Jump to content

GTA PixelCity

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

Så jävla lågt, men jag klandrar inte dig.

Det är ni andra som borde skämmas som gick på det.

Ska man komma ut till massan ska man vara orginell, och göra något eget. Inget utav det han snodde är det, och det var väldigt enkelt att lista ut att det va från habbo. Speciellt dom 2 första, då just den färgen dyker upp överallt.

om man nu SKA sno, så ska man sno från någon oupptäckt, bortglömd sida som ingen vet om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Just det allt det där som jag gorde förut var bara ett test och se fall ni skulle sätta in fejk byggnader.. och ni/du lyckas.. grattis! :ph34r:

Nerrå men från och med nu lovar jag och svär över min farmor och farfars döda kroppar att jag inte ska koperia eller jo kanske träd.. eller nej inte träd häller! (w00t)

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just det allt det där som jag gorde förut var bara ett test och se fall ni skulle sätta in fejk byggnader.. och ni/du lyckas.. grattis! (w00t)

Mmm, visst och darkjak röstar på Vänsterpartiet.

Det var ingenting annat än ett tafatt och synnerligen dumt försök till att få lite uppmärksamhet och respekt såhär i din begynnande forumkarriär.

Way to go.

( :ph34r: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jävla lågt, men jag klandrar inte dig.

Det är ni andra som borde skämmas som gick på det.

Ska man komma ut till massan ska man vara orginell, och göra något eget. Inget utav det han snodde är det, och det var väldigt enkelt att lista ut att det va från habbo. Speciellt dom 2 första, då just den färgen dyker upp överallt.

om man nu SKA sno, så ska man sno från någon oupptäckt, bortglömd sida som ingen vet om.

Man borde ju ta för givet att folk inte ljuger. Kul om han faktiskt hade varit duktig men ingen tror att det är han som ritat huset. Jag hänger faktiskt inte på Habbo så jag kände inte igen huset, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag har jag inte varit hemma, så det sket sig. Jag ber om ursäkt till alla som vill se den nya uppdaterade staden. :wub:

Jaja, nu slutar vi skylla ifrån oss och fortsätter pixla, aight? Och jag tänker då rakt inte skämmas för att jag inte klarade ett nödpåhittat test vilket i grund och botten handlade om man vistas på Habbo eller inte.

Du har en stor poäng i det där, men jag vistas inte på habbo, jag vistades för längesen.

Här är iallafall en uppdatering av mig.

post-6197-1158250938_thumb.jpg

Det var väldigt fint! Det kommer in på Seaside om det önskas! :wacko:

EDIT:

Här är är äkta hus som jag har gort helt på egen hand.. det är ett bil pimpnings/hyres hus.. :wub:

Edit*: tog fel bild..*

ppl can change... :)

Nu hoppas jag att du inte lurar igen, men nu tror jag på dig och du är förlåten, så din byggnad kommer in.

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag blir det update, men inte NU. :)

Varför är xstreems Club både i Seaside och i Canal city?

Jag hade väldigt bråttom, jag tänkte att den satt finare i Canal City när jag redan hade lagt i den i Seaside City.

Nejdå, men jag är lite tveksam. Det är väldigt stor... Vi får se... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor