mig på pixelhumör. Har bara grunden kvar på huset nu. Enjoy. Fan vad nice Stell! Redigerad 24 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kobbe, sno på du. Man tackar o bugar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 den passar ju i Desert City ffs! edit* btw : Min Födelsedag idag! Grattis på 14 års dagen! BTW: har du blivit inspirerad av de fina husen på Pixel Moon elller?... Japan/Kina (to StellHell) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Skulle någon kunna bygga en rabarberfarm till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Skulle någon kunna bygga en rabarberfarm till mig? Varför kan du inte bygga dig en själv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Varför kan du inte bygga dig en själv?? För jag är fullständigt värdelös inom allt som har med konst och göra. Tro mig... hade jag kunnat göra en själv hade jag gjort det. De som har spelat det där "ritspelet på internet" men mig kan bekräfta hur dålig jag är. Redigerad 24 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 En affär som kanske skulle kunna stå nånstans? Säg gärna till om ni har några idéer på hur jag kan förbättra byggnaden osv. Plockade bort några lager i PS på ena bilden så att ni ser att det är jag som gjort byggnaden. Riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jävlar, tråden är ju fan som en chatt, om man är borta i några timmar så är det ju nästan 4 sidor att läsa igenom En affär som kanske skulle kunna stå nånstans? Säg gärna till om ni har några idéer på hur jag kan förbättra byggnaden osv. Plockade bort några lager i PS på ena bilden så att ni ser att det är jag som gjort byggnaden. Snyggt, men ska vi ha "fallande" skuggor, har för mig att ett av mina hus blev redigerat av nån pga "falande" skuggor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Det börjar ta sig nu, e' nästan färdig med hissen o.s.v... http://img204.imageshack.us/img204/206/pixelarthoghusmc8.png (EDIT: Ehh... Ja' skiter i o gör fler våningar... Det blir ett 1 våningshus) Redigerad 24 september, 2006 av SGT.SNOOPY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Envåningshus med hiss!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Envåningshus med hiss!?!? Jag visste att någon skulle göra sig rolig över det... Men nu så blir det ett 2 våningshus UTAN hiss ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Envåningshus med hiss!?!? Sotarna måste ju få sitt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Grattis på 14 års dagen! BTW: har du blivit inspirerad av de fina husen på Pixel Moon elller?... Japan/Kina (to StellHell) Jag? Envåningshus med hiss!?!? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts