Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle man kunna få be om en request från dig med, för att vara säker? Jag zoomade in, och den är verkligen extremt snygg gjord. Teglet, leran på dörren, Homer och hur teglet lyser igenom färgen med mera.

Skulle kunna lägga upp en .psd, om det eliminerar tviveln. Det är väl det enda beviset jag har, med tanke på att jag inte sparar "checkpoints".

www.explosionsandstuff.net/höghus.psd

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle man kunna få be om en request från dig med, för att vara säker? Jag zoomade in, och den är verkligen extremt snygg gjord. Teglet, leran på dörren, Homer och hur teglet lyser igenom färgen med mera.

Teglet är mycket lättare än man tror - Det är ett halvtransparent lager med ett återkommande mönster (tegelstenar), och allt som läggs under det lagret lyser igenom - I detta fall Homer, som jag vinklade, och målade dit från denna bild:

Homer_Simpson_Sideart_Homebrew_768297_0.jpg

Tar dock gärna en request, ska dock se till att få en del skolarbete gjort under kvällen.

(Och tack så mycket för alla kommentarer, uppskattar det grymt mycket :huh: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Teglet är mycket lättare än man tror - Det är ett halvtransparent lager med ett återkommande mönster (tegelstenar), och allt som läggs under det lagret lyser igenom - I detta fall Homer, som jag vinklade, och målade dit från denna bild:

Homer_Simpson_Sideart_Homebrew_768297_0.jpg

Tar dock gärna en request, ska dock se till att få en del skolarbete gjort under kvällen.

(Och tack så mycket för alla kommentarer, uppskattar det grymt mycket ^_^ )

Ok jag och Siana ska komma på någonting klurigt :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor