Siana Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Snyggt, Axel. Tror dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jag har inte glömt något... Snart är jag färdig, vissa hus kommer inte med, de sparas till andra städer, och endel hus är jag inte säker på vad jag ska lägga in... Hej sålänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 J3ns, vad är det med dig, vi "vet" att du har gjort som där husen, NH går ju igenom alla sidor så alla hus kommer med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 J3ns, vad är det med dig, vi "vet" att du har gjort som där husen, NH går ju igenom alla sidor så alla hus kommer med! Jaja.. inte för att klaga men jag tycker mitt "Bel Air" hus passar bättre bredvid huset med äpple träd och blått tak.. fast det är väll bara vad jag tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) J3ns, vad är det med dig, vi "vet" att du har gjort som där husen, NH går ju igenom alla sidor så alla hus kommer med! Precis, jag är ordentlig men upptagen... Ehmm, vips sa det så var det cirka 10 tomter mindre i Basic City... Edit: Jaja.. inte för att klaga men jag tycker mitt "Bel Air" hus passar bättre bredvid huset med äpple träd och blått tak.. fast det är väll bara vad jag tycker.. Vill du ha den bakom den höga byggnaden eller? Redigerad 19 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Precis, jag är ordentlig men upptagen... Ehmm, vips sa det så var det cirka 10 tomter mindre i Basic City... Wie! Downtown next, hoppas jag? (Är väl egentligen bara mitt hus som ska in där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jaja.. inte för att klaga men jag tycker mitt "Bel Air" hus passar bättre bredvid huset med äpple träd och blått tak.. fast det är väll bara vad jag tycker.. www.strandtomt.se?, sen så är väl taket inte blått hoppas jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jaja.. inte för att klaga men jag tycker mitt "Bel Air" hus passar bättre bredvid huset med äpple träd och blått tak.. fast det är väll bara vad jag tycker.. Meh! Ett hus med mur runt om kan ju inte ligga vid strandkanten heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Wie! Downtown next, hoppas jag? (Är väl egentligen bara mitt hus som ska in där) Samma problem som Halo, du ser inte uppdateringarna, ditt hus var bland det första som lades in! Gå till sida ett och uppdatera sidan... Sjukt! www.strandtomt.se?, sen så är väl taket inte blått hoppas jag! Höö?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Vill du ha den bakom den höga byggnaden eller? Nej vid stranden bredvid..det huset med äppleträdet, nedanför liksom.. Wie! Downtown next, hoppas jag? (Är väl egentligen bara mitt hus som ska in där) Nej ska inte mitt Empire state builing in där? www.strandtomt.se?, sen så är väl taket inte blått hoppas jag! Jag kolla lite snabbt.. Redigerad 19 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Samma problem som Halo, du ser inte uppdateringarna, ditt hus var bland det första som lades in! Gå till sida ett och uppdatera sidan... Sjukt! Hur kan det vara så? Jaja, min skrapa ser riktigt liten och söt ut, bredvid de andra kolosserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Meh! Ett hus med mur runt om kan ju inte ligga vid strandkanten heller. Hur kan det vara så? Jaja, min skrapa ser riktigt liten och söt ut, bredvid de andra kolosserna. Men vaddå, ser du inte din Kebab corp? Ser ingen uppdateringarna? Redigerad 19 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Meh! Ett hus med mur runt om kan ju inte ligga vid strandkanten heller. Jo den passar där! plus så är det palmer imellan.. Redigerad 19 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jo den passar där! plus så är det palmer imellan.. Det var Kebab som skrev det där, inte jag. Men jag säger detsamma, passar det verkligen? Ett hus med mur vid vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Jag ser! *räcker upp handen* EDIT: ni är ju så snabba, svarade förstås på NHs fråga om uppdateringarna EDIT igen: Nej, inget hus med mur vid vattnet Redigerad 19 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Det var Kebab som skrev det där, inte jag. Men jag säger detsamma, passar det verkligen? Ett hus med mur vid vattnet? men muren är inte så jätte hög och den passar bättre där! plus så har äppleträds huset en mur av naturlig form.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Felquotning, ftw. Joodå, jag ser nu! Konstigt att man måste gå in på den första sidan och uppdatera? Fyfan, vad alla är aktiva i den här tråden.. Det är ungefär som på msn när man försöker prata med någon om flera saker samtidigt..= Redigerad 19 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Visst är det roligt!? Aja, nåt hus ska jag nog börja på ikväll tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Det var Kebab som skrev det där, inte jag. Men jag säger detsamma, passar det verkligen? Ett hus med mur vid vattnet? Men du kan alla fall klistra in det igen för nedre kulan är borta och mur raden är borta och övre kulan sitter snätt.. sen undrar jag om mitt Empire State Builing kommer in? edit* varför jag ger kretik är för att det ska bli bättre.. endast! Redigerad 19 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Finns det nåra tuts på såna här saker? Skulle vilja prova lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts