aikjonas12 Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Nja, här tänkt att ha ett ödeställe... Men snyggt ändå! Aja okej, tack iallafall Hade iof inte tänkt att den måste ve på den "kartan" men ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Inte helt nöjd med den, men.. Ska fixa allting utanför arenan senare. Hmm... Jag zoomade in och det där är mycket avancerat pixlande. Du råkar inte ha några work-in-progress bilder? Hur gjorde du den? ---- Gör en j3ns när jag ändå håller på: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Håller på med ett hyreshus i tegel, Någon som vet hur man ska lägga teglet för att det ska se verklighetstroget ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Teglet är mycket lättare än man tror - Det är ett halvtransparent lager med ett återkommande mönster (tegelstenar), och allt som läggs under det lagret lyser igenom - I detta fall Homer, som jag vinklade, och målade dit från denna bild: Tar dock gärna en request, ska dock se till att få en del skolarbete gjort under kvällen. (Och tack så mycket för alla kommentarer, uppskattar det grymt mycket ) ^ Redigerad 21 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Efter 20m . Ska fixa mer detaljer, Bilder på reklamskyltarna och fönster imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Här är mitt första försök till ett pixelhus Vet inte om ni tkr de är så fint men jag är iaf nöjd. Har ni nåra tips om vad jag skulle kunna göra med taket? Ser lite konstigt ut atm... Skulle gärna vilja ha det i Seaside med dom stora fönstrena ut mot stranden/havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Snyggt Spajdermän! Fixat lite på huset, nu fattas bara dörrar, fönster och sånt skit! EDIT: YAY! 1000 Posts! w00t Redigerad 22 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Här är mitt första försök till ett pixelhus Vet inte om ni tkr de är så fint men jag är iaf nöjd. Har ni nåra tips om vad jag skulle kunna göra med taket? Ser lite konstigt ut atm... Skulle gärna vilja ha det i Seaside med dom stora fönstrena ut mot stranden/havet. FInt! Men sängen är riktigt stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 FInt! Men sängen är riktigt stor. Det är väll skönt att ha en stor säng Annars riktigt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) FInt! Men sängen är riktigt stor. Jao, jag vet. men de va assvårt att göra en mindre. Och som Halo sa så är det väl skönt å få röra sig lite när man sover edit: @DimpZ: det där var ju riktigt vackert Redigerad 22 september, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Såja, nu har jag mixtrat lite med Desert City, mest med påfarten till motorvägen, ska vara en såndär simcity-style! Vissa har visst lämnat tråden pga missnöje, tråkigt. Men kul att många fortfarande är kvar! Har ni kritik: Kritisera och skriv! Redigerad 22 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Ajm still here! pixlar lite när jag har tid,men läser i tråden dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Hmm... Jag zoomade in och det där är mycket avancerat pixlande. Du råkar inte ha några work-in-progress bilder? Hur gjorde du den? Tro mig, det behövs inte. Dusse höll på med pixling innan du ens var registrerad på forumet. Jag drar igång med ett till litet projekt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Ajm still here! pixlar lite när jag har tid,men läser i tråden dagligen. Det gör ja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Just den för har jag faktiskt inga work-in-progress bilder på. Men att jag till och med var först med PixelCity på GTAsajten borde väl räcka..? Annars har jag PSD av andra arenor jag har gjort. Just fotbollsarenor är väl min starka gren, har gjort 5-6 stycken och mitt mål är att en dag göra Söderstadion i pixelart..men det kommer att bli svårt. My bad. Du får se det som en komplimang. Snyggt Spajdermän! Fixat lite på huset, nu fattas bara dörrar, fönster och sånt skit! EDIT: YAY! 1000 Posts! w00t Snyggt! Såja, nu har jag mixtrat lite med Desert City, mest med påfarten till motorvägen, ska vara en såndär simcity-style! Vissa har visst lämnat tråden pga missnöje, tråkigt. Men kul att många fortfarande är kvar! Har ni kritik: Kritisera och skriv! Jag kommer inte att pixla på ett tag nu pga att jag gör FF nr2 atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Sätt detta var som helst i öknen (inte på en tomt!) Det är ett gömställe för Jihad! http://img212.imageshack.us/img212/9451/pixeljihadpf7.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Så, vad tycker ni om nya Desert City? Den är inte klar än men en stor skillnad är gjord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts