-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Härligt Nighthawk, nu kirrar vi rörelsesaker på alla städer Nice att din tråd blivit så populär också, grattis till det. Första gången jag lyckas på GTAsajten! :'( Tack. Men nu börjar människor avgå, vilket är lite tråkigt... Edit: Rörelse i bilder är jävligt jobbigt att göra, bara den där bilden spelar upp 38 bilder. Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Första gången jag lyckas på GTAsajten! :'( Tack. Men nu börjar människor avgå, vilket är lite tråkigt... Vilka är det som avgår ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Vilka är det som avgår ? Asså, från denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Asså, från denna tråd. Ja men vilka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Bilen åker lite för snabbt kanske men hackar gör den väl inte? Tänkte bara nämna att jag gillar stämmningen i den här tråden, väldigt kul att se. Ny liten byggnad jag gjorde för ett tag sen (tillåtet att tjuva två rutor på det viset? ^^, Redigerad 23 september, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Bilen åker lite för snabbt kanske men hackar gör den väl inte? Ny liten byggnad jag gjorde för ett tag sen (tillåtet att tjuva två rutor på det viset? ^^, Kanske inte hackar, men inte tycker jag den flyter fram direkt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Bilen åker lite för snabbt kanske men hackar gör den väl inte? Ny liten byggnad jag gjorde för ett tag sen (tillåtet att tjuva två rutor på det viset? ^^, Ja, men åker den söligare hackar den rejält. Edit: x_simpa_x, jo, många. Kommer inte på några namn nu. Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Fan va nice nighthawk. *applåderar och berömmer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Fan va nice nighthawk. *applåderar och berömmer* Tack! :'( Känns skönt att göra något bra! :'( + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) HAHA,lite off-topic kanske men jag satt framför datorn med sa på ps2 igång. och helt plötsligt så säger någon: "oh check that bitch out" och sj spanar direkt in hennes ass Redigerad 23 september, 2006 av chosen_one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 HAHA,lite off-topic kanske men jag satt framför datorn med sa på ps2 igång. och helt platsligt så säger någon: "oh check that bitch out" och sj spanar direkt in hennes ass Inte så "lite" off-topic heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Inte så "lite" off-topic heller tjalla inte till de högre makterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Nu glömmer vi detta totalt, inga reports, ingenting! Qouad: Ditt vackra block är inlagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kebaben till höken, över. (Att sno citat är bland det bästa jag vet) Förut när jag kollade på animationen så hackade det, men nu svischar bilen istället förbi med en jävla fart. Ändrade du den eller är det bara nåt skumt på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kebaben till höken, över. (Att sno citat är bland det bästa jag vet) Förut när jag kollade på animationen så hackade det, men nu svischar bilen istället förbi med en jävla fart. Ändrade du den eller är det bara nåt skumt på gång? jag tror att han sa att han ändrade det för att det hackade för mkt när det gick långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Höken till Kebab, kom. Först jag gjorde den så stannade den vid varje korsning, sedan bytte jag efter 2 minuter till en som bara åkte förbi, den har alltid haft samma hastighet, så det är nåt skumt. Kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Höken till Kebab, kom. Först jag gjorde den så stannade den vid varje korsning, sedan bytte jag efter 2 minuter till en som bara åkte förbi, den har alltid haft samma hastighet, så det är nåt skumt. Kom. Copy that. Roger alpha belta. Foxtrot uniform charlie kilo. Over. -- Förresten, inte för att sabba för någon eller så, men.. Globen är ungefär lika stort som två simpson-hus. Trodde det skulle vara väldigt skalenligt i Canal City? Fast personligen bryr jag mig inte, jag tycker Globen passar in bra där. Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 *Host* *Harkel* Har testat och tittat hur det ser ut med rörliga saker. Gulligt, men hackigt! Vad tycker ni? Gillade du min sopbil? gratis btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Copy that. Roger alpha belta. Foxtrot uniform charlie kilo. Over. -- Förresten, inte för att sabba för någon eller så, men.. Globen är ungefär lika stort som två simpson-hus. Trodde det skulle vara väldigt skalenligt i Canal City? Fast personligen bryr jag mig inte, jag tycker Globen passar in bra där. WTF? Dolda budskap??? -- Damn, har inte tänkt på det! Gillade du min sopbil? gratis btw. Hehe, aa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Gillade du min sopbil? gratis btw. Är det gratis? Vad trevligt! *Tar för mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts