DimpZ Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Har börjat lite granna på ett höghus/parkeringshus/reklamplats/mitt hem Har kommit hit efter 10m arbete Är den sned, eller är det nåt jag inbillar mig efter alla dessa ränder? w00t, 600! Redigerad 20 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Är detta bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Nu har jag inte templaten under, men det ser mycket bättre ut iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Är detta bra? Vid ett fyra tillfällen är det 3 pixlar per en vågrätt pixelrad, annars är det helt felfritt! Edit: Lägger upp min under construction Desert City på framsidan nu. Redigerad 20 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Vid ett fyra tillfällen är det 3 pixlar per en vågrätt pixelrad, annars är det helt felfritt! Edit: Lägger upp min under construction Desert City på framsidan nu. Jo jag vet men kan inte ha mellan de 1 pxel, så jag visste det problemet innan. Men kan jag bygga något på denna nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Är den sned, eller är det nåt jag inbillar mig efter alla dessa ränder? w00t, 600! Sned? Nej, Jag ser ingenting. Vad klassas som "rakt" i pixelsammamhang btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Jo jag vet men kan inte ha mellan de 1 pxel, så jag visste det problemet innan. Men kan jag bygga något på denna nu?? Jag fattade inte riktigt. Rättade till den på 5 sekunder: Edit: Ja, du kan göra det. Redigerad 20 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jag fattade inte riktigt. Rättade till den på 5 sekunder: Edit: Ja, du kan göra det. Det gör inget om jag "lånar" den till mitt nästa hus va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Det gör inget om jag "lånar" den till mitt nästa hus va? I grunden så är det där tommy killers, men för mig går det bra... Redigerad 20 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Är detta bra? Varför bygger du alla dina hus för hand ? Varför inte bygga de på templatet, eller är det bara jag som gör så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Ja, det har jag... Desert city kommer bara ha 6 tomter. Se hur det kommer att se ut här nedan: Ja, jag vet, jag såg den innan jag gjorde inlägget! Men jag menade att vinkeln var fel. Skulle jag kunna få bygga en tågstation? och då måste den ju ha spår till sig. Nice med bara 6 tomter... då kan man ju bygga typ någon mack vid väg kanten i öknen. BTW: det skulle vara kul om vi senare kan bygga ihop de olika städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Varför bygger du alla dina hus för hand ? Varför inte bygga de på templatet, eller är det bara jag som gör så ? Nej du är inte ensam ...jag gör precis likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Varför bygger du alla dina hus för hand ? Varför inte bygga de på templatet, eller är det bara jag som gör så ? För att jag sedan testar om de platsar på templaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Sned? Nej, Jag ser ingenting. Vad klassas som "rakt" i pixelsammamhang btw? Måste ha varit nåt jag åt idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Skulle jag kunna få bygga en tågstation? och då måste den ju ha spår till sig. Nice med bara 6 tomter... då kan man ju bygga typ någon mack vid väg kanten i öknen. BTW: det skulle vara kul om vi senare kan bygga ihop de olika städerna. Det låter superbra! Jag vet att du är skicklig och sånt. Senare kan du fixa rörelse väl? Då menar jag tåget, det kommer väl inte vara så svårt? Ja, har haft den idén också! Redigerad 20 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Då måste staden vara i .gif format, men det visste du väl redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Då måste staden vara i .gif format, men det visste du väl redan? Nej?! Haha, jo jag vet, har gjort giffar själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Det gör inget om jag "lånar" den till mitt nästa hus va? Det är klart att du kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 För att jag sedan testar om de platsar på templaten. Är det inte bättre att bygga direkt på templatet så du ser om den passar redan från början ? Quoad, ok ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Är det inte bättre att bygga direkt på templatet så du ser om den passar redan från början ? Quoad, ok ^^ Inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts