Shady_4_life Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Tjaaa, undrar ifall någon mer här spelar 8-ball på miniclip?? ni kan väl säga till då så får vi mötas ikväll!! ska spela vid ca 9 tiden.. hoppas jag fått svar tills dess... PS. ni som nu vill mötas, skriv er msn, och va gärna inne vid 9-tiden då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Tjaaa, undrar ifall någon mer här spelar 8-ball på miniclip?? ni kan väl säga till då så får vi mötas ikväll!! ska spela vid ca 9 tiden.. hoppas jag fått svar tills dess... PS. ni som nu vill mötas, skriv er msn, och va gärna inne vid 9-tiden då!! Näe, men jag var mästare på couronne (jao, hur stavas det?) en gång i tiden. Synd att man bara kan köra i 15 min. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Haha, jag läste "8-ball på middag!" Då trodde jag att någon haft den gamla meddlemen "eightball", här på forumet, på middag hemma hos sig och postat i fel forum. Sorry för OT... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag kan vara med o lira nångång (om jag kmr ihåg mitt acc ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts