StellHell Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Urk. tråkig fredag = tråkig pixelart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Urk. tråkig fredag = tråkig pixelart.. Nan desu ka? Redigerad 22 september, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Nan desu ka? Por qué? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Jag skrapade ihop en liten timeline: Sidan 2, första byggnaden platsar i Canal City. Sidan 12, fusk. Sidan 17, fuskaren blir rentvådd. Sidan 18, VickeX äger sönder folk med sitt valsnack. Sidan 21, en flygplats föds fram. Sidan 26, ett läckert projekt läggs ner. Sidan 27, städerna uppdateras för första gången på ett dussintals sidor. Sidan 28, Lajnux anklagar AngryAxel för fusk. Sidan 29, DimpZ' homopost kommer på en ny sida längst upp. Sidan 30, Basic City byter namn till Original City. Sidan 32, första huset som får en hörnplats i Canal City. Sidan 34, Post 666. Sidan 35, ledaren quotar ihjäl sig. Sidan 39, timelinen föds. Redigerad 23 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag skrapade ihop en liten timeline: Sidan 2, första byggnaden platsar i Canal City. Woot ? Det är ju jag, den första i canal city och den första i timelinen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Han ska fråga sina föräldrar imorgon om nr så han kan ju avgöra imorn. EDIT: Nu vill han ha in den.. han gissar att den hamnar i basic/original || BTW: Har du glämt mitt vv igen? Hans hus kommer in på Scale Off. BTW: Nepp, har jag inte gjort. Kan lägga in den nu! Edit: Skalan är otroligt stor... Den är lika hög som Sears Tower och har enorma fönster... Vad ska jag göra? Redigerad 22 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Jag har gjort ett litet hus... Ser mer ut som en kartonglåda, men ändå (mitt första pixelverk)! ^^ (EDIT: Har också gjort en liten avloppsbrunn (typ en såndär som det står "A" på...) ) Redigerad 23 september, 2006 av SGT.SNOOPY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Kommer jag någonvart? Hur ska jag lyckas göra en snygg bil där i öppningen? http://img60.imageshack.us/img60/143/garaagegr1.png Redigerad 23 september, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Kommer jag någonvart? Hur ska jag lyckas göra en snygg bil där i öppningen? http://img60.imageshack.us/img60/143/garaagegr1.png Nice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Up0pdatering på Freddes hus EDIT: Hans hus kommer in på Scale Off. BTW: Nepp, har jag inte gjort. Kan lägga in den nu! Edit: Skalan är otroligt stor... Den är lika hög som Sears Tower och har enorma fönster... Vad ska jag göra? Jag skulle säga att det e Sears Tower som är för litet Om man gämför med vägen vilken man borde utgå ifrån... sätt det inte så nära det huset så kanske det inte märks... hus_5_.bmp Redigerad 23 september, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Teeegel. http://img170.imageshack.us/img170/7748/teeegeljj7.png Nä, nu måste jag börja göra något som inte bara är ett litet kantigt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Urk. tråkig fredag = tråkig pixelart.. Grymt vackert! Jag har gjort ett litet hus... Ser mer ut som en kartonglåda, men ändå (mitt första pixelverk)! ^^ En bra grund - Fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) En bra grund - Fortsätt så! Man tackar!! Redigerad 23 september, 2006 av SGT.SNOOPY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Skulle vilja tipsa om detta. Hittade det nyss. Gör att allt går så grymt mycket fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Håller faktisk på med ett mycket mer avancerat projekt just nu... (Jag har animerat för att visa stadiet jag är i nu!) http://img65.imageshack.us/img65/4607/pixelarthoghusru4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Urk. tråkig fredag = tråkig pixelart.. Snyggt! Sidan 29, DimpZ' homopost kommer på en ny sida längst upp.LOL! Jag har gjort ett litet hus... Ser mer ut som en kartonglåda, men ändå (mitt första pixelverk)! ^^ (EDIT: Har också gjort en liten avloppsbrunn (typ en såndär som det står "A" på...) ) Hmm, snyggt, men vägen var lite konstig Kommer jag någonvart? Hur ska jag lyckas göra en snygg bil där i öppningen? http://img60.imageshack.us/img60/143/garaagegr1.png Snyggt! Skulle vilja tipsa om detta. Hittade det nyss. Gör att allt går så grymt mycket fortare.OMG, det där blir ett måste att tanka! @ SGT.SNOOPY: Coolt! Redigerad 23 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) @ SGT.SNOOPY: Coolt! Danke schön! (EDIT: Post #777 - ^^) Redigerad 23 september, 2006 av SGT.SNOOPY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Post 777? Du har 5 och tråden hade 776 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGT.SNOOPY Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) (OFF-TOPIC) Post 777? Du har 5 och tråden hade 776 Men... Men, Men... Det står ju #777 i högra hörnet... Det beyder väl att jag har skrivit det 777:e inlägget?? :=) Redigerad 23 september, 2006 av SGT.SNOOPY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Ah, det står ju replies ute i forumet, såklart att du hade #777 om man räknar med NH's första Redigerad 23 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts