Patrik Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Varför har det inte varit någon update på länge? Edit: en ny sida = larsken Redigerad 18 september, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Detaljer, detaljer. Fast det var bra gissat ändå Vafan Jens, läs reglerna om signaturer. Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ny sida, ny bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ny sida, ny bild! Riktigt vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ny sida, ny bild! Riktigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ny sida, ny bild! Oh jävlar, skitsnyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ny sida, ny bild! Skulle man kunna få be om en request från dig med, för att vara säker? Jag zoomade in, och den är verkligen extremt snygg gjord. Teglet, leran på dörren, Homer och hur teglet lyser igenom färgen med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Skulle man kunna få be om en request från dig med, för att vara säker? Jag zoomade in, och den är verkligen extremt snygg gjord. Teglet, leran på dörren, Homer och hur teglet lyser igenom färgen med mera. Skulle kunna lägga upp en .psd, om det eliminerar tviveln. Det är väl det enda beviset jag har, med tanke på att jag inte sparar "checkpoints". www.explosionsandstuff.net/höghus.psd Redigerad 18 september, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Skulle man kunna få be om en request från dig med, för att vara säker? Jag zoomade in, och den är verkligen extremt snygg gjord. Teglet, leran på dörren, Homer och hur teglet lyser igenom färgen med mera. Jag håller med. Det ser tyvärr misstänkt ut det där. Iofs kan jag ju ha fel men ja. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Skulle man kunna få be om en request från dig med, för att vara säker? Jag zoomade in, och den är verkligen extremt snygg gjord. Teglet, leran på dörren, Homer och hur teglet lyser igenom färgen med mera. Teglet är mycket lättare än man tror - Det är ett halvtransparent lager med ett återkommande mönster (tegelstenar), och allt som läggs under det lagret lyser igenom - I detta fall Homer, som jag vinklade, och målade dit från denna bild: Tar dock gärna en request, ska dock se till att få en del skolarbete gjort under kvällen. (Och tack så mycket för alla kommentarer, uppskattar det grymt mycket ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Teglet är mycket lättare än man tror - Det är ett halvtransparent lager med ett återkommande mönster (tegelstenar), och allt som läggs under det lagret lyser igenom - I detta fall Homer, som jag vinklade, och målade dit från denna bild: Tar dock gärna en request, ska dock se till att få en del skolarbete gjort under kvällen. (Och tack så mycket för alla kommentarer, uppskattar det grymt mycket ) Ok jag och Siana ska komma på någonting klurigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Låt grabben göra ett nöjesfält! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Gör en porrig, Holländsk nattklubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Gör en porrig, Holländsk nattklubb. En utmaning! Consider it done! Jag gör något á la Red Light District. Redigerad 18 september, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Gör en porrig, Holländsk nattklubb. Hmm.. Och fönster så man kan se in i källaren. En möörk källare med lite blod på väggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hmm.. Och fönster så man kan se in i källaren. En möörk källare med lite blod på väggarna Blod (Djupa, ingående förklaringar om diverse läbbiga, sexuella läggningar undanbedes.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Blod (Djupa, ingående förklaringar om diverse läbbiga, sexuella läggningar undanbedes.) Tänkte på en omtalad film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Nån som har en guide till att göra hus i paint, har flera till Ps men har det inte installerat =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 En utmaning! Consider it done! Jag gör något á la Red Light District. Låter bra. Vidare föreslår jag att alla som gör nån hrm... "finare" byggnad, från och med nu, bifogar några work-in-progress-bilder så att vi undviker såna här diskussioner och spekulationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Med tanke på flygplatsen han gjorde så kan det ju vara han som gjort "homerhuset" också, om han nu har gjort flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts