Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har gjort ett litet hus... Ser mer ut som en kartonglåda, men ändå (mitt första pixelverk)! ^^

(EDIT: Har också gjort en liten avloppsbrunn (typ en såndär som det står "A" på...) )

Naej vad soett! :mellow:

Kommer jag någonvart? Hur ska jag lyckas göra en snygg bil där i öppningen?

Du får lägga in den på en template, jag vet inte hur du vill ha det. ;)

Up0pdatering på Freddes hus

EDIT:

Jag skulle säga att det e Sears Tower som är för litet :( Om man gämför med vägen vilken man borde utgå ifrån... sätt det inte så nära det huset så kanske det inte märks...

Hmm, har testat med det, det funkar ej. Fast jag menar inte bara Sears Tower, den är för stor jämfört med alla byggnader, även Empire State Building. :blink:

quote name='R2D2' date='Sep 23 2006, 11:46' post='770389']

Teeegel.

Nä, nu måste jag börja göra något som inte bara är ett litet kantigt hus.

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay, så har jag gjort mina båda hus klara. Jag gjorde trädgården i mitt första hus till en gulle- gulle- trädgård i alla fall.

Och, när det gäller det vita huset har jag kollat på ett annat hus för att lära mig använda färger bättre. Självklart är inget kopierat, men färgsättningen har jag alltså fått lite hjälp med. :mellow:

Här kan ni som vill lära er se lite hur jag går till väga. ;)

Jag presenterar Sijenna Corporation. :(

Och här sätter jag huset på templaten.

Lite smutsigt, men vad fan.

Sätt allt på något jävligt ballt ställe, pl0x. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay, så har jag gjort mina båda hus klara. Jag gjorde trädgården i mitt första hus till en gulle- gulle- trädgård i alla fall.

Och, när det gäller det vita huset har jag kollat på ett annat hus för att lära mig använda färger bättre. Självklart är inget kopierat, men färgsättningen har jag alltså fått lite hjälp med. :)

Här kan ni som vill lära er se lite hur jag går till väga. :D

Jag presenterar Sijenna Corporation. B)

*BILD*

och här sätter jag huset på templaten.

Lite smutsigt, men vad fan.

Sätt allt på något jävligt ballt ställe, pl0x. :)

Har tänkt att ta den till Industry City! ;) Det (tror jag) kommer att bli ett ballt ställe, bara ser fram emot det! ;)

Har mixtrat lite med motorvägen, vad tycks? Tycker du att det är fult = SKRIV DET! ;)

post-8206-1159015692_thumb.jpg

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tänkt att ta den till Industry City! :) Det (tror jag) kommer att bli ett ballt ställe, bara ser fram emot det! :)

Har mixtrat lite med motorvägen, vad tycks? Tycker du att det är fult = SKRIV DET! :D

post-8206-1159015692_thumb.jpg

Aldrig funderat på att runda vägen en aning? Jag har aldrig sett en väg som är så hackig.

__/¯¯¯¯¯\____

___/¯¯¯\_____

Länk till kommentar
Dela på andra sidor