FoxtroT Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) *borta* mitt internet cpade sig. Redigerad 3 september, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Sjukt stora mål? Japp. Jag bygger mitt hus imorgon. Då ska ni få se på underverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag har gjort ett nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag har gjort ett nytt! Ett nytt vadå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ett nytt vadå ? Mitt internet var asskumt där så de postades utan att ajg han ladda upp bild! men här är mitt nya.NH_template12.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ah ja, Pixelcity. Det var rätt kul. Jag ska göra några byggnader i morgon (correction: senare idag). Oh yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Mitt internet var asskumt där så de postades utan att ajg han ladda upp bild! men här är mitt nya. Vill du behålla din gamla byggnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Mitt internet var asskumt där så de postades utan att ajg han ladda upp bild! men här är mitt nya. Ok. Sådär ja, nu har jag fått gräset klippt på min tomt igen då. Btw, Nighthawk, får man ha fler än ett hus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Bara väntar på att xstreem ska komma och lägga upp lite super-kreationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ok. Sådär ja, nu har jag fått gräset klippt på min tomt igen då. Btw, Nighthawk, får man ha fler än ett hus ? Det beror på... Du har en speciell tomt, vilket betyder att du inte får ha fler hus i Kanalstaden. Men i andra städer får du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det beror på... Du har en speciell tomt, vilket betyder att du inte får ha fler hus i Kanalstaden. Men i andra städer får du ha. Jag tänkte mer på att jag förmodligen vill ha ett annat hus, och då undrar jag om jag ska byta ut mitt gamla eller om båda två kan få en plats. Men om du inte vill att jag ska ta upp massa tomter med mitt onödiga skräp så ersätter jag gärna mitt nuvarande hus mot ett eventuellt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Vill du behålla din gamla byggnad? Nja, om den inte får plats kan du ju ta bort den, men ha kvar den tills den är ivägen. Edit: palmer. edit2: Shit vad små dom vart, de såg ja nu! HAIURHLF_IUHLIUTHLIUHEL.bmp Redigerad 3 september, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Nja, om den inte får plats kan du ju ta bort den, men ha kvar den tills den är ivägen. Edit: palmer. edit2: Shit vad små dom vart, de såg ja nu! Nej, de är perfekta! Edit: Se vad stiliga palmer! Tack FoxtroT! Redigerad 3 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Min : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=16420 In med min lÄGG den på Seaside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Konverterade mitt gamla affär och kontorshus till den nya templaten.. http://img153.imageshack.us/img153/1017/dumbomsenshusfx2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Konverterade mitt gamla affär och kontorshus till den nya templaten.. http://img153.imageshack.us/img153/1017/dumbomsenshusfx2.jpg Fixa fönsterna, dom är inte raka. Redigerad 3 september, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Edit: Redigerad 3 september, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Edit: Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Min : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=16420 In med min lÄGG den på Seaside Tvärr så finns det konstruktionsfel. Även fel template. Konverterade mitt gamla affär och kontorshus till den nya templaten.. http://img153.imageshack.us/img153/1017/dumbomsenshusfx2.jpg Väldigt fint! Rakar du till fönstrena får den en plats i Seaside! BTW: Spara inte i JPG! Man för ta bort andra nyanser av vitt. Edit: Väldigt snygg! Men den får ingen bra plats någonstans. Den kanske passar bättre när jag gör en ny stad. Redigerad 3 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag gjorde en klädaffär med respektive lager och boning. Har tillochmed ett garage, töhö. Visste om jag fick ha ett cannabis-plantage på "baksidan" så jag ritade dit några stora potatisar istället. http://img177.imageshack.us/img177/1260/kladerhuspotatisgaragezw6.png Ladda ner här. Klader_hus_potatis_garage.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts