AngryAxel Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Gjorde en villa till Canal City idag, under en återigen produktiv skoldag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Gjorde en villa till Canal City idag, under en återigen produktiv skoldag =) Precis det jag menade med de där hörnen, de skulle ha sådana hus! Redigerad 20 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Snyggt AA! Hur skulle det passa med en liten flodbåt i kanalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Det låter superbra! Jag vet att du är skicklig och sånt. Senare kan du fixa rörelse väl? Då menar jag tåget, det kommer väl inte vara så svårt? Ja, har haft den idén också! Jag tänkte att vi kunde göra en flash som funkar lite som eniros karttjänst... Så om man tittar på Original City så trycker man på höger och åker då förbi "gränsen" och till nästa stad. Och så kan vi ju lägga till fordon som rör sig.. Antignen det eller en webb sida med lager.. fast de kan ju vara jobbigt för de hamnarr olika i olika webbläsare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jag tänkte att vi kunde göra en flash som funkar lite som eniros karttjänst... Så om man tittar på Original City så trycker man på höger och åker då förbi "gränsen" och till nästa stad. Och så kan vi ju lägga till fordon som rör sig.. Antignen det eller en webb sida med lager.. fast de kan ju vara jobbigt för de hamnarr olika i olika webbläsare... Hmm, men jag kan inte sånt. Du får fixa det isåfall! Men jag tycker att tåget borde röra på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hmm, men jag kan inte sånt. Du får fixa det isåfall! Men jag tycker att tåget borde röra på sig. Jag kan göra en flash som ligger i en mapp på någon server, och så läser den in filer där bilderna ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Har gjort klart min lilla byggnad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Här NH jag fixa desert city lite.. Fast jag orka inte fixa Freeway.. men ändå eller jag håller på med freeway ändå Redigerad 20 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Som nån sa..Vad sägs om en flodbåt?..Isf skicka en template till mig så ska jag se vad jag kan göra. (Vatten alltså.) Kanske inte idag dock..Har ett berg av läxor framför mig.!!! Redigerad 20 september, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Här NH jag fixa desert city lite.. Fast jag orka inte fixa Freeway.. men ändå Jag fixade din lite . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jag fixade din lite . som vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Här NH jag fixa desert city lite.. Fast jag orka inte fixa Freeway.. men ändå eller jag håller på med freeway ändå Najj, har redan gjort, dessutom har jag lite planer så... Ja... Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 som vad? Tog bort de fula strecken du hade mellan 2 gator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Desert City ska inte ha asfaltsväg, imo. Förresten Arga Axeln, det där var galet läckert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 som vad? Tog bort ett fult streck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Najj, har redan gjort, dessutom har jag lite planer så... Ja... Tack ändå! Men jag som just var klar med min freeway.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Desert City ska inte ha asfaltsväg, imo. Förresten Arga Axeln, det där var galet läckert! Jo, men jag är inte klar. Jag vet, har tänkt på det. Men jag som just var klar med min freeway.. :'( Nästa gång du vill hjälpa till med något så får du säga till innan du börjar på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jo, men jag är inte klar. Jag vet, har tänkt på det. Nästa gång du vill hjälpa till med något så får du säga till innan du börjar på något. okej men du kan väll ha kvar min free way eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) okej men du kan väll ha kvar min free way eller? Nja, har tänkt lite annorlunda... Edit: Hinner inte göra mer nu... Vi får väl hörras senare, hejdå allihop! Redigerad 20 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Det har tråden är snabb som he. hinner knapt läsa den, mindre bygga. Ska se om ja kan göra klart min byggnad snart. Keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts