VickeX Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) J3ns. Solstolarna är lika stor som bilarna skulle vara. Och flygplanet på din flygplats Alle (?) är nästan lika stor som bilarna skulle vara. Vi får börja Tänka mer på skalan. Vilket plan är det som är stor (Eller liten kanske man ska säga.) som en bil? Och Vilka solstolar är lika stor som en bil? Så det får plats tre styck i varje bil? Inte många... Editos: Här är då vad jag ska ha på min bokning av fyra rutor brevid varandra... Redigerad 17 september, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Siana: quotarN^, aldrig kunde man trott att det där var en kemikaliefabrik!? Haha, jag läste mitt inlägg och skrattade faktiskt. Nähä? Nä, men någon slags... Strålnings- fabrik, typ. Radioaktivt n' shizzle. Nu har jag påbörjat en vulkan.. som inte ser så fin ut Söt, fast den ser väldigt plastig ut. J3ns. Solstolarna är lika stor som bilarna skulle vara. Och flygplanet på din flygplats Alle (?) är nästan lika stor som bilarna skulle vara. Vi får börja Tänka mer på skalan. Vilket plan är det som är stor (Eller liten kanske man ska säga.) som en bil? Och Vilka solstolar är lika stor som en bil? Så det får plats tre styck i varje bil? Inte många... Men herregud, det gör väl ingenting. Huvudsaken är väl att husen är fina, jag tänker inte så mycket på proportionerna. "Alle", som du kallar honom, har ju gjort en skitsnygg flygplats, ska vi slopa den bara för proportionernas skull? Redigerad 17 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Haha, jag läste mitt inlägg och skrattade faktiskt. Nähä? Nä, men någon slags... Strålnings- fabrik, typ. Radioaktivt n' shizzle. Söt, fast den ser väldigt plastig ut. Men herregud, det gör väl ingenting. Huvudsaken är väl att husen är fina, jag tänker inte så mycket på proportionerna. "Alle", som du kallar honom, har ju gjort en skitsnygg flygplats, ska vi slopa den bara för proportionernas skull? Nej. Men att vi från och med nu borde tänka mer på det. Skrev Alle för att jag glömt vad hans nick var Men ett tips till Axel är att göra högt stängsel med taggtråd runt flygplatsen och 3rutors parkering. På framsidan där. Och en fin ingång med grindar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Angående proportionerna tycker jag egentligen att allting är för smått, går inte att få med så mycket detaljer..men det spelar ingen roll antar jag. Det har jag också tänkt på. Men med de här templaterna kan man ju inte göra bättre. Större templates åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Är det bara jag som tycker att proportionerna inte ska stämma? Lite av charmen med pixelart. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Är det bara jag som tycker att proportionerna inte ska stämma? Lite av charmen med pixelart. =) Om du säger charmen av community-pixelart så håller jag väll med då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Om vi skulle göra en ny stad efter den här så kan vi ju ta en större template, är väl lite omständigt att konvertera allt nu tror jag. En ny stadsdel med en ny template skulle ju inte passa alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ska vi snacka skala så borde ju höghusen ha 3-4 ggr så stora templates? Men jag tycker det är skitsamma. Det ska inte vara för seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Håller med, en liten enplansvilla har ju inte lika stor bas som en stor skyskrapa irl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Nja, alltså, huset är inte direkt något lyxhotell. Det är typ någon slags kemikaliefabrik, så pool och solstolar utanför passar inte riktigt. Snarare sophögar och ogräs. En liten parkering, kanske. Ok jag ska se vad jag kan göra.. Lägger till mitt hyres hus med coke reklam så länge: http://img181.imageshack.us/img181/438/cokeyy8.png Redigerad 18 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ok jag ska se vad jag kan göra.. Lägger till mitt hyres hus med coke reklam så länge: http://img181.imageshack.us/img181/438/cokeyy8.png Ehm.. grälla färger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ehm.. grälla färger? Jag tycker den var häftig, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jag tycker den var häftig, faktiskt. Mjo, själva konstruktionen är det inget fel på, det är snarare överanvändnigen av neonfärger jag blev fundersam på. Men när jag tänker efter så är det rätt tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Mjo, själva konstruktionen är det inget fel på, det är snarare överanvändnigen av neonfärger jag blev fundersam på. Men när jag tänker efter så är det rätt tuff. Det liknar ett äldre hyreshus litegrann, på den tiden då de inte visste vilka färger normalt folk hade på sina ytterväggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Snyggt J3ns, men vad är färgskiftningen(?) på taket för nåt? Mellan det ljusa och mörka då.. Redigerad 18 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Jag tycker den var häftig, faktiskt. Tack. Mjo, själva konstruktionen är det inget fel på, det är snarare överanvändnigen av neonfärger jag blev fundersam på. Men när jag tänker efter så är det rätt tuff. Tack! Jo det ska föreställa ett sånt här hus från 70-talet då var ju färgerna sådär.. Det liknar ett äldre hyreshus litegrann, på den tiden då de inte visste vilka färger normalt folk hade på sina ytterväggar mm exakt.. Snyggt J3ns, men vad är färgskiftningen(?) på taket för nåt? Mellan det ljusa och mörka då.. Jag vet inte ricktigt.. Edit* BTW så står det med grafitti J3 som i J3ns.. Redigerad 18 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Tack! Jo det ska föreställa ett sånt här hus från 70-talet då var ju färgerna sådär.. Oj oj oj, vem är bästa gissaren ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Tycker att det blir roligare om inte bara allting är grått och trist.. Yeah! Oj oj oj, vem är bästa gissaren ? Faktist så var du den ända gissaren.. Redigerad 18 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts