Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men det där med kravnivåer för att komma in i städerna tycker jag är skit. T.ex. så är ju Coke-macken i basic-staden + det rosa huset alldeles för fina för att vara där, och vafan gör Kalans underbara skapelse i Seaside?

EDIT: Sen att många byggnader i Canal ser ut som skit är ju inte heller gött.

Varför min Coke mack inte är i seaside är väll för att den kanske inte är så "seriös" alså den passar inte in i skalan.. för det ska typ vara lyxigare hus i Canal City.. men det Rosa huset vet jag varför det inte är i sea side.. för lite detalier kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför min Coke mack inte är i seaside är väll för att den kanske inte är så "seriös" alså den passar inte in i skalan.. för det ska typ vara lyxigare hus i Canal City.. men det Rosa huset vet jag varför det inte är i sea side.. för lite detalier kanske...

Vafan Night du har tagit bort min lägenhet :'(

Och inte lagt till någon av mina nya verk.

Du har sårat mig hårt. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan Night du har tagit bort min lägenhet :'(

Och inte lagt till någon av mina nya verk.

Du har sårat mig hårt. :'(

Han har ju sagt att han har några sparade inför de nya städerna.

Måhända att dina hus ska hamna i den nya staden ?

Läser ni inte vad han skriver eller ? Det enda ni gör är att tjata på honom, sedan läser jni inte när han skriver vad han gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, klagåmål hit o dit. Jag vet inte vad jag ska ta mig till!? Allas klagomål kolliderar, en tycker så medan den andra tycker emot... :)

Det som inte kommer in är saker som ser för förjävliga och för jäkla enkla ut. Resten kommer in! Oroa er ej! :lol:

Ehmm, städerna är inte fullt baserade på ranking, mycket är baserat på tema och sånt... T.ex. Kalans soeta byggnad passar inte in i en vill-innarstad med kanal, trots att jag tycker den är proX0rx1337z0R!111 Jag tycker att det liknar mer ett strandhus, så därför lade jag in den i Seaside. Seaside är inte en skruttstad om ni tror det.

Har jag lagt in något i fel stad får ni skriva, varsågoda.

Men nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, vad tycker ni? Gör en debatt eller nåt...

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att du ska fixa dom nya stadsdelarna och sätta in husen. :)

Då tar jag och gör det!!! :lol:

Fortsätt som du gör nu, jag tycker att du gör ett bra jobb, även fast det kan ta en stund mellan uppdateringerna! ;)

Hehe, tackar! ;)

Edit: Basic City har nu bytt namn till Original City! :(

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar om jag ska arbeta mer på denna eller???

edit: den var för stor för templaten.

Ska jag vara helt ärlig så... Nej. :)

1. För stor för template.

2. Fel vinkel.

Gör detta för att få rätt vinkel:

Rita endast två pixlar per vågräta pixlerad, t.ex. såhär ser det ut i ett hörn (inzoomat!):

Pixel.bmp

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag vara helt ärlig så... Nej. :)

1. För stor för template.

2. Fel vinkel.

Gör detta för att få rätt vinkel:

Rita endast två pixlar per vågräta pixlerad, såhär ser det t.ex. ut i ett hörn (inzoomat!):

Läs min edit!!

Jag vet att den var för stor.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som NH sa, den följer inte templaten.

Sen så undrar jag om du har börjat på dom nya delarna, NH? :)

Ja, det har jag... Desert city kommer bara ha 6 tomter. Se hur det kommer att se ut här nedan:

Läs min edit!!

Jag vet att den var för stor.

Ja, jag vet, jag såg den innan jag gjorde inlägget! :( Men jag menade att vinkeln var fel. :lol:

post-8206-1158763105_thumb.jpg

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oki, men då kan det ju bli fajt om platserna då, är det dom med det första passande huset som får platserna, eller kan man bli utbytt? :)

Det kommer att vara otroligt svårt att få platserna, den som får det mest Las Vegas Suburb-liknande huset med värsta detaljerna kommer in.

Se min nu utbytta bild där uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor