SGT.SNOOPY Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ah, det står ju replies ute i forumet, såklart att du hade #777 om man räknar med NNH's första heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Det står ju ihörnet vilken post det är Redigerad 23 september, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (OFF-TOPIC) Det står ju ihörnet vilken post det är Vi har kommit fram till de' ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Jag har gjort ett litet hus... Ser mer ut som en kartonglåda, men ändå (mitt första pixelverk)! ^^ (EDIT: Har också gjort en liten avloppsbrunn (typ en såndär som det står "A" på...) ) Naej vad soett! Kommer jag någonvart? Hur ska jag lyckas göra en snygg bil där i öppningen? http://img60.imageshack.us/img60/143/garaagegr1.png Du får lägga in den på en template, jag vet inte hur du vill ha det. Up0pdatering på Freddes hus EDIT: Jag skulle säga att det e Sears Tower som är för litet Om man gämför med vägen vilken man borde utgå ifrån... sätt det inte så nära det huset så kanske det inte märks... Hmm, har testat med det, det funkar ej. Fast jag menar inte bara Sears Tower, den är för stor jämfört med alla byggnader, även Empire State Building. quote name='R2D2' date='Sep 23 2006, 11:46' post='770389'] Teeegel. http://img170.imageshack.us/img170/7748/teeegeljj7.png Nä, nu måste jag börja göra något som inte bara är ett litet kantigt hus. Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Du får lägga in den på en template, jag vet inte hur du vill ha det. Du får lägga in den på en template, jag vet inte hur du vill ha det. Tror inte att jag vill ha dom alls. Bara visade hur det gick. Har ett hus på gång nu dock, tror det kommer att platsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Naej vad soett! Edit: Nu blev det nåt strul med quotarna... Tack! Japp... Ett stort strul! Nu har jag lagt till en hiss i huset som jag håller på med... Skitstruligt! (jag tänkte att den skulle röra på sig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Okay, så har jag gjort mina båda hus klara. Jag gjorde trädgården i mitt första hus till en gulle- gulle- trädgård i alla fall. http://img232.imageshack.us/img232/3858/danner6.png Och, när det gäller det vita huset har jag kollat på ett annat hus för att lära mig använda färger bättre. Självklart är inget kopierat, men färgsättningen har jag alltså fått lite hjälp med. Här kan ni som vill lära er se lite hur jag går till väga. Jag presenterar Sijenna Corporation. http://img232.imageshack.us/img232/9792/whajl2zr6.png Och här sätter jag huset på templaten. http://img232.imageshack.us/img232/3961/sijcorpsw5.png Lite smutsigt, men vad fan. Sätt allt på något jävligt ballt ställe, pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Okay, så har jag gjort mina båda hus klara. Jag gjorde trädgården i mitt första hus till en gulle- gulle- trädgård i alla fall. http://img232.imageshack.us/img232/3858/danner6.png Och, när det gäller det vita huset har jag kollat på ett annat hus för att lära mig använda färger bättre. Självklart är inget kopierat, men färgsättningen har jag alltså fått lite hjälp med. Här kan ni som vill lära er se lite hur jag går till väga. Jag presenterar Sijenna Corporation. *BILD* och här sätter jag huset på templaten. http://img232.imageshack.us/img232/3961/sijcorpsw5.png Lite smutsigt, men vad fan. Sätt allt på något jävligt ballt ställe, pl0x. Har tänkt att ta den till Industry City! Det (tror jag) kommer att bli ett ballt ställe, bara ser fram emot det! Har mixtrat lite med motorvägen, vad tycks? Tycker du att det är fult = SKRIV DET! Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Har tänkt att ta den till Industry City! Det (tror jag) kommer att bli ett ballt ställe, bara ser fram emot det! Har mixtrat lite med motorvägen, vad tycks? Tycker du att det är fult = SKRIV DET! Det ser bra ut än så länge. Men grusvägen är till höger är i helt fel vinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Det ser bra ut än så länge. Men grusvägen är till höger är i helt fel vinkel. Hur fan kan den vara i fel vinkel?! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Grymt imponerande, Siana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Grymt imponerande, Siana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Hur fan kan den vara i fel vinkel?! :) Det ser du väl, det ser ju ut som att den kommer från himmeln. Den ska vara mer "liggande", om du förstår. Halo och AA, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Har mixtrat lite med motorvägen, vad tycks? Tycker du att det är fult = SKRIV DET! Alldeles för många kaktusar, ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Här postar jag ett till hus av Fredden_tthus_7_.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Det ser du väl, det ser ju ut som att den kommer från himmeln. Den ska vara mer "liggande", om du förstår. Halo och AA, tack. ??? Hur fan ska man göra det? Den ska direkt inte vara kantig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Har tänkt att ta den till Industry City! Det (tror jag) kommer att bli ett ballt ställe, bara ser fram emot det! Har mixtrat lite med motorvägen, vad tycks? Tycker du att det är fult = SKRIV DET! Aldrig funderat på att runda vägen en aning? Jag har aldrig sett en väg som är så hackig. __/¯¯¯¯¯\____ ___/¯¯¯\_____ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Aldrig funderat på att runda vägen en aning? Jag har aldrig sett en väg som är så hackig. __/¯¯¯¯¯\____ ___/¯¯¯\_____ Det kommer att se bajs ut om den är rund, och på vilket ställe är det du syftar på mest? Uppdatering: Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Hus till Canal City - En kaka till den som först ser var det är ifrån =) EDIT: Brevlåda Redigerad 23 september, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Vilket är det smidigaste sättet att få sina vertikala linjer exakt lika långa? Antar att det finns något jävligt smidigt sätt, speciellt i Photoshop. Help me out, så är ni söta. Axel, Simpsons. KAKA! Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts