Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ingen syn av mitt blåa lägenhetshus, är det för dåligt eller passar det inte in än? :)

Folk måste börja läsa inläggen till 110% innan de klagar, han sparar ju en del hus till de NYA städerna, dina hus kanske ska hamna där istället, ta det lugnt och låt NH sköta det här på sitt sätt.

Jag skulle tippa på att han antingen inte har uppdaterat in ditt hus, eller så väntar han med ditt hus.

Han skiter aldrig i något hus utan att säga till, ta det lugnt istället, chilla med något annat och vips så kommer erat hus ha uppdaterats in i en stad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen syn av mitt blåa lägenhetshus, är det för dåligt eller passar det inte in än? :)

Nu vet jag inte vilken du menar, posta eller länka den! :D

Jag skulle tippa på att han antingen inte har uppdaterat in ditt hus, eller så väntar han med ditt hus.

Han skiter aldrig i något hus utan att säga till, ta det lugnt istället, chilla med något annat och vips så kommer erat hus ha uppdaterats in i en stad.

Tack för att du förklarar, så slipper jag göra det! ;)

Ok, jag omkonstruerade på- och avfarterna och, ja, det blev lite ryskt. :) Men bättre än förr. Vad tycks?

post-8206-1159030149_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

post-1972-1158930005.png

Typ, kanske måste lägga till nåt då jag fixar en dator med PS ;)

Ja juste! Den soeta byggnaden! :)

Den sparade jag inte ner för att jag trodde du fortfarande byggde på den, eftersom du skrev inget i stil med "Nu är den klar!". ;)

Edit: Jag är smileberoende! Efter varje inlägg lägger jag ofta till: :D, sedan ;), efter det ;), ibland B) och sällan :)!

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor