Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Drog fram en klassiker och började lira Need For Speed Underground 2 förut, men till min förvåning så är vägen hur pixlig som hellst. Vad jag minns så gick det att göra vägen mer slät och lite utsuddad så den inte blir pixlig, men nu har jag vridit och vänt på grafik inställningarna ett tag utan att hitta vart det är. Någon som minns och vet hur jag får vägen lite finare? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Du måste starta om spelet för att vissa ändringar ska gälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Du måste starta om spelet för att vissa ändringar ska gälla Ok tack . Du vet inte exakt vilken inställning det är? Håller på och grejjar nu men får fortfarande pixlig väg och jag vet att det itne har med grafikkortet att göra för jag hade ett sämre förra gången jag körde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Fler pixlar desto bättre. Svarar på det mesta.. Redigerad 2 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har fått i ordning inställningarna nu, tack för hjälpen, någon kan låsa tråden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har fått i ordning inställningarna nu, tack för hjälpen, någon kan låsa tråden . Hur fixade du det? Har haft samma fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hur fixade du det? Har haft samma fel. Hmm, haha är osäker då jag bara mixade runt lite och fick det att funka till slut. Men jag tror det är på "Level of detail". . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hmm, haha är osäker då jag bara mixade runt lite och fick det att funka till slut. Men jag tror det är på "Level of detail". . Jo, men jag har haft allt på högsta, men ändå så är vägen.. konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Jo, men jag har haft allt på högsta, men ändå så är vägen.. konstig. Och du har gjort som GiZmo sa att starta om spelet osv.? hmm, jag har iaf "level of detail" på halva typ. "Motion Blur" kan det nog vara annars. Redigerad 2 september, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Och du har gjort som GiZmo sa att starta om spelet osv.? hmm, jag har iaf "level of detail" på halva typ. "Motion Blur" kan det nog vara annars. Hm, nae, tror att det har med mitt grafikkort att göra. Typiskt ATI. oh, btw, motion blur är så att allt blir suddigt när du gasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hm, nae, tror att det har med mitt grafikkort att göra. Typiskt ATI. oh, btw, motion blur är så att allt blir suddigt när du gasar. Ok ok, hmm jo just att få vägen fin verkar svårt, min bror har ett bra graffikkort och har högsta inställningarnamen ändå är den pixlig, dock hade han kanske inte startat om spelet då, ska se imorgon om hans väg fortfarande är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts