Eudoros Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Voté: Maaaaafia. Även om detta måste vara en av dom mest konstiga, onödiga, tråd jag sett. Det finns en uppsjö GTA-kopior och du tar med 2...? Redigerad 8 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Null vote. Vad är det som har hänt igentligen? Den här pollen är den onödigaste på länge och jag förstår inte var du vill komma med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Null vote, dessutom skulle den passa bättre i avdelningen "Liknande GTA spel" eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Null vote, dessutom skulle den passa bättre i avdelningen "Liknande GTA spel" eller vad den heter. Nu kommer han nog med något dumt svar i stil med "men det är ingen som kollar i den tråden." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Tog bara med dom två "bästa" gta-kopiorna Så alla som röstar ska ta hänsyn till vilka två "kopior" du tycker är bäst? Alla bara klagar på den här tråden, men ingen lär ju ha rapporterat, eftersom den fortfarande finns kvar efter snart en vecka. Nu fixar jag det åt er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Så alla som röstar ska ta hänsyn till vilka två "kopior" du tycker är bäst? Alla bara klagar på den här tråden, men ingen lär ju ha rapporterat, eftersom den fortfarande finns kvar efter snart en vecka. Nu fixar jag det åt er. Ska du reportera? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Nu fixar jag det åt er. Tack, o store frälsare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Null vote...inte lirat SR. Väldigt bra tråd måste jag säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ska du reportera? =D Gjorde det, ja. Men tråden finns ju fortfarande kvar så den godkänns nog då, trots allt Jag null votade förresten, har inte spelat något av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts