AngryAxel Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Så, vad tycker ni om nya Desert City? Den är inte klar än men en stor skillnad är gjord! Börjar arta sig =) Förresten - Har du lust att klämma in min flygplats i DT city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Så, vad tycker ni om nya Desert City? Den är inte klar än men en stor skillnad är gjord! Snyggt Fast kanske kaktusarna är lite för ljusa...lr jag vet inte...hmm... Det är fint iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Börjar arta sig =) Förresten - Har du lust att klämma in min flygplats i DT city? Jodå, den kommer! Inte nu dock. Vi får höras ikväll dåra. Snyggt Fast kanske kaktusarna är lite för ljusa...lr jag vet inte...hmm... Det är fint iaf Hehe, ok, tack! Redigerad 22 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Så, vad tycker ni om nya Desert City? Den är inte klar än men en stor skillnad är gjord! Här har du mitt tåg spår så kan du lägga det där du tycker att det passar.. men jag vill hjärna ha den tomten som e i sydöst.. fast då får jag nog bygga övergångar ute i öknen där det kolliderar med dirtroaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Wei. Jag är skillad på att följa tutorials. Ehm. http://img71.imageshack.us/img71/9223/tutorialhusgm6.png Mobba mig inte, det är det första jag gör där jag verkligen försökte göra rätt med alla perspektiv och så (förutom på texten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Så, vad tycker ni om nya Desert City? Den är inte klar än men en stor skillnad är gjord! Snälla ta bort de strecken!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Wei. Jag är skillad på att följa tutorials. Ehm. http://img71.imageshack.us/img71/9223/tutorialhusgm6.png Mobba mig inte, det är det första jag gör där jag verkligen försökte göra rätt med alla perspektiv och så (förutom på texten). Jättesött. Själv är jag snart klar med grunden till mitt nya. Men jag måste fixa trädgården på mitt förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Snälla ta bort de strecken!! Men ja, det är inte färdigt!? Dem behöver jag för att klippa ut en template till lyxtomterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Wei. Jag är skillad på att följa tutorials. Ehm. http://img71.imageshack.us/img71/9223/tutorialhusgm6.png Mobba mig inte, det är det första jag gör där jag verkligen försökte göra rätt med alla perspektiv och så (förutom på texten). Gullig Har precis börjat på två hus med skywalk emellan och ett fint litet torg under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Wei. Jag är skillad på att följa tutorials. Ehm. http://img71.imageshack.us/img71/9223/tutorialhusgm6.png Mobba mig inte, det är det första jag gör där jag verkligen försökte göra rätt med alla perspektiv och så (förutom på texten). Sött är verkligen rätt ordval. Jag kanske skulle ta och pixla något? Måste arbeta upp mina färdigheter lite, känner jag. Hmm. får se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 En affär, kunde passa i Downtown City kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 En affär, kunde passa i Downtown City kanske? Damn thats nice! Vill du ha den i Seaside istället? Downtown är mest ägnad åt skyskrapor och plazas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Damn thats nice! Vill du ha den i Seaside istället? Downtown är mest ägnad åt skyskrapor och plazas. Tack ...och visst - De kan behöva en närbelägen affär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Call me noob and call me gay, but what's a "plaza"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Call me noob and call me gay, but what's a "plaza"? Engelska till svenska 1. plaza ['plq:zg]subst. öppen plats, plaza http://images.google.se/images?q=plaza&...sa=N&tab=wi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Ah, så typ ett stort torg/park då om jag har förstått det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Fråga till NH bara... Sätter du in mitt hus där jag sa att jag ville ha de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Så, vad tycker ni om nya Desert City? Den är inte klar än men en stor skillnad är gjord! Wtf, varför gräs på dom trekantiga tomterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Har kommit lite mer än hälften på mitt nya hus nu, tihi. Det är inte så avancerat, men jag kollar på Idol samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Det har ju aldrig hänt så jag gjorde det.. btw... har en liten update: http://img67.imageshack.us/img67/1112/cokefj6.png Redigerad 22 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts