fido vercetti Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Tänkte göra en poll om vilket av dessa Gta-kopior är bäst. Vote:Mafia...Underbar story, behöver jag säga mer? Redigerad 2 september, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag har inte provat SR, men jag har svårt att tänka mig att det kan slå det underbara Mafia. Men, eftersom jag inte provat SR så röstar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Men sluta nu. Vadå GTA kopior? Och varför är inte Driver, och true crime med flera med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Null vote. Just det, förresten. Havskräftor är äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 behöver jag säga mer? Antagligen. Tråden känns lite för mycket Debbie Reynolds annars. Topicen, dårå': Av de två är Mafia det enda jag har spelat. Min röst faller därför på... Saints Row. Försök få det att gå ihop, ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 GTA kopior är dom spelen som inte slår GTA, simpelt. Som en annan sa, tror inte SR slår Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Null vote, sugig poll.. Och det heter inte gta-kopior Och sen finns det väldigt många. Och Mafia är gammalt. Och saint's row kom nyss ut så många har knappt hunnit spela det. Redigerad 5 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Null vote. Just det, förresten. Havskräftor är äckligt. Go hang yourself. Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Äppelpaj är gott ja Har inte spelat nått av dom Knull vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Har inte lirat något av dessa! Måste få tag på mafia... Så jag knullar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Under armarna var så jävla långa på Mafia men story va underbara så. Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Vote: Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Gudfadern då? :'( null... Edit: Gah!! stavfel på den lilla texten... Redigerad 6 september, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tog bara med dom två "bästa" gta-kopiorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Null Vote. Saints Row har jag aldrig spelat. Men det verkar fett. Mafia spelade jag bara lite. Pallade aldrig att skaffa det, var så jäkla segt. Och den jäfla musiken, hur kan man inte få huvudvärk av den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Men sluta nu. Vadå GTA kopior? Och varför är inte Driver, och true crime med flera med? Håller med! Driver är väl i alla fall mer likt än mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tog bara med dom två "bästa" gta-kopiorna Jo.. Det där är som att jag skulle göra en poll.. Vilket är bästa FPS spelet. DOOM vs. F.E.A.R. Och varför är inte GTA med? För det är väl en gta-kopia om genren heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Snälla lås denna tråd. Den har urartat och så är hela pollen kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Vilket är bästa FPS spelet. DOOM vs. F.E.A.R. Halflife 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts