DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Oh, jättesnyggt det blev då, NOT! EDIT: Trippel w00t. Ny sida, post nummer 400 i den här tråden och min 900:de post xD w00t w00t w00t Redigerad 17 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Gratulerar =) Anywho, gjorde en flygplats - Kanske inte världens mest logiska uppbyggda flygplats, men som det gamla ordspråket säger - "Bättre en smått ologiskt uppbyggt flygplats, än ingen flygplats alls"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Tackar! Haha, den var ju inte precis logisk! Måste vara en jävla massa krut i planen om dom ska kunna lyfta över skrapan där till vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Lala, fan vad tid det tog, längre än jag hade trott. Jag visar också hur jag gjort, för skojs skull och för att ni ska tro på mig. http://img70.imageshack.us/img70/8455/purpforskxt8.png Grejset på sidan skulle först vara en skylt, men jag fick inte till texten. Så jag improviserade. Sedan fixade jag den med... Och gräsmatta. Klart. http://img61.imageshack.us/img61/6757/danndy3.png Ja, fråga mig inte vad det är. Men sätt mig på nån mysig plats. Edit. Någon får gärna hjälpa mig med trägården, det är min svaga sida. Förresten, j3ns, du fick till vallgraven riktigt snyggt. Fin! Eiffeltornet var rätt jobbigt att göra, är ju inte färdig på långa vägar ännu. Gjorde om nästan hela skiten innan efter att ha konstaterat att det inte såg bra ut. Ser ju inte jättefint ut nu heller iofs, vi får se hur det blir när jag kommit lite längre. Yeah! Ser bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Satan va snyggt de blev Siana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Tackar! Haha, den var ju inte precis logisk! Måste vara en jävla massa krut i planen om dom ska kunna lyfta över skrapan där till vänster Jag hade tänkt att jungfrufärden skulle klara av* det lilla... problemet. Tyvärr finns det än så länge bara ett plan, så jag hoppas att ett annat landar på flygplatsen, av misstag. * - Flyga in i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) http://img61.imageshack.us/img61/6757/danndy3.png Någon får gärna hjälpa mig med trägården, det är min svaga sida. Jag försökte göra nån snygg trädgård men du får ha med den om du vill, du bestämmer. http://img370.imageshack.us/img370/8990/danndy3am6.png Redigerad 17 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 -NightHawk- har inte uppdaterat på hela dan vad jag vet. han sitter bergs och porrsurfar.. Förmodligen inte, för han är inte inne så jätteofta, varken på msn eller gtasajten, så ni får vara lite lugna med uppdateringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Jag försökte göra nån snygg trädgård men du får ha med den om du vill, du bestämmer. http://img370.imageshack.us/img370/8990/danndy3am6.png Vad ska det röd/orangea under solstolarna föreställa? @ AngryAxel, då kan du ju bygga längre landningsbana Redigerad 17 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vad ska det röd/orangea under solstolarna föreställa? Det är lite skönare plattor... såna här rektangulära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ah, oki... En större pool skulle ju inte sitta fel med tanke på stolartas storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ah, oki... En större pool skulle ju inte sitta fel med tanke på stolartas storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det får precis plats om han tar bort trotoaren: Jo, men det ser inte så seriöst ut. Hade tänkt ha en liten park runt om själva tornet och en gångväg under/genom det osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Några nya bilder på tornet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Skulle det vara stora problem att göra om städerna till giffar?...Det antar jag.. En Webbsida hadde varit bättre.. där bilderna låg uppe på varan. Som pixeldam/moon. Då skulle jag kunna göra något kul som rör sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ballt! En hemsida som man kunde ladda upp själv på då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Mig älska Tack! Naajs Tack, tack. Sant, jag kan inte ett skit om pixling. Ta och googla på "Pixel Art Tutorial", då. tack! Sen undra jag fall du vill ha staket runt ditt mästervärk? Anytime. Staket vete fanken. Eiffeltornet var rätt jobbigt att göra, är ju inte färdig på långa vägar ännu. Gjorde om nästan hela skiten innan efter att ha konstaterat att det inte såg bra ut. Ser ju inte jättefint ut nu heller iofs, vi får se hur det blir när jag kommit lite längre. Det ser finfint ut än så länge. Gratulerar =) Anywho, gjorde en flygplats - Kanske inte världens mest logiska uppbyggda flygplats, men som det gamla ordspråket säger - "Bättre en smått ologiskt uppbyggt flygplats, än ingen flygplats alls"! Wow, riktigt snygg! Fin! Tackar tackar. Satan va snyggt de blev Siana! Tihi, tack. Jag försökte göra nån snygg trädgård men du får ha med den om du vill, du bestämmer. http://img370.imageshack.us/img370/8990/danndy3am6.png Nja, alltså, huset är inte direkt något lyxhotell. Det är typ någon slags kemikaliefabrik, så pool och solstolar utanför passar inte riktigt. Snarare sophögar och ogräs. En liten parkering, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Åhh häftigt om bilar åker på vägarna och flaggorna svajar. *drömmer mig bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Siana: quotarN^, aldrig kunde man trott att det där var en kemikaliefabrik!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Nu har jag påbörjat en vulkan.. som inte ser så fin ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts