DimpZ Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Den behöver ju inte vara större... och mer grillning lär det bli! Gnatt! EDIT: w00t, post number 300 in den här thråden! Redigerad 15 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Den behöver ju inte vara större... och mer grillning lär det bli! Gnatt! EDIT: w00t, post number 300 in den här thråden! Du får väll välja själv vilka färger det blir Jens. Men vallgraven behöver inte vara större. Kanske lite rakare och jämnare kanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) w00t, post number 300 in den här thråden! Nice! Du får väll välja själv vilka färger det blir Jens. Men vallgraven behöver inte vara större. Kanske lite rakare och jämnare kanter. Ok jag ska försöka.. och nu ska vi se.. jag ska ha rakare kanter på vallgraven och kanske sänka vattnet lite och lite sunkiga bublor i vallgraven (monster). Coca coal reklam och coca cola färg på bygget.. aja jag försöker alla fall.. edit* btw .. det var svårt att göra bublorna... men jag försöker ju så gott jag kan... Redigerad 16 september, 2006 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Äntligen en uppdate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vafan. Min spermabank hamnade i den kriminella förorten Basic City! :'( *Går till en psykolog.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 En uppdatering av min pub ' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Äntligen en uppdate Mitt hus kom tydligen inte upp för det :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Yahoo! Mitt är på seaside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Hehe, ser ut som L_voll har tagit mina palmer Om det är dom så är det ju bara kul att nån uppskattar dom J3ns:Lågt av dig, men men, nu kan du ju inte göra nått åt det Men jag tror inte på att du gjort ESB och TB... ledsen Redigerad 16 september, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vad händer sen när alla platser är fulla? Sätts delarna ihop då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vad händer sen när alla platser är fulla? Sätts delarna ihop då eller? Nej det tror jag väll inte, då har vi ju en stad, kanske kommer upp nya stadsdelar att bygga på eller så blir det som med första staden, projektet dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hmm, vi får väl se vad som händer.. det är ju en stund kvar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Lägg till min i Basic City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Ja, den var ju lite basic.. ska du inte göra mer på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Läser ingen mina poster? Vafan. Min spermabank hamnade i den kriminella förorten Basic City! :'( *Går till en psykolog.* Haha, nej den är inte ful, det är bara det att, Seaside är ett fint område, o så kommer det in en spermabank mitt i allt! Mitt hus kom tydligen inte upp för det :'( . Jeu? Det gjorde det visst! Nej det tror jag väll inte, då har vi ju en stad, kanske kommer upp nya stadsdelar att bygga på eller så blir det som med första staden, projektet dör. Precis, fast projektet kommer inte dö ut. Det kommer nya stadsdelar. Men jag ska inte avslöja vad nästa stad ska heta! Men ni kan få några bokstäver: _e_ _ _t C_ty Redigerad 16 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jeu? Det gjorde det visst! Inte min update som jag har postat 2 gånger . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Inte min update som jag har postat 2 gånger . Jodå, din svenska flagga finns med bl.a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jodå, din svenska flagga finns med bl.a... Hmm. har det blivit fel på min webbläsare eller något? Jag ser fortfarande den bilden med mitt gamla hus med banderollen, oklippt gräs och iprincip ingenting på taket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Får mitt kärnkraftverk (skorsten?) vara med, eller passar det inte in? Basic kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Okay, RavenE flyttar in i Basic City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts