Jojje Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) http://img404.imageshack.us/img404/4779/phosphortournamentov9.png Vad är det? Jag tänkte starta ett tournament i UT-liknande spelet Phosphor. Hur går det till? Jag vet inte riktigt, men det jag vet är att hela spelet är i 3D, och använder sig av Macromedia Shockwave. Vad behöver jag? Ingenting faktiskt, förutom ett glatt humör och att gilla spel i UT-stil. Spelet är helt standalone och kör i ditt Firefox, IE, eller Opera. Det spelar ingen roll vilken webbläsare du använder, tror jag. Men det fungerar. Vilka servrar är det? Det finns inga fasta servrar, spelare får själva lägga upp dom. Låter kul, var är det, och vilken server? Phosphor beta 1 (den enda just nu.) Regarding the server, vet jag inte riktigt. Jag prövade att skicka upp en server en gång, ingen kunde se den så bra. Jag får pröva igen, och om inte det fungerar får någon annan lägga upp server. OM FÖRMODAN att jag inte kan hosta, får en av er lägga upp en server som heter "GTAsajten Tournament" med passwordet "loleggs" utan citat-tecken. Redigerad 2 september, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Rätt grymt att det går att köra över internet bara sådär, imo. Dock så är det här inte min typ av spel. Alls. Så räkna inte med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Vore roligare med en gammal hederlig Quake 3 Arena tunering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Inte alla har Quake 3, men eftersom det här är gratis och så, så kan man räkna med att alla kan spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Inte alla har Quake 3, men eftersom det här är gratis och så, så kan man räkna med att alla kan spela. Japp.. Det har du väl rätt i iof.. Men du, jag har faktiskt ett lite bättre spel, gratis, som är som quake.. Kan leta upp det sen skicka länk så kan vi se om vi kan lira det ist.. Gillar inte att spela genom browsern EDIT: Hittade det! http://www.alientrap.org/nexuiz/ Redigerad 2 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Det där måste man ladda ner, det behöver man inte när man spelar Phosphor. Men du har rätt, det där ser lite bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Det där måste man ladda ner, det behöver man inte när man spelar Phosphor. Men du har rätt, det där ser lite bättre ut. Mjo, tror det är värt det, blir nog lite skojjigare än om man sitter i browsern o inte kan lira fullscreen System Requirements 200mb of hard drive space High Quality - Realtime lights and shadows on, bloom on, high detailed maps, 1024x768 or higher res - A 1.5-gigahertz Intel Pentium 4 chip or AMD Athlon 1500 - 9600ati or 5700fx - 256 mb of ram Som ovanstående så behövs det inte så mycket för att köra på high quality. Redigerad 2 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Någon som vet varöfr jag inte kan använde musen till att sikta och skjuta i phosphor spelet ? Den fungerade bara som pekare, jag kunde inte sikta eller skjuta med den, jag fick använda piltangenterna och ctrl till det, men det var inget kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Någon som vet varöfr jag inte kan använde musen till att sikta och skjuta i phosphor spelet ? Den fungerade bara som pekare, jag kunde inte sikta eller skjuta med den, jag fick använda piltangenterna och ctrl till det, men det var inget kul Då suger spelet om man inte kan använda musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Konstigt, det funkar med mig. Klicka i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Då suger spelet om man inte kan använda musen Jag kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag kunde. Simpa kunde inte , men jag kan väl testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Konstigt, det funkar med mig. Klicka i spelet. Klart jag har klickat i spelet, jag har också kollat options, men jag kan inte använda musen, den fungerar bara som pekare. Någon som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Aa jag kan inte heller skjuta men jag tror att det är för att jag innte har nyaste shockwave. testar att installera den nyaste. editerar sen. ÄDIT: DET FUNGERADE NU.. oopss stora bokstäver Redigerad 3 september, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Fyfan va grymt! Det är ju fan som Unreal tournament fast gratis! Redigerad 3 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hahaha! Tusan så snyggt! Prövade spelet. btw, någon som kan starta en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ända personen jag känner här på forumet som har tillgång till att hosta upp stuff är ju SlewMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Förlåt för att jag dubbel postar men jag undrar om någon har några planer på att lägga upp en server eller? Jag vill liksom inte sitta här och vänta för ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Har spelat detta förut, har en gammal tråd om det, fast nu är det i ett mycket nyare version. Förut fanns det mindre vapen, bara 1 bot osv.. aja, kewl iaf. Redigerad 5 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Tihi. Testade på det lite, var ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts