-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Varför mittlinjer på avfarterna? För att sedan skära bort så att det blir exakt en fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Det kommer, ta det lugnt, läser du inte mina inlägg? Jo till 80%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jo till 80%. Folk måste börja läsa inläggen till 110% innan de klagar, han sparar ju en del hus till de NYA städerna, dina hus kanske ska hamna där istället, ta det lugnt och låt NH sköta det här på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ingen syn av mitt blåa lägenhetshus, är det för dåligt eller passar det inte in än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ingen syn av mitt blåa lägenhetshus, är det för dåligt eller passar det inte in än? Folk måste börja läsa inläggen till 110% innan de klagar, han sparar ju en del hus till de NYA städerna, dina hus kanske ska hamna där istället, ta det lugnt och låt NH sköta det här på sitt sätt. Jag skulle tippa på att han antingen inte har uppdaterat in ditt hus, eller så väntar han med ditt hus. Han skiter aldrig i något hus utan att säga till, ta det lugnt istället, chilla med något annat och vips så kommer erat hus ha uppdaterats in i en stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ingen syn av mitt blåa lägenhetshus, är det för dåligt eller passar det inte in än? Nu vet jag inte vilken du menar, posta eller länka den! Jag skulle tippa på att han antingen inte har uppdaterat in ditt hus, eller så väntar han med ditt hus. Han skiter aldrig i något hus utan att säga till, ta det lugnt istället, chilla med något annat och vips så kommer erat hus ha uppdaterats in i en stad. Tack för att du förklarar, så slipper jag göra det! Ok, jag omkonstruerade på- och avfarterna och, ja, det blev lite ryskt. Men bättre än förr. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Vad tycks? För få kaktusar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) För få kaktusar Haha, jag vet! Jag tog bort dem för att det var för många, ska göra om dem. Men nu undrar jag om det blev bra med motorvägs på- och avfarterna, blev det bra? Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Typ, kanske måste lägga till nåt då jag fixar en dator med PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Typ, kanske måste lägga till nåt då jag fixar en dator med PS Ja juste! Den soeta byggnaden! Den sparade jag inte ner för att jag trodde du fortfarande byggde på den, eftersom du skrev inget i stil med "Nu är den klar!". Edit: Jag är smileberoende! Efter varje inlägg lägger jag ofta till: , sedan , efter det , ibland och sällan ! Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Du behöver inte spara den, tittade på den nu och den behöver nåt extra! Kommer när jag fixat fotocop EDIT: ett räcke runt motorvägen senare Redigerad 23 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Du behöver inte spara den, tittade på den nu och den behöver nåt extra! Kommer när jag fixat fotocop EDIT: ett räcke runt motorvägen senare Ok! Det är en självklarhet, det har jag redan tänkt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Okay, så har jag gjort mina båda hus klara. Jag gjorde trädgården i mitt första hus till en gulle- gulle- trädgård i alla fall. http://img232.imageshack.us/img232/3858/danner6.png Skulle man få tjuva träden eller? Bara undra, bli inte lesen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) *Host* *Harkel* Har testat och tittat hur det ser ut med rörliga saker. Gulligt, men hackigt! Vad tycker ni? http://img473.imageshack.us/img473/720/downtowncityv2hb8.gif Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Det var sött. Men kan du sluta pilla med de andra städerna och fixa Industry City nu, snälla? Inget av mina hus finns någonstans. kobbe, sno på du. Redigerad 23 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tänkte bara annonsera att den här tråden har kommit mycket längre än den gamla GTA-pixel-city tråden. En hel sida mer. Och tråden är lååångt ifrån att dö ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Det var sött. Men kan du sluta pilla med de andra städerna och fixa Industry City nu, snälla? Inget av mina hus finns någonstans. kobbe, sno på du. Hmm, det blir inte idag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tänkte bara annonsera att den här tråden har kommit mycket längre än den gamla GTA-pixel-city tråden. En hel sida mer. Och tråden är lååångt ifrån att dö ut! Vet inte om det det är byggarna eller om det är Natthöken, hur som hellst, fint jobbat alla och fina updates . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Härligt Nighthawk, nu kirrar vi rörelsesaker på alla städer Nice att din tråd blivit så populär också, grattis till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 *Host* *Harkel* Har testat och tittat hur det ser ut med rörliga saker. Gulligt, men hackigt! Vad tycker ni? http://img473.imageshack.us/img473/720/downtowncityv2hb8.gif Det hackar ej för mig. Annars jävligt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts